Viktor skal have en lille søster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Jules

bondepigen skriver:

Narj, det kan da ikke passe, at han er hys...

Hihi... tror lige jeg skal have lagt nogle klip ind... :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Jules skriver:

Åh ha søde... Hvis det ikke var for at vi skulle have en pige så skulle jeg nok have taget det af hånden... Men jeg har på fornemmelsen at det er min sidste chance for at få lov til at gå amok med det lyserøde... Så det skal simpelthen være i pigefarver... Har os allerede de ting til Viktor så dem skal jeg os prøve at komme af med...Suk

Det er da fuldt forståeligt,søde,er da så misundelig.Jeg kunne også godt gå fuldstændig amok i lyserødt og Hello KittyJeg ønsker dig al mulig fornøjelse med det,og skulle du mangle en shoppe ven,så sender du bare en sms.Så er jeg der på en studs,hvis jeg overhovedet kan

Anmeld

22. april 2010

Jules

Pernilleh skriver:

Det er da fuldt forståeligt,søde,er da så misundelig.Jeg kunne også godt gå fuldstændig amok i lyserødt og Hello KittyJeg ønsker dig al mulig fornøjelse med det,og skulle du mangle en shoppe ven,så sender du bare en sms.Så er jeg der på en studs,hvis jeg overhovedet kan

Det lyder godt Pernille :) Smiler

Anmeld

22. april 2010

Barbamama

Nåååårh tillykke!!! Hvor er hun bare en lillebitte fin pige!!! Hvor er det fantastisk at man kan se det så tydeligt på billederne!!! Uha!!!

Anmeld

22. april 2010

Ida.

Næh hvor fint med en lillesøster til Viktor-bassen!! Så skal der gåes amok i lyserødt og lilla...pas på det er faaarligt med piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.