SabrinaJuulOlsen (Luksus fælden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Sabsy

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ville da bare lige sige, at I da bestemt ikke er blevet til grin!!!

Jeg er da lidt nysgerrig, har I fundet en lejlighed?

Nej det har vi ikke.. - Men kan heller ikke overskue det nu, vi har fået indretter så Benjamin har et virkelig vidunderligt hjørne.. Men vi søger og søger..

(der er 3 uger til jeg føder, så orker ikke at skal flytte nu, men regner med at vi flytter inden 3 mdr.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Sabsy

Diana... skriver:

Nej du er ikke til grin  Tværtimod synes jeg det MEGA flot af jer at tilmelde jer og få hjælp. Håber i finder en lejlighed på og kan være jer selv og at i snart kommer af med den gæld. 

Jeg havde kun det spørgsmål om hunden. Men hvor er det tydeligt at din mand bare elsker dig og glæder sig til den lille ny kommer. Og hvor er du altså bare gude smuk altså! 

Det hele er blevet så godt, vi har kun vores lån nu, blien er væk så lånet er nede med 150.000 hvilket er lækkert..

Jeg synes jeg så forfærdelig ud.. Helt kedelig og grå.. :s

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

JustAnotherName skriver:

Hej Sabrina.

Du og din kæreste, er bare et ungt par, som har taget nogle forkerte valg tidligere.

Men det viser netop modenhed, at I nu vælger at gå en anden vej og gøre noget ved det. Og det bliver I bestemt ikke til grin af, tvært imod.

Jeg ønsker Jer alt det bedste fremover - med lejlighed og økonomi,
og ikke mindst med den lille nye, som snart melder sin ankomst.

Kh. Katrine.

Mange gange tak.. Det varmer så dejligt

Anmeld

20. april 2010

Bare mig..

SabrinaJuulOlsen skriver:

Nej det har vi ikke.. - Men kan heller ikke overskue det nu, vi har fået indretter så Benjamin har et virkelig vidunderligt hjørne.. Men vi søger og søger..

(der er 3 uger til jeg føder, så orker ikke at skal flytte nu, men regner med at vi flytter inden 3 mdr.)

Okay, var også bare nysgerrig...

Det er sgu heller ikke noget af det der haster mest... Nu skal jeres baby lige til verdenen, og så må det andet komme senere!?

Alt held og lykke...

Marikka 36+5

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay, var også bare nysgerrig...

Det er sgu heller ikke noget af det der haster mest... Nu skal jeres baby lige til verdenen, og så må det andet komme senere!?

Alt held og lykke...

Marikka 36+5

Jamen jeg vil også heller have folk spørg, så kom bare med de spørgsmål der er

Sådan har jeg det også..

Mange gange tak for det og i lige måde (med baby)

Kram Sabrina 36+2

Anmeld

20. april 2010

line melias mor

har ikke set programmet men syntes absolut ikke det er en skam at melde sig til det og få hjælp så godt gået til dig og din kæreste

kan ikke forstå kommunen ikke er gået ind og har hjulpet jer gjorde de da jeg var gravid???

Anmeld

20. april 2010

mek-83

Så fik jeg også set dagens afsnit af luksusfælden

Synes på ingen måde i var til grin, syndes det er rigtig flot at i søger hjælp og gør noget, frem for bare at lade stå til

Lyder godt at i har fået lidt ro på her inden den lille kommer, og så flytter når i har lidt mere overskud og har fundet det rette

Knus Maria 37+6

Anmeld

20. april 2010

Sabsy

line melias mor skriver:

har ikke set programmet men syntes absolut ikke det er en skam at melde sig til det og få hjælp så godt gået til dig og din kæreste

kan ikke forstå kommunen ikke er gået ind og har hjulpet jer gjorde de da jeg var gravid???

Vi har bedt kommunen om hjælp to gange nu og har fået afslag begge gange, selvom der på dette vær. vi er fugt og muligvis noget svamp.. - vi har fået et brev hvor der står at de frabeder sig at vi søger mere, da de ikke ønsker at hjælpe os..

Anmeld

20. april 2010

line melias mor

Vi har bedt kommunen om hjælp to gange nu og har fået afslag begge gange, selvom der på dette vær. vi er fugt og muligvis noget svamp.. - vi har fået et brev hvor der står at de frabeder sig at vi søger mere, da de ikke ønsker at hjælpe os..

nej hvor vildt. det er da under alt kritik. jeg kan huske en kamp jeg havde med kommunen( odense) om et indskud jeg skulle låne men i sidste ende skal de hjælpe når man er over 7 måneder henne så kan slet ikke forstå de opfører sig sådan. det jo lige præcis derfor de er der. kan godt blive harm over at folk som slet ikke bidrager til det danske samfund kan få så meget hjælp og så kan i intet få syntes det er så dårligt

Anmeld

20. april 2010

Stumpen

Det hele er blevet så godt, vi har kun vores lån nu, blien er væk så lånet er nede med 150.000 hvilket er lækkert..

Jeg synes jeg så forfærdelig ud.. Helt kedelig og grå.. :s

Det er godt nok gået stærkt  Men forstod bare sådan at I havde gæld på 450 kg og bilen havde kostet 135 kg, så I måtte have gæld endnu på omkring 315 kg, men det er nok mig der har misforstået

Men nej jeg synes bestemt ikke du har noget som helst at være flov over, men forstår godt at de talte med store bogstaver -det er mange penge I skyldte væk i så ung en alder.. Men skal ikke pudse glorie eller rettere min kæreste skal ikke, da vi flyttede sammen havde han en rigtig stor gæld som 23 årig, men det kan vi skrive privat om hvis det er Men jeg ved hvad det vil sige at der slukkes for energien, at stå skoleret i fogedretten osv... Men ved du hvad intet er en nederlag, så længe man får sig banket op igen... Man bliver stærk af modgang og lærer at sætte pris på ting som andre tager for givet, selvom det er sure penge at skulle af med igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.