Mød Metha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

lion

Hej Metha.

Endnu engang velkommen til, det er altid rart med nye "ansigter" herinde.

Jeg vil endnu engang sige velkommen til denne gruppe. Jeg håber at du også snart ser 2 streger.

Mit navn er Helene og jeg er 27år, jeg bor sammen med min kæreste Jacob gennem 3 år.

Vi har Cassandra på 20mdr (2 år i aug)og Julius på næsten 2 mdr. Vi bor i København(Tingbjerg) i en lille lejlighed, snart en større en håber jeg.

Jeg er på barsel lige nu, men ellers arbejder jeg som 1 ass. i en Netto og har gjort det i 6 år, 7 til nov. Jeg er uddannel modelsyer, men bruger det ikk lige nu, men tror snart jeg gør det.

Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ida.

Du skal da også have et stort velkommen til - som jeg skrev til Anna/Kitty - det allerhyggeligste hjørne, der findes på internettet

Jeg tillader mig at lave en copy-paste på det, jeg skrev om mig selv i Kend Kitty-tråden Jeg hedder Ida (surprise ) er 26 år (en måneds tid endnu ) gift med Pelle på 30, som jeg har været sammen med i 6½ år. Sammen har vi pigerne Annika, som bliver 3 år til august, og Lina, som runder 1 år om en lille måned (gisp ) - der er 20 mdr mellem pigerne. Når jeg ikke har barsel, læser jeg cand.it. i IT, kommunikation og organisation på handelshøjskolen i Århus - hvis alt går vel har jeg 1 år tilbage af mine studier, som jeg starter på igen til september. Pelle er i øvrigt datalog og arbejder som softwareprogrammør - så vi er lidt nogle IT-nørder her i hjemmet

Endnu en gang velkommen til - her er plads til op- og nedture og vi lever os lige meget ind i begge dele - er klar med trøstende ord, når det er det, der er brug for og jubler sammen med dig, når der er noget at juble over

Anmeld

20. april 2010

Bondepigen

Hej Metha.

Velkommen til endnu engang.

Jeg hedder Tina 34 år, kæreste med Ove gennem 11 (snart 12) år. Sammen har vi Emma som er fra september 2008.

Ove skal i gang med at uddanne sig til webintegrator til aug., og jeg går hjemme (søger pension pga.psyken dvs. socialfobi (og depression on & off)).

Håber du kommer til at føle dig rigtig godt tilpas her i vores lille hyggelige hule! Og at I snart sidder med en positiv test i hånden!!!

Anmeld

20. april 2010

Vinker

Metchen skriver:

Hej allesammen.

I forlængelse af Kittys tråd "kend kitty", vil jeg lige lave en kort (lad os se om det kan lade sig gøre denne gang...) præsentation af mig.

Jeg er 28 år, og bor på Amager sammen med min dejlige kæreste Niels, og vores kat Oskar. Vi skal giftes d. 12 juni (mig og Niels, ikke Oskar, forstås), og så håber jeg at der kommer en baby meget snart. NIels og jeg har været sammen i 9 år, siden gymnasiet.

Jeg læser historie på KUA, og er ved at skrive mit speciale nu. Samtidig har jeg et studiejo på et museum, hvor jeg er guide og opsyn.

Som jeg allerede har nævnt herinde, troede Niels og jeg at vi skulle begynde på projekt baby for ca. 3 år siden, og derfor begyndte jeg at kigge på diverse babyfora. Men så fik jeg desværre en depression, der gjorde at jeg ikke kunne overskue noget som helst, og slet ikke det at skulle være mor, så vi satte planerne på standby.

Det er første gang jeg har nævnt min depression herinde, da det er svært for mig at snakke om, og det må vist igen tilskrives det trygge miljø I har herinde på navlestrengen.

Hvis der er noget som helst I gerne vil vide mere om, må I bare spørge.

Mange fra Metha.

Hej Metha

Super hyggeligt at du vil præsentere dig pænt for os der holder til her i NS-gruppen. Og så får vi andre jo også liiiige den bonus at få genopfrisket hvad hinanden egentlig er uddannet som eller hvad de ellers fordriver tiden med når ikke det drejer sig om baby.dk og de kære børn.

Her kommer lige lidt om hvem jeg er:

Mit navn er Rikke og jeg er 27 år. Jeg bor i Esbjerg sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 8 år. Sammen har vi Niklas Emil fra september 2008.

Jeg er uddannet salgsassistent med speciale i tekstil og beklædning (dvs i tøjbranchen) Jeg har erfaring med at sælge tøj både til de unge piger og drenge, damer og herre og sidst men ikke mindst også til børnene. Desværre går jeg arbejdsløs (på 5. mdr. nu) for tiden - Blev fyret 1 måned efter jeg kom til bage fra barsel - Velkommen tilbage!!

Min fritid bruger jeg oftest sammen med min lille familie og venner. Jeg elsker at være social og er nok lidt af en spasmager :)

Håber du vil blive glad for at hygge med os her i NS-gruppen

Anmeld

20. april 2010

Karo

Hej Metha

Rigtig mange gange velkommen her til denne del af baby.dk.

Jeg hedder Katja, er 29 år og er fra Hvidovre. Jeg er mor til to dejlig børn, Marcus på 1år og 8 måneder og lille Ida på snart 3 uger. Når jeg ikke er på barsel arbejder jeg som laborant.

Jeg glæder mig meget til at følge dig herinde og vil håbe at i også snart sidder med en lille en i armene.

Katja

Anmeld

20. april 2010

ooo

JustAnotherName skriver:

Hej Metha.

Jeg vil også rigtig gerne lige præsentere mig for dig, så du ved lidt mere om, hvad jeg er for en starut.
Men nu har jeg NETOP LIGE gjort det samme til Anna/Kitty, så jeg tillader mig altså lige, at tage den nemme løsning, og bare kopiere min præsentation herover også 

Mit navn er Katrine, og jeg er 28 år. Jeg bor i hus sammen med
Kenneth på 33, som jeg har været sammen med i 5 år.
Planen var egentlig, at vi ville gifte os nu her til maj, men vi vil ikke "nøjes" med et rådhusbryllup, så de planer er sat på stand-by, mens vi i stedet forsøger at spare op til et stort flot kirkebryllup om 3 år....

Sammen har vi to små dejlige piger.
Bianca på 2½ år som er en sjov og glad lille krudtugle, som hver eneste dag gør nye ting og påfund, og siger nye ord. Og så er hun en sød og kærlig og meget omsorgsfuld og følsom pige også - og en fantastisk storesøster til
Celina som om et par dage runder 11 måneder. hun er en glad og tilpas lille gubbi, som har travlt med at iagttage og lære, og suge alle nye indtryk til sig. De er bare dejlige hver især og sammen, de to

Og så har vi William, vores 11-årige gamle hund (en cavalier king charles spaniel)

Min barsel er netop sluttet.
Jeg havde søgt ind på SOSU-uddannelsen, men røg bagerst i køen pga. manglende erfaring indenfor ældre-området, og fik desværre afslag.
Så nu er jeg arbejdsløs - eller det vil sige, jeg holder ferie i april måned ud.
Så jeg skal igang med at søge på livet løs efter noget arbejde ....evt. som afløser indenfor ældreomsorgen, så jeg kan kvalificere mig bedre til næste gang der er opstart på studiet.

Kenneth arbejder i døgnvagter som handicaphjælper (privat) hos en 34 årig mand, som er kørestolsbruger og respiratorbruger.

Det blev langt. Men det har det tit en mærkelig tendens til at gøre, når først jeg går igang på tasterne 

Kærlig hilsen Katrine.

Hej Katrine.

Tusind tak for velkomsten

Jeg har set en video af dine to dejlige piger, hvor din ældste datter bekendtgjorde sin kærlighed til lillesøster - og så var jeg ellers solgt!!! De er godt nok søde dine to piger. Og så er familien jo perfekt med vovsen, savner sådan at have hund, det er jeg vokset op med, men det er nok bedre at nøjes med den røde hankat i vores to-værelses lejlighed

Jeg håber at der snart er et  arbejde til dig, så du kan komme ind på drømmestudiet.

Kram Metha.

Anmeld

20. april 2010

ooo

TbCp skriver:

Hejsa

Også et velkommen til, til dig, det er skønt med nye "ansigter", herinde, folk som kan og vil bidrage til den gode stemning

Jeg hedder Tina, er 31 (ihvertfald et par uger endnu ), bor i Odense med min mand Carsten og vores datter Liva som bliver 3 til august.

Carsten har eget IT-firma og jeg selv arbejder som privat dagplejer (er uddannet pædagog)

Hej Tina.

Jeg kan huske dig på to ting - I laver tit om, og så har I den dejligste pige med store krøller

Hvad sker der egentlig generelt for jer herinde på navlestrengen - I har uden tvivl de mest nuttede og kønne børn. Jeg håber at det smitter af på de nyankomne.

Anmeld

20. april 2010

TbCp

Metchen skriver:

Hej Tina.

Jeg kan huske dig på to ting - I laver tit om, og så har I den dejligste pige med store krøller

Hvad sker der egentlig generelt for jer herinde på navlestrengen - I har uden tvivl de mest nuttede og kønne børn. Jeg håber at det smitter af på de nyankomne.

Jamen det er ikke engang løgn vel NS børn er de sødeste, skønneste og kønneste

Og ja... vi laver TIT om... min mand kan ikke sidde stille

Anmeld

20. april 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jamen det er ikke engang løgn vel NS børn er de sødeste, skønneste og kønneste

Og ja... vi laver TIT om... min mand kan ikke sidde stille

Nej det tror faén at han ikke kan sidde stille, når du hele tiden rykker på hans stol og sofa   

Anmeld

20. april 2010

ooo

iln skriver:

Hejsa.

Håber det er i orden jeg også lige tager den nemme løsning og koipere det, jeg lige har skrevet i Kittys tråd.

Jeg er nok ikke den mest aktive herinde, læser med op til flere gange om dagen, men besvarer faktisk kun indlæg, hvis jeg mener, jeg har noget at byde med. Jeg er ikke så god til det der small-talk noget... hvorfor ved jeg ikke. Det er et fantastisk forum (selvom jeg var meget lang tid om at komme herind, var lidt ked af at forlade det rigtige NS, men det kørte jo bare ikke. Kunne selv jeg jo se til sidst.)

Jeg hedder Ida, er 25 år, forlovet med Peter som jeg snart kan kalde min husbond. Den 12. juni siger vi ja til hinanden, så du kommer nok til at læse rigtig mange stressindlæg fra mig herinde - har vist allerede skrevet et par stykker. Sammen har vi Silas som snart runder de 8 mdr. Jeg nåedelige at blive færdig med min uddannelse som skolelærer inden Silas kom til verdenen. Jeg går pt. på barsel, men søger ihærdigt efter arbejde.

Knus fra Ida

Hej Ida.

Jeg kan godt forstå du havde svært ved at forlade Navlestrengen, det var en rigtig god side, da den kørte som den skulle. Jeg var jo også derinde for nogle år siden, men kommer der stort set ikke mere. Det er bare blevet meget tomt.

Og så kan jeg se at vi skal giftes samme dag, d. 12. juni. Kan slet ikke forholde mig til at det er om to minutter.Tror bare at jeg fortrænger det tidsmæssige aspekt lidt endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.