DUM - teaseren for næste gang LOL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Bare mig..

Gellan skriver:

Får nok en lille skideballe fra en eller anden om dette, men det er så min mening. Det er helt utroligt hvor dumme de nogle gange kan være, og mange af dem tænker ikke engang længere end deres egen næse! Jeg gider slet ikke at se det program mere, synes det er synd for pigerne at de skal udstilles på denne måde - men de vælger det jo selv. Jeg kender mange unge mødre, der synes at det program giver andre unge mødre et dårligt ry og at andre automatisk tror, at unge mødre er dumme og ikke kan finde ud af noget som helst selv - hvilket slet ikke er sandheden.

Kan kun være enig!!! Jeg ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har fået en kommentar kastet i nakken om at jeg er ung! Og jeg er overbevist om, at de udsendelser bære en del af skylden for det..
Antallet af folk der kigger når man færdes rundt omkring uden for egne 4 vægge, kan ikke engang tælles på 10 personers hænder tilsammen!

Jeg HADER de programmer for det, men jeg må indrømme, at jeg troligt ser det hver tirsdag og onsdag alligevel!

Marikka, som egentlig ikke er flov over at være ung (kommende) mor, men blot finder det frastødende, at blive set sådan på... Jeg mener bestemt ikke, at jeg er som dem i DUM!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ranarupta

Zafir skriver:

- Også skal Malou Stella tage sin 9. klasses eksamen ... for 5. gang!!!

HAHAHAHAHAHAH.... PRICELESS...

Hun er virkelig så dum, så der burde være en præmie for laveste IQ... det er næsten så det er cute, at hun er så u-klog...

Ja, hun er godt nok en af de slappeste elastikker i køkkenskuffen!!

Men altså moren gør det også muligt for Malou S at være sååå uengageret. 
(Hun er én af de piger, der kan få mig op i det røde felt - og alligevel elsker jeg at se hende, for man er sikret et godt grin!)

Anmeld

20. april 2010

lonemus

Ranarupta skriver:

(Hun er én af de piger, der kan få mig op i det røde felt - og alligevel elsker jeg at se hende, for man er sikret et godt grin!)

Anmeld

20. april 2010

Ranarupta

~~M.Nielsen~~ skriver:

Kan kun være enig!!! Jeg ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har fået en kommentar kastet i nakken om at jeg er ung! Og jeg er overbevist om, at de udsendelser bære en del af skylden for det..
Antallet af folk der kigger når man færdes rundt omkring uden for egne 4 vægge, kan ikke engang tælles på 10 personers hænder tilsammen!

Jeg HADER de programmer for det, men jeg må indrømme, at jeg troligt ser det hver tirsdag og onsdag alligevel!

Marikka, som egentlig ikke er flov over at være ung (kommende) mor, men blot finder det frastødende, at blive set sådan på... Jeg mener bestemt ikke, at jeg er som dem i DUM!

Hm... jeg er nok en af dem, der kigger...
Men ikke pga. din alder - men mere et håb om at fange et glimt af maven eller indholdet i barnevognen!
Jeg er dødskruk - og er heldigvis også gravid.

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ranarupta skriver:

Ja - det er absolut Malou Stellas mor der har gjort hende til det hun er. Hun har da SÅ svært ved at kappe navlestrengen altså ...........

Anmeld

20. april 2010

Bare mig..

Ranarupta skriver:

Hm... jeg er nok en af dem, der kigger...
Men ikke pga. din alder - men mere et håb om at fange et glimt af maven eller indholdet i barnevognen!
Jeg er dødskruk - og er heldigvis også gravid.

Ja, jeg er godt klar over at nogen gør det af samme grund som dig, eller bare kigger fordi der er end er er højgravid... (fred være med det) 
Men jeg er også helt overbevist om, at der ikke kan være sååååååå mange der kan være skruk...
Men desværre ,,opdager" jeg også bare tit, at hvis jeg vender mig om og kigger igen på dem, så peger de fingre, eller hvisker.. Det er ikke rart!  og der er jeg overbevist om, at DUM er skyld i det!

Anmeld

20. april 2010

Gellan

~~M.Nielsen~~ skriver:

du skal endelig ikke være flov

Ja nemlig, der er så mange der har en negativ holdning til unge forældre. Ja, det er meget muligt, at de ikke har den samme livserfaring som en, der vælger at få sit første barn som en 30-årig. Men det er ikke alle unge forældre, der stadig ikke har folkeskoleeksamen...

Anmeld

20. april 2010

Stumpen

Jeg har så svært ved at se det program som underholdning, det kravler for langt ind under huden på mig.. Jeg får ondt af flere af ungerne -ud fra det jeg ser i afsnittene i hvert fald..og om det er børn af brugere herindefra ved jeg ikke, kender ikke programmerne godt nok til identifisere alle) 

Men jeg tror også det giver et skævt lys af de unge mødre og jeg tror bestemt heller ikke det er nemt at være deltager, med alt den debat der er rundt omkring, men samtidig har jeg det sådan lidt at medvirker man i tv må man tage det med -om det så handler om nyhedsindslag, luksusfælden eller dum..

Anmeld

20. april 2010

Bare mig..

Gellan skriver:

du skal endelig ikke være flov

Ja nemlig, der er så mange der har en negativ holdning til unge forældre. Ja, det er meget muligt, at de ikke har den samme livserfaring som en, der vælger at få sit første barn som en 30-årig. Men det er ikke alle unge forældre, der stadig ikke har folkeskoleeksamen...

Ja du har helt ret... Jeg har heldigvis både 9. og 10. og en HF som afsluttes til maj-juni, hvor jeg så også er student! Så jeg mener ikke jeg som sådan mangler noget.... - hvis du forstår Har nogen gange lyst til at skrive et skilt og klistre det på ryggen hvor det står på!

Anmeld

20. april 2010

4kløver

Nu vil jeg lige sige at der findes ingen DUM da jeg fik min den store som 18år. men stadig kiggede folk efter mig da jeg jo var ung.. så jeg syndes at det er noget pjat at sige at "Folk tror at alle er sådan" nej sådan er det ikke og det ved  både du og jeg ..

Men vil så også lige sige at der er da et par stykker derfra hvor jeg tænker mit og tager mig selv til hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.