Viktor skal have en lille søster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

TbCp

Stort tillykke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor er det fantastisk,vi er vist mange som glæder os næsten lige så meget som jer

Har villet spørge dig,om I har hvad I skal have af udstyr fra Viktor?Vi har nemlig en autostol til nyfødt,en skråstol(der bare er SÅ smart,hvis jeg selv skal sige det),sådan et aktivitetsstativ de kan ligge under,og en gåstol...alt sammen noget vi skal af med,og der er ikke den store efterspørgsel på Gul og gratis,så I kan få det meget billigt

Anmeld

22. april 2010

Jules

msax skriver:

hmm - det kunne nu være hyggeligt - men tror ikke jeg får kæresten med på den.

hvad skal du give for scanningen?

Jeg har valgt sådan en scanningspakke med 2 scanninger i til 1800 kr. Det er dyrt... Men syntes det har været alle pengene hver :)

Kristian syntes også det var noget pjat... Men så sagde jeg bare at jeg betalte selv men så snart han så den lille på skærmen var han glad for det :) Og han betalte... Hihi :)

Anmeld

22. april 2010

Jules

ka-ri-na skriver:

TILLYKKE!!!

hvor er det fedt, en lille pige! :0)

Anmeld

22. april 2010

Jules

Pernilleh skriver:

Hvor er det fantastisk,vi er vist mange som glæder os næsten lige så meget som jer

Har villet spørge dig,om I har hvad I skal have af udstyr fra Viktor?Vi har nemlig en autostol til nyfødt,en skråstol(der bare er SÅ smart,hvis jeg selv skal sige det),sådan et aktivitetsstativ de kan ligge under,og en gåstol...alt sammen noget vi skal af med,og der er ikke den store efterspørgsel på Gul og gratis,så I kan få det meget billigt

Åh ha søde... Hvis det ikke var for at vi skulle have en pige så skulle jeg nok have taget det af hånden... Men jeg har på fornemmelsen at det er min sidste chance for at få lov til at gå amok med det lyserøde... Så det skal simpelthen være i pigefarver... Har os allerede de ting til Viktor så dem skal jeg os prøve at komme af med...Suk

Anmeld

22. april 2010

Jules

bondepigen skriver:

Ok, ja så er der nok ingen tvivl!!! Det bliver da sjovt hvad? Mon du kan vænne dig til en pige... Jeg kan slet ikke forestille mig, at få en dreng, fordi jeg er så vant til Emma...hehe.

Det er jeg os meget spændt på ;) bare hun ikke har samme hys temperament som Viktor så er jeg glad...Hihi

Anmeld

22. april 2010

Jules

Milka skriver:

årh, tillykke!!! piger er dejlige, kan varmt anbefale dem

Det var dejligt at høre

Anmeld

22. april 2010

Bondepigen

Jules skriver:

Det er jeg os meget spændt på bare hun ikke har samme hys temperament som Viktor så er jeg glad...Hihi

Narj, det kan da ikke passe, at han er hys...

Anmeld

22. april 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

TILLYKKE SØDE JULIE.

Altså - nu havde det jo været LIGESÅ FANTASTISK hvis det havde været en lillebror. Men altså, hvor er det da skønt, at I får oplevet at være forældre til én af hvert køn. Det tror jeg lidt, at langt de fleste forældre ønsker sig, at komme til at opleve. Jeg gad ihvertfald også godt selv have haft éen af hver.
Men man elsker jo dét man får, uanset kønnet. Og idag kunne jeg slet ikke forestille mig noget andet, end at være mor til 2 piger.
Hvis jeg engang skulle have én mere, så ville jeg da rigtigt gerne prøve også at blive mor til en dreng. Men ærligt talt, så tænker jeg, at det garantrisse bliver endnu en pige   ....Det siger de kloge vist også noget om, at sandsynligheden er størst for, jo flere man har af samme køn (mærkeligt nok egentligt)...

STORT TILLYKKE MED DEN VELOVERSTÅEDE SKANNING.
OG MED DEN LILLE PRINSESSE, SOM LIGGER DERINDE OG VOKSER!

Knus herfra...

Det havde helt sikkert været helt fantastisk med en dreng mere Men vi har bare så mange knægte i familien... Ud over min niece på 14 har vi ingen piger... Så tror det bliver et friskt pust i familien :)

Anmeld

22. april 2010

Jules

Tjuhl skriver:

iiih tillykke - tænk at du allerede er så langt!!!

Det er vildt så stærkt det går denne gang... Føler egentlig at jeg svigter den her graviditet lidt... Har kun taget et billede af maven og har ikke holdt "dagbog" som med Viktor... kan simpelthen bare ikke finde tiden til det...Suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.