jeg startede i tidernes morgen med at se de unge mødre fordi jeg er lærer i overbygning, og jeg tænkte det var et godt program til hvordan jeg kan takle evt. elever som ku stå i denne situation en dag.
I starten var de også meget unge, ikke som idag hvor nogen af de nye er 18 eller derover.
Men malou hun er nok den mest uinte....... ja i ved hvad jeg vil skrive.................. er der slet ikke nogen der har fortalt hende at efter 9. kl. så bliver livet virkelig hårdt ang. udd. og hvis hun ikke kan klare det nu for 5. gang hvornår så......
Nej jeg skal ikke være hård overfor hende, men jeg synes faktisk det er synd for hende at hun ikke bliver presset lidt mere af moren. Nogen gange når ens mor støtter så meget som malou har fået og får, kan gøre at hun ikke selv er god til at tage vare på sig selv og tino. Også selvom moren vil kun det bedste. Det er svært. Men synes malou skal blive voksen.
Stine som har fået Benjamin har jeg været så imponeret af fra starten. Hun er da en fantastisk pige, kæreste og mor på trods af det hele. Har tænkt hver gang hun har født: hvornår siger du noget lille pige, det må sku da gøre ondt, men intet. Hun er så dygtig.
jeg elsker det program, godt min kæreste har det på samme måde.
Anmeld