Skouboe skriver:
Hej Metha (og Kitty eftersom jeg har planer om at kopiere dette indlæg over i den anden tråd også)
Jeg hedder Pernille, er 31 - ihvertfald et par dage endnu. Jeg blev gift sidste sommer med Rune på 34 og sammen har vi Freja fra Januar 2009 og lillesøster ups på vej til August. På vores 1-års bryllupsdag til Juli, har vi været sammen i 10 år. Vi har desuden et par små-fede, kastrerede hankatte der ELSKER at være forstadskatte, efter at have været lejlighedskatte i 6 år.
Jeg er jyde fra Ringkøbing og Rune er fra Hørsholm, og vi boede sammen på Nørrebro i 7 år, indtil for 1½ år siden, hvor vi købte hus i Ølstykke, og den beslutning er vi SUPER glade for.
Jeg er desværre ikke særligt god til at være gravid. Med Freja var jeg fuldtidssygemeldt pga. smerter fra uge 26 og denne gang har jeg været på halv tid siden uge 20 eller deromkring.
Jeg arbejder som Projekt Assistent/Controller og Intern Projektleder hos et firma, der laver headsets og min mand er IT-projektleder / MS CRM konsulent, så vi er en anelse nørdede herhjemme til tider.
I min fritid syr jeg - det er vist ikke nogen overraskelse for nogen herinde. Jeg strikker også lidt indimellem, men det er ikke så tit.
Så en kort historie lang: Hej og velkommen...
Hej Pernille.
Tusind tak for velkomsten.
Jeg synes jeg har hørt fra flere, at det med at være gravid ikke er lykken. Jeg tænker jo bare at det er lysegrønne engmarker, sommerfugle og mig der almoderligt aer maven. Virkeligheden er vist lide en anden...øv.
Jeg har øje på dit tøj, som jeg har skrevet før, så er det helt sikkert noget jeg vil elske at se mit barn i. Mangler bare barnet...mindre detalje