Mød Metha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Vinker

Metchen skriver:

Hej Rikke.

Det er da min fornøjelse at genpræsenterer jer alle for hinanden - måske vi skulle tage en "hvem er det nu lige jeg er"-runde engang i mellem

Sikke da en varm velkomst du fik på dit gamle arbejde - "velkommen tilbage, og forresten, så er du fyret." Øv altså, hvor er det surt! Krydser fingre for at der snart er det perfekte job til dig.

Hihi ja sådan en runde burde vi ha en gang imellem for der er meget der ryger i glemmebogen (ihvertfald hos mig for har en ret dårlig hukommelse, desværre...) men det er nu rart at vide lidt mere om hinanden.

Ja jeg syntes også det var noget af en velkomst jeg fik mig da jeg i sin tid kom tilbage på jobbet. Jeg som netop valgte at starte op efter barsel før tid for at være med i højsæsonen i Blåvand fremfor først at vende tilbage når sommeren gik på hæld, men hvad for man som tak; det røde kort! Fantastisk. Tro mig. Jeg har virkelig været ude og bruge store beskidte ord for at beskrive hvordan jeg havde det, men nu er jeg glad og lettet over ikke at være derude. Tænk at skulle nyde en sommer uden at knokle røven ud af bukserne mens andre holder ferie - Total optur. Jeg er helt sikkert kommet stærkere ud på den anden side og kan kun sige; det er DERES tab - ikke mit!

TAK hvor er du sød; det varmer meget at du krydser finger for at jeg finder det rette job :)

God aften ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Barbamama

Dejligt!!! Endnu engang velkommen til og ja man kan slet ikke lade være med at hælde ud af sit hjerte herinde.

Jeg hedder så Michella og er mor til Carla på 10mdr. Jeg bor sammen med min kæreste Casper i Årslev, vi har været sammen i 3år nu. Og så er jeg uddannet pædagog

Anmeld

20. april 2010

Ranarupta

Metchen skriver:

Hej Karina.

Tak fordi jeg må være her i jeres hule, her er simpelthen så hyggeligt.

Det er så mærkeligt hvad det kan gøre ved ens krop at holde en pause i baby projektet. Både dig og Trine havde held med at stoppe op og nyde jeres kærester uden at stresse over om det resulterede i en baby. Det er da noget at tænke over.

Ja, det er altså lidt bemærkelsesværdigt... Og jeg kender til flere, der har haft held med at gøre det. 
MEN jeg tror desværre ikke, at man kan gennemtvinge en pause med frugtbart resultat... 

Og så er én af de værste kommentarer, når man prøver at blive gravid altså, at man "bare skal slappe af, tage det roligt, så skal det nok komme"...

Anmeld

20. april 2010

ooo

Ranarupta skriver:

Ja, det er altså lidt bemærkelsesværdigt... Og jeg kender til flere, der har haft held med at gøre det. 
MEN jeg tror desværre ikke, at man kan gennemtvinge en pause med frugtbart resultat... 

Og så er én af de værste kommentarer, når man prøver at blive gravid altså, at man "bare skal slappe af, tage det roligt, så skal det nok komme"...

Ja, for man slapper jo bedst af og tager det roligt når man får besked på det...

Anmeld

20. april 2010

iln

Metchen skriver:

Hej Ida.

Jeg kan godt forstå du havde svært ved at forlade Navlestrengen, det var en rigtig god side, da den kørte som den skulle. Jeg var jo også derinde for nogle år siden, men kommer der stort set ikke mere. Det er bare blevet meget tomt.

Og så kan jeg se at vi skal giftes samme dag, d. 12. juni. Kan slet ikke forholde mig til at det er om to minutter.Tror bare at jeg fortrænger det tidsmæssige aspekt lidt endnu.

Ej hvor sjovt Jeg må indrømme at jeg synes godt nok der er mange ting man skal have styr på. Men glæder mig helt vildt til denne specielle dag. Nu har vi liget fået pasning af Silas på plads - et kæmpe spørgsmål for mig, da dem jeg vil betro ham til jo skal med til brylluppet, men heldigivs har jeg en super mødregruppe, der med det samme stod klar. Og de ved jo hvad det handler om.

Hvordan skal jeres dag så foregå... er meget nysgerrig anlagt

Anmeld

20. april 2010

ooo

iln skriver:

Ej hvor sjovt Jeg må indrømme at jeg synes godt nok der er mange ting man skal have styr på. Men glæder mig helt vildt til denne specielle dag. Nu har vi liget fået pasning af Silas på plads - et kæmpe spørgsmål for mig, da dem jeg vil betro ham til jo skal med til brylluppet, men heldigivs har jeg en super mødregruppe, der med det samme stod klar. Og de ved jo hvad det handler om.

Hvordan skal jeres dag så foregå... er meget nysgerrig anlagt

Hvor er det super at du har så god en mødregruppe, at de kan passe Silas den dag.

Vi skal giftes i en lille kirke på Vestfyn, hvor jeg er blevet døbt og konfirmeret. Derefter tager vi til Sydfyn, hvor vi har lejet en lejerskole, og der skal vi feste indtil solen står op. Der er værelser til de folk der gerne vil overnatte, og næste dag er der brunch til dem der bliver og sover.

Vi har styr på maden, vin, kjole, fotograf og det er vist det. Og kirken selvfølgelig.

Hvad med jer?

Anmeld

20. april 2010

iln

Metchen skriver:

Hvor er det super at du har så god en mødregruppe, at de kan passe Silas den dag.

Vi skal giftes i en lille kirke på Vestfyn, hvor jeg er blevet døbt og konfirmeret. Derefter tager vi til Sydfyn, hvor vi har lejet en lejerskole, og der skal vi feste indtil solen står op. Der er værelser til de folk der gerne vil overnatte, og næste dag er der brunch til dem der bliver og sover.

Vi har styr på maden, vin, kjole, fotograf og det er vist det. Og kirken selvfølgelig.

Hvad med jer?

Jamen her skal vi giftes i den kirke jeg er døbt og konfirmeret i + har sunget der i 10 år. En rigtig flot slotskirke. Så har et helt specielt tilhørsforhold til kirken (ellers var det nok ikke blevet en kirkelig vielse). Festen sal holdes i Skydepavillonen i Aalborg - et fantastisk rundt glaslokale med velkomstdrink ved Aalborg tårnet. Og det samme som jer - så skal der bare hygges os festes. Dagen efter bliver alle gæsterne inviteret til morgenmad ved mine svigerforældre, hvor Peter og jeg også åbner vores gaver. Så dem rører vi ikke på selve vielsesdagen.

Her er der styr på: bordplan, alt i programmer og bordkort, tøj til os begge (minus mine sko - har kæmpe skokrise), musik, mad, kage, fotograf og prøvelsesattest - kirken havde jeg håbet vi havde styr på, men blev ringet op i sidste uge, at de intet have noteret (til trods for vi reserverede datoen i januar 2009). Har desværre ikke kunne komme i kontakt med præsten i dag men prøver igen imorgen.

Tror faktisk jeg er godt med.. selvom jeg synes jeg mangler 1000 ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.