DUM - teaseren for næste gang LOL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Mira0911

Soap skriver:

Uanset hvem der er her , har jeg altså stadigt den samme mening, og den vil jeg godt stå ved 

Selvfølgelig skal man have sin mening, ingen tvivl der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Patrick07

jeg blev mor som 19 årig, og min søn bliver 3 år til juni + oven i  det venter vi os igen.. Og det er da vildt som folk de kigger når man kommer gående fordi man har en "mave" godt nok er den lille men kan ses  også en dreng på 3 er løber rundt... Jeg har lært bare at vende det blide øje til men det er også fordi jeg selv ved hvad jeg står for  Min kæreste er uddannert murer (er nu igang som pædagog) og jeg selv har HHX (fik jeg endda mens jeg var højgravid) er er nu igang som kontorelev... Så pt er det ikke det vilde vi har af penge... men vores barn/børn mangler ingen ting og så længe jeg ved at jeg er en god mor så er jeg fuldkommen ligeglad med andres tanker

Ser ikke selv DUM for jeg får helt ondt i maven over den måde nogle "udstiller" sig selv på.. Bare lige lidt af mine ord

- Kristina

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Nu skal vi jo nok lige tænke over hvad vi skriver...

Der er et par stykker fra DUM herinde...

Det er rigtig betænksomt af dig - men - Igen må jeg lige sige at folk jo må skrive lige hvad de vil om tvprogrammet og deltagerne. Sådan er det på et frit debatforum... De som har været med i programmet og som færdes herinde er forberedt på at når man optræder i medierne og andre får indsigt i ens privatliv så afstedkommer det at folk tager stilling til ens person baseret KUN på det folk ser i tv - det er vilkårene. Så kan vi altid lære dem at kende som de personer de er i dag, hvis de er interesserede i det.

Kh

Rosa - som glæder sig til at se programmet

Anmeld

21. april 2010

karina1980

Eva skriver:

Det er sjovt....for jeg fik ogsp tidligt barn og jeg har aldrig oplevet det som du og mange andre beskriver...kan det være noget man opfatter fordi man selv føler sig udsat og at det er lidt tidligt osv?

det ved jeg ikke, det muligt,

men vil sige at min søster og jeg har da testet det, der er 10 år imellem os og går jeg rundt med hendes barn(7 uger) så er der ikke mange der kigger, men går hun selv rundt med ham, så er der faktisk nogen der stopper op og peger og hvisker.

så voldsomt oplevede jeg det ikke, det var mere min læge og JM der hele tiden skulle bruge, du er jo også så ung,...  sætningen eller når du bliver ældre vil du forstå....

det var helt anderledes med nr 2 og der følte jeg mig da stadig ung

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Rosa skriver:

Det er rigtig betænksomt af dig - men - Igen må jeg lige sige at folk jo må skrive lige hvad de vil om tvprogrammet og deltagerne. Sådan er det på et frit debatforum... De som har været med i programmet og som færdes herinde er forberedt på at når man optræder i medierne og andre får indsigt i ens privatliv så afstedkommer det at folk tager stilling til ens person baseret KUN på det folk ser i tv - det er vilkårene. Så kan vi altid lære dem at kende som de personer de er i dag, hvis de er interesserede i det.

Kh

Rosa - som glæder sig til at se programmet

Det er fuldstændigt rigtigt... Og det er slet ikke for at jorde nogen som helst...

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Det er fuldstændigt rigtigt... Og det er slet ikke for at jorde nogen som helst...

Selvfølgelig ikke. Og tonen skal selvfølgelig stadig være i orden uanset hvad og hvem man diskuterer, vi snakker jo pænt til hinanden  herinde

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Rosa skriver:

Selvfølgelig ikke. Og tonen skal selvfølgelig stadig være i orden uanset hvad og hvem man diskuterer, vi snakker jo pænt til hinanden  herinde

Lige præcis...

Iøvrigt, skal du ikke til at igang med at føde?

Anmeld

21. april 2010

Honningblomst

karina1980 skriver:

det ved jeg ikke, det muligt,

men vil sige at min søster og jeg har da testet det, der er 10 år imellem os og går jeg rundt med hendes barn(7 uger) så er der ikke mange der kigger, men går hun selv rundt med ham, så er der faktisk nogen der stopper op og peger og hvisker.

så voldsomt oplevede jeg det ikke, det var mere min læge og JM der hele tiden skulle bruge, du er jo også så ung,...  sætningen eller når du bliver ældre vil du forstå....

det var helt anderledes med nr 2 og der følte jeg mig da stadig ung

Ok...det har jeg aldrig oplevet....men mpske det kommer an på hvordan man ser ud...måske...jeg var nok meget moragtig at se på..

Anmeld

21. april 2010

karina1980

Eva skriver:

Ok...det har jeg aldrig oplevet....men mpske det kommer an på hvordan man ser ud...måske...jeg var nok meget moragtig at se på..

ja det kan godt være, der var jeg så absolut ikke, mor-agtig at se på,  hold op nogle forfærdelige billeder (sort hår,helt hvid,kort nederdel og mavebluse)

så de har nok haft deres bekymringer  men ja udseende og væremåde spiller nok en stor rolle idag(og dengang)

Anmeld

21. april 2010

Honningblomst

karina1980 skriver:

ja det kan godt være, der var jeg så absolut ikke, mor-agtig at se på,  hold op nogle forfærdelige billeder (sort hår,helt hvid,kort nederdel og mavebluse)

så de har nok haft deres bekymringer  men ja udseende og væremåde spiller nok en stor rolle idag(og dengang)

Det tror jeg du har helt ret i....og ja, jeg ville nok også lige lure en gang ved sådan et udseende mor.. ikke fordi jeg tænker værre om det ene frem for det andet, men fordi jeg ikke kan lade være med at kikke når noget er helt anderledes end det plejer at være..

Så måske det faktisk mere er fordi tingene ser anderledes ud der kikkes end fordi det er forkert...jeg synes det er så skønt når noget "stritter" mod det som det plejer at være...plejer, er noget kedeligt noget..

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.