Gellan skriver:
Får nok en lille skideballe fra en eller anden om dette, men det er så min mening. Det er helt utroligt hvor dumme de nogle gange kan være, og mange af dem tænker ikke engang længere end deres egen næse! Jeg gider slet ikke at se det program mere, synes det er synd for pigerne at de skal udstilles på denne måde - men de vælger det jo selv. Jeg kender mange unge mødre, der synes at det program giver andre unge mødre et dårligt ry og at andre automatisk tror, at unge mødre er dumme og ikke kan finde ud af noget som helst selv - hvilket slet ikke er sandheden.
Kan kun være enig!!! Jeg ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har fået en kommentar kastet i nakken om at jeg er ung! Og jeg er overbevist om, at de udsendelser bære en del af skylden for det..
Antallet af folk der kigger når man færdes rundt omkring uden for egne 4 vægge, kan ikke engang tælles på 10 personers hænder tilsammen!
Jeg HADER de programmer for det, men jeg må indrømme, at jeg troligt ser det hver tirsdag og onsdag alligevel!
Marikka, som egentlig ikke er flov over at være ung (kommende) mor, men blot finder det frastødende, at blive set sådan på... Jeg mener bestemt ikke, at jeg er som dem i DUM!
Anmeld