DUM - teaseren for næste gang LOL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Lige præcis...

Iøvrigt, skal du ikke til at igang med at føde?

Jo det ville da være helt perfekt! Men det ser ikke ud til at han har tænkt sig at kigge ud lige foreløbig, desværre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Mira0911

Rosa skriver:

Jo det ville da være helt perfekt! Men det ser ikke ud til at han har tænkt sig at kigge ud lige foreløbig, desværre..

Sender da lige noget vestøv med posten...

Anmeld

21. april 2010

Liljesilas

Gellan skriver:

Får nok en lille skideballe fra en eller anden om dette, men det er så min mening. Det er helt utroligt hvor dumme de nogle gange kan være, og mange af dem tænker ikke engang længere end deres egen næse! Jeg gider slet ikke at se det program mere, synes det er synd for pigerne at de skal udstilles på denne måde - men de vælger det jo selv. Jeg kender mange unge mødre, der synes at det program giver andre unge mødre et dårligt ry og at andre automatisk tror, at unge mødre er dumme og ikke kan finde ud af noget som helst selv - hvilket slet ikke er sandheden.

Det med et dårligt ry, vil jeg kun give dig ret i. Da vi startede på vores studie (socialrådgiver) startede vores lære med at sige "nogle der ser de unge mødre?" fordi vi havde om unge mødre, og de problemer der opstår ved at være ung mor.. Jeg er selv 24, så høre ikke ind under, men jeg blev sgu alligevel ret sur, fordi de stemplede unge mødre, som mødre der ikke kunne klarer sig, og typisk manglede noget i livet, siden de vælger at få børn så tideligt.. Men jeg synes da det er meget normalt, at folk vælger at få børn tideligt - lad dem nu, hvis det er det de vil! Er det ikke nogle gange forfærdeligt, så mange fordomme der er? Men ja programmet er altså ikke ligefrem med til, at sætte de unge mødre i et godt lys!

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Sender da lige noget vestøv med posten...

Fedt - endelig noget med posten der ikke har slidt på mit Dankort

Anmeld

21. april 2010

Vinker

Jeg kan ikke have ondt af dem der medvirker i det program. De har selv valgt at udstille sig på den måde og kan jo bare sige fra. det er jo klart at folk vil snakke meget om dem - både på godt og ondt. Sådan er det vel med alle dem fra tv.

Og folk får hurtigt fordomme for de tolker det de ser i tv. Vi andre som også er mødre kan være lige så dumme, men det kommer bare ikke i tv. Men det er altid sjovt at grine af andres fiaskoer...

Og at Malou Stella ska tage 9. klasses eksamen for 5. gang - ja det kan man umuligt sige noget positivt om, men håber nu for hende at det lykkes denne gang for ellers kommer hun da aldrig videre....

Anmeld

21. april 2010

Vial

Nu er der 5 sider i denne her debat og ikke én eneste har nævnt det allermest rystende og klamme fra udsendelsen i går: Hende med de kunstige hårlokker fodrer Maja med leverpostej med remolade - adrk! Det læner sig da op af omsorgssvigt ;-) Malou S er et studie for sig selv! Godt Tino har sin mormor - selvom vi om 13 sæsoner vil se, at han slås med at kunne smøre en madpakke og mormor stadig bader ham. Til gengæld er jeg dybt imponeret over hende, der lige har født på Holbæk og har fået Benjamin. Hun har i hele serien været en dygtig og kompetent mor - trods uendelig modgang. Sej pige!

Anmeld

21. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
KaMa skriver:

Nu er der 5 sider i denne her debat og ikke én eneste har nævnt det allermest rystende og klamme fra udsendelsen i går: Hende med de kunstige hårlokker fodrer Maja med leverpostej med remolade - adrk! Det læner sig da op af omsorgssvigt ;-) Malou S er et studie for sig selv! Godt Tino har sin mormor - selvom vi om 13 sæsoner vil se, at han slås med at kunne smøre en madpakke og mormor stadig bader ham. Til gengæld er jeg dybt imponeret over hende, der lige har født på Holbæk og har fået Benjamin. Hun har i hele serien været en dygtig og kompetent mor - trods uendelig modgang. Sej pige!

Ha,ha,jo,jeg lagde godt mærke til det.Tænkte at det var da godtnok tidligt hun havde lært ikke at spise,med mindre der var al muligt skummelt ovenpå.Men selvfølgelig,hvis hun aldrig har været vant til andet...

Anmeld

21. april 2010

Risen

KaMa skriver:

Anmeld

21. april 2010

ekzunz

KaMa skriver:

Hov hov - nu ikke dømme....    min datter spiser altså også remoulade på leverpostejen! Sundt og nærende....

(og hvis det kan få nogen til at kalde mig en ung mor, er de MEGET velkomne.....ha ha)

Anmeld

21. april 2010

Stumpen

KaMa skriver:

Hvorfor er det omsorgssvigt??

Skal siges at jeg ikke så programmet, men gladeligt spiser et stukke leverposteg med remulade og ristet løg, når jeg ikk elige er i gang med en kostomlægning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.