Metchen skriver:
Hvor er det super at du har så god en mødregruppe, at de kan passe Silas den dag.
Vi skal giftes i en lille kirke på Vestfyn, hvor jeg er blevet døbt og konfirmeret. Derefter tager vi til Sydfyn, hvor vi har lejet en lejerskole, og der skal vi feste indtil solen står op. Der er værelser til de folk der gerne vil overnatte, og næste dag er der brunch til dem der bliver og sover.
Vi har styr på maden, vin, kjole, fotograf og det er vist det. Og kirken selvfølgelig.
Hvad med jer?
Jamen her skal vi giftes i den kirke jeg er døbt og konfirmeret i + har sunget der i 10 år. En rigtig flot slotskirke. Så har et helt specielt tilhørsforhold til kirken (ellers var det nok ikke blevet en kirkelig vielse). Festen sal holdes i Skydepavillonen i Aalborg - et fantastisk rundt glaslokale med velkomstdrink ved Aalborg tårnet. Og det samme som jer - så skal der bare hygges os festes. Dagen efter bliver alle gæsterne inviteret til morgenmad ved mine svigerforældre, hvor Peter og jeg også åbner vores gaver. Så dem rører vi ikke på selve vielsesdagen.
Her er der styr på: bordplan, alt i programmer og bordkort, tøj til os begge (minus mine sko - har kæmpe skokrise), musik, mad, kage, fotograf og prøvelsesattest - kirken havde jeg håbet vi havde styr på, men blev ringet op i sidste uge, at de intet have noteret (til trods for vi reserverede datoen i januar 2009). Har desværre ikke kunne komme i kontakt med præsten i dag men prøver igen imorgen.
Tror faktisk jeg er godt med.. selvom jeg synes jeg mangler 1000 ting
Anmeld