Viktor skal have en lille søster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

sarahb

Ej tillykke med en lille pige.. Hvor vidunderligt så er der en af hver..

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

oo

iiih tillykke - tænk at du allerede er så langt!!!

Anmeld

22. april 2010

msax

STORT tillykke

Jeg har "kun" erfaring med piger - og de er helt fantastiske så glæde jer (også har man vel også en lille smule indflydelse på antallet af kærester og ikke mindst kvaliteten af dem - det bilder jeg mig i hvert fald ind - lidt naiv og blåøjet er man vel).

Vi har valgt ikke at få at vide om Mille skal have en lillebror eller lillesøster - det skal være en overraskelse for os alle.

Er lige lidt nysgerrig, men hvorfor er I så heldige at skulle til scanning igen i uge 28? Det kunne jeg da også godt tænke mig.

SMIL fra Mette 25+1

Anmeld

22. april 2010

Jules

msax skriver:

STORT tillykke

Jeg har "kun" erfaring med piger - og de er helt fantastiske så glæde jer (også har man vel også en lille smule indflydelse på antallet af kærester og ikke mindst kvaliteten af dem - det bilder jeg mig i hvert fald ind - lidt naiv og blåøjet er man vel).

Vi har valgt ikke at få at vide om Mille skal have en lillebror eller lillesøster - det skal være en overraskelse for os alle.

Er lige lidt nysgerrig, men hvorfor er I så heldige at skulle til scanning igen i uge 28? Det kunne jeg da også godt tænke mig.

SMIL fra Mette 25+1

Hihi.... Jeg er skam bare utålmodig :) Så jeg betaler selv for en 3/D scanning hos en scanningsjordmor :)

Anmeld

22. april 2010

Jules

bondepigen skriver:

Nej, hvor dejligt!!!!

Det må være helt fantastisk med én af hver!!

Hvor sikre er de på at det er en pige?

Hun sagde der ingen tvivl var :) Nu har jeg jo s set Viktor i den uge hos hende.... Og det så slet slet ikke ens ud... Så jeg er heller ikke i tvivl :)

Anmeld

22. april 2010

Bondepigen

Jules skriver:

Hun sagde der ingen tvivl var Nu har jeg jo s set Viktor i den uge hos hende.... Og det så slet slet ikke ens ud... Så jeg er heller ikke i tvivl

Ok, ja så er der nok ingen tvivl!!! Det bliver da sjovt hvad? Mon du kan vænne dig til en pige... Jeg kan slet ikke forestille mig, at få en dreng, fordi jeg er så vant til Emma...hehe.

Anmeld

22. april 2010

msax

Jules skriver:

Hihi.... Jeg er skam bare utålmodig Så jeg betaler selv for en 3/D scanning hos en scanningsjordmor

hmm - det kunne nu være hyggeligt - men tror ikke jeg får kæresten med på den.

hvad skal du give for scanningen?

Anmeld

22. april 2010

JustAnotherName

TILLYKKE SØDE JULIE.

Altså - nu havde det jo været LIGESÅ FANTASTISK hvis det havde været en lillebror. Men altså, hvor er det da skønt, at I får oplevet at være forældre til én af hvert køn. Det tror jeg lidt, at langt de fleste forældre ønsker sig, at komme til at opleve. Jeg gad ihvertfald også godt selv have haft éen af hver.
Men man elsker jo dét man får, uanset kønnet. Og idag kunne jeg slet ikke forestille mig noget andet, end at være mor til 2 piger.
Hvis jeg engang skulle have én mere, så ville jeg da rigtigt gerne prøve også at blive mor til en dreng. Men ærligt talt, så tænker jeg, at det garantrisse bliver endnu en pige   ....Det siger de kloge vist også noget om, at sandsynligheden er størst for, jo flere man har af samme køn (mærkeligt nok egentligt)...

STORT TILLYKKE MED DEN VELOVERSTÅEDE SKANNING.
OG MED DEN LILLE PRINSESSE, SOM LIGGER DERINDE OG VOKSER!

Knus herfra...

Anmeld

22. april 2010

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Det var en lille pige der tittede frem på skærmen igår

Hvor er det bare fantastisk at være blevet velsignet med en af hver

Vi kom dog frem til noget skræmmende.... Når hun er 15 så har vi nok huset fuld af 17 årige knægte....YEEEEIKS.... Og det begynder sikkert endnu tidligere idag.... Kristian skal da helt sikkert have jagt tegn...Hihi

Desværre var hun en lille puttegøj så der blev ikke rigtig nogle "gode" billeder.... Da hun putter sig godt med moderkagen og den der væg der så hun ligger lige i sådan et hul Men har fået tid til i uge 28 igen Så ville hun ikke lade mig gå uden et par perfekte billeder Smiler....

Pia ku os godt forstå jeg godt kunne mærke hende allerede for hun og moderkagen lagde bare helt perfekt til det

Har allerede fået købt lidt til hende allerede... Hihi.

Her er lidt billeder

TILLYKKE!!!

hvor er det fedt, en lille pige! :0)

Anmeld

22. april 2010

Milka

årh, tillykke!!! piger er dejlige, kan varmt anbefale dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.