SabrinaJuulOlsen (Luksus fælden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Delilah

Stumpen skriver:

nu du snakker om lejligheden, så kan jeg ikke forstå at de foreslog at skulle leje to rum ud, for man kan vel ikke være sikker på at have lejere altid???

Det gælder bare om at have en gældende kontrakt så lejeren ikke kan skride uden videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Stumpen

Delilah skriver:

Det gælder bare om at have en gældende kontrakt så lejeren ikke kan skride uden videre

Smart  Men selvom man har en kontrakt der f.eks diger 3 mdr, så er man jo stadig ikke sikret at der kommer en ny ind og overtager...

Anmeld

21. april 2010

Lou87

line melias mor skriver:

nej hvor vildt. det er da under alt kritik. jeg kan huske en kamp jeg havde med kommunen( odense) om et indskud jeg skulle låne men i sidste ende skal de hjælpe når man er over 7 måneder henne så kan slet ikke forstå de opfører sig sådan. det jo lige præcis derfor de er der. kan godt blive harm over at folk som slet ikke bidrager til det danske samfund kan få så meget hjælp og så kan i intet få syntes det er så dårligt

Jeg er enig her... det er under alt kritik...

Man hører tit om at kommunen SKAL hjælpe i akutte boligsituationer og lign til familer som det første..

Mærkeligt.. !!

Og li en kommentar med på vejen - Sys absolut heller ikk i er til grin.. Jeg ville nok ALDRIG udstille mig selv på landsdækkende tv, men det er flot i gjorde det og derved også beviste overfor jer selv i havde brug for stærkere midler/hjælp. Håber i finder jeres eget sted og du får en forsat go graviditet, det der nu er tilbage

Anmeld

21. april 2010

Delilah

Stumpen skriver:

Smart  Men selvom man har en kontrakt der f.eks diger 3 mdr, så er man jo stadig ikke sikret at der kommer en ny ind og overtager...

Selvfølgelig er det ikke en selvfølge, det er ikke særlig sandsynligt at det er svært at finde folk uden en bolig for tiden, men det er da klart at ingenting i livet er sikkert.

Anmeld

21. april 2010

Stumpen

Delilah skriver:

Selvfølgelig er det ikke en selvfølge, det er ikke særlig sandsynligt at det er svært at finde folk uden en bolig for tiden, men det er da klart at ingenting i livet er sikkert.

Nej intet er sikkert.. Men synes bare det ville være et stort sats for nogen, der virkleig ville komme i klemme, hvis lejerne skred og ingen ny kom ind..

Anmeld

21. april 2010

Delilah

Stumpen skriver:

Nej intet er sikkert.. Men synes bare det ville være et stort sats for nogen, der virkleig ville komme i klemme, hvis lejerne skred og ingen ny kom ind..

Det er det da også. Jeg ville heller ikke have taget imod lejligheden da jeg ikke bryder mig om at dele et sted med andre og på grund af vinduerne i loftet der så ud til at ville skabe hede om sommeren. Men nu var det ikke den begrundelse de gav og det undrede mig meget at de kunne kommed med den udmelding.

For mig set virkede det bare meget som om de havde meldt sig til programmet fordi de håbede på at luksusfælden ville fjerne noget af deres gæld eller give dem andre fede ting som de før har gjort. Det virkede ikke som om der virkelig var nogen kampgejst og de foreslag de kom med syntes jeg blev taget med meget negativ holdning. 

Anmeld

21. april 2010

Stumpen

Delilah skriver:

Det er det da også. Jeg ville heller ikke have taget imod lejligheden da jeg ikke bryder mig om at dele et sted med andre og på grund af vinduerne i loftet der så ud til at ville skabe hede om sommeren. Men nu var det ikke den begrundelse de gav og det undrede mig meget at de kunne kommed med den udmelding.

For mig set virkede det bare meget som om de havde meldt sig til programmet fordi de håbede på at luksusfælden ville fjerne noget af deres gæld eller give dem andre fede ting som de før har gjort. Det virkede ikke som om der virkelig var nogen kampgejst og de foreslag de kom med syntes jeg blev taget med meget negativ holdning. 

Hov, jeg tror du misforstod min citering af dit indlæg, det var ikke ment som en modsigelse mod dit spørgsmål, men blot et apropo nu der var snak om den lejlighed, da vi herhjemme snakkede om at det var noget af en sats...

Anmeld

21. april 2010

Sabsy

Delilah skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor i sagde nej til lejligheden? At ville bo i et hus er da noget af et luksusproblem der sagtens kunne udskydes til i havde nogle penge i kassen. Men der kan selvfølgelig havde været andre ting involveret i valget som ikke blev sagt på tv.

Vi takkede nej af de årsager;

Vi skulle leje under etagen ud.

Der er fundet noget gift i den del i Farum Midtpunkt.

Og den del vi kunne have til os selv det var IGEN et værelse.. :s

Derfor sagde vi nej tak, men det viser de jo ikke!!!

Vi har ikke sagt at vi SKAL bo i hus, vi sagde vores drøm var at bo i hus, og hvis vi kunne leje et til vores budget, ville det være super..

Anmeld

21. april 2010

Sabsy

Delilah skriver:

De har heller ikke "sendt" alt hvad vi sagde.. DER ER KLIPPET I DET!.. Vores begrundelse er skåret ned fra 10 min til 10 sek..

Anmeld

21. april 2010

Delilah

SabrinaJuulOlsen skriver:

De har heller ikke "sendt" alt hvad vi sagde.. DER ER KLIPPET I DET!.. Vores begrundelse er skåret ned fra 10 min til 10 sek..

Som jeg skrev er jeg ganske forstående overfor det for andre grunde og at jeg er klar over i muligvis har andre grunde. Bare fordi de tilbyder det SKAL i jo ikke tage imod det. Det er stadigvæk jeres liv og i skal kunne leve med det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.