kitty skriver:
Nu har I alle været så søde at lukke mig ind. Så synes jeg også I skal have en mulighed for at vide, hvem jeg er.. 
Jeg hedder Anna, er 25 og er forlovet med kæresten gennem 4½ år. De sidste 26 mdr. har vi været igang med projekt baby. Det har været en lang kamp, men kæresten formår altid at hive mig op igen, gang på gang. Han ønsker at være anonym herinde, indtil han "officielt" skal være far, og det respektere jeg. Dog ikke mere, end at der ligger billeder af ham/os i mit "låste" album..
I spørger bare efter koden..
D. 26. maj skal vi til samtale på Brædstrup Fertilitetsklinik, og regner med at IUI er vores vej, da jeg er tjekket godt igennem, og ikke fejler noget, plus mandens kvalitet skulle være god. Det vil bare ikke lykkes. Det har været en stor beslutning at gå igang, men nu føles det meget rart at vide, at vi kan få hjælp! Det er jo ikke noget at skamme sig over, vi har jo ikke selv valgt det!
Til dagligt læser jeg til sygeplejerske, og elsker det simpelthen! Jeg er midt i 5. semester, og jeg glæææder mig til at blive færdig. Håber dog det bliver afbrudt af en barsel! 
Det var lidt om mig.. Og vores historie.. Det er ikke for at sige "se mig", mere så I ved, hvad det er for en kat, I har lukket ind 
Tusind tak fordi I lukker mig -og metchen- ind. I er nogle varme kvinder, og sikke en velkomst vi har fået!
Jeg glæder mig til at sludre endnu mere med herinde 
Knus Anna