Viktor skal have en lille søster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.430 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Jules

Det var en lille pige der tittede frem på skærmen igår

Hvor er det bare fantastisk at være blevet velsignet med en af hver

Vi kom dog frem til noget skræmmende.... Når hun er 15 så har vi nok huset fuld af 17 årige knægte....YEEEEIKS.... Og det begynder sikkert endnu tidligere idag.... Kristian skal da helt sikkert have jagt tegn...Hihi

Desværre var hun en lille puttegøj så der blev ikke rigtig nogle "gode" billeder.... Da hun putter sig godt med moderkagen og den der væg der så hun ligger lige i sådan et hul :) Men har fået tid til i uge 28 igen :) Så ville hun ikke lade mig gå uden et par perfekte billeder :) Smiler....

Pia ku os godt forstå jeg godt kunne mærke hende allerede for hun og moderkagen lagde bare helt perfekt til det :)

Har allerede fået købt lidt til hende allerede... Hihi.

Her er lidt billeder :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

anna-jonas

Det er da bare helt fantastisk Julie.....................TILLYKKE med det. Skønt med en af hver...............meeeen DYRT!!

Hvad har du købt til tøse-barnet?? Hvad skal hun egentlig hedde? Hvis altså i har talt om det.

Knus Mette

Anmeld

22. april 2010

lion

Tillykke med at I skal ha en pige.

Nogle pæne billeder, men kan godt se hun har været en "dårlig" fotomodel

Anmeld

22. april 2010

anna-jonas

Jules skriver:

Vi kom dog frem til noget skræmmende.... Når hun er 15 så har vi nok huset fuld af 17 årige knægte....YEEEEIKS.... Og det begynder sikkert endnu tidligere idag.... Kristian skal da helt sikkert have jagt tegn...Hihi

Desværre var hun en lille puttegøj så der blev ikke rigtig nogle "gode" billeder.... Da hun putter sig godt med moderkagen og den der væg der så hun ligger lige i sådan et hul Men har fået tid til i uge 28 igen Så ville hun ikke lade mig gå uden et par perfekte billeder Smiler....

Pia ku os godt forstå jeg godt kunne mærke hende allerede for hun og moderkagen lagde bare helt perfekt til det

Her er lidt billeder

Hov forresten.................jeg har så meget sødt pigetøj, huer og alt muligt til salg. Hvis du er interesseret.

Knus

Anmeld

22. april 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Hov forresten.................jeg har så meget sødt pigetøj, huer og alt muligt til salg. Hvis du er interesseret.

Knus

Det er jeg bestemt Mette :) Ellers får vi sgu ikke råd til det hele....

Her er et billede af det jeg fik købt igår :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Det er da bare helt fantastisk Julie.....................TILLYKKE med det. Skønt med en af hver...............meeeen DYRT!!

Hvad har du købt til tøse-barnet?? Hvad skal hun egentlig hedde? Hvis altså i har talt om det.

Knus Mette

Piiiiiv hvis jeg siger hvad hun skal hedde må jeg ikke få en lilla barnevogn...han er så strid ham Kristian...Hehe

Anmeld

22. april 2010

anna-jonas

Jules skriver:

Det er jeg bestemt Mette Ellers får vi sgu ikke råd til det hele....

Her er et billede af det jeg fik købt igår

Såååå..................fint. Jeg lægger nogle billeder og prisforslag på, af de ting jeg har, senere i dag.

Knus Mette

Anmeld

22. april 2010

Bondepigen

Nej, hvor dejligt!!!!

Det må være helt fantastisk med én af hver!!

Hvor sikre er de på at det er en pige?

Anmeld

22. april 2010

Vinker

Jules skriver:

Desværre var hun en lille puttegøj så der blev ikke rigtig nogle "gode" billeder.... Da hun putter sig godt med moderkagen og den der væg der så hun ligger lige i sådan et hul :) Men har fået tid til i uge 28 igen :) Så ville hun ikke lade mig gå uden et par perfekte billeder :) Smiler....

Pia ku os godt forstå jeg godt kunne mærke hende allerede for hun og moderkagen lagde bare helt perfekt til det :)

Her er lidt billeder :)

Iiiih hvor fantastisk med en lille pige til jer  Er helt vildt spændt på at se hvordan hun ser ud - Mon hun kommer til at ligne sin dejlige storebror blot på en tøsetmåde eller blomster hun op på sin helt egen smukke måde. Ja sådan noget synes jeg bare er super spændende at følge med i

Så ska I til at tænke på pigenavne

Anmeld

22. april 2010

Dictes mor

Næh jamen tillykke! Det var en dejlig nyhed, så bliver Viktor den stolte storebror til en lille prinsesse, og hvilken pige, vil ikke gerne have en storebror til at passe på sig, hun er en heldig lille prinsesse.

Stort tillykke med den lille pige i maven, jeg er sikker på at hun bliver bedårende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.