idamaria83 skriver:
Velkommen til (det fik jeg vist ikke sagt i den anden tråd) det allerhyggeligste hjørne, der findes på internettet 
Nu hvor Camilla har fået Dicte og Trine og Søren har lavet Rumpenissen, så mangler vi jo en at heppe på
så du skal bare sige til, når du er i kulkælderen, så er vi klar med hep
og skuldre at tude på
og måske også en medfølende tåre herhjemme bag skærmen! At være ufrivilligt barnløs må være noget af det sværeste på rigtig mange områder; som kvinde, som mand, i parforholdet, ift omgivelserne...etc...
Og så lidt om mig. Jeg hedder Ida (surprise
) er 26 år (en måneds tid endnu
) gift med Pelle, som jeg har været sammen med i 6½ år. Sammen har vi pigerne Annika, som bliver 3 år til august, og Lina, som runder 1 år om en lille måned (gisp
) - der er 20 mdr mellem pigerne. Når jeg ikke har barsel, læser jeg cand.it. i IT, kommunikation og organisation på handelshøjskolen i Århus - hvis alt går vel har jeg 1 år tilbage af mine studier, som jeg starter på igen til september.
Endnu engang velkommen til 
Hej Ida!
Tak for velkomsten! Og ja, de unger bliver hurtigt store, ikk? Den kommentar synes jeg jeg møder jævnligt herinde nemlig 
Det vil være løgn at sige det ikke er hårdt, tærer på forholdet, energien, modet og troen på det skal ske, nu hvor vi står 26 mdr. efter jeg tog den sidste p-pille. Men vi tager altid én runde til.. Det er så blevet til 26. Vores forhold er stærkere end da vi startede, og vi kender hinanden bedre end dengang. Måske ikke lige den måde vi ønskede at forholdet skulle "vokse" på, men vi må jo få det bedste ud af det.
Vi har lært at sætte pris på de små ting, og behøver ikke gods og guld - bare vi har hinanden. Det er ikke sagt i den mening, at folk der ikke skal kæmpe for at blive gravide, ikke har gode, tætte forhold. Men for os har det givet et specielt bånd.
Og jeg priser mig lykkelig for dette forum. For det hjælper at se succeshistorierne, få et klap på skulderen, eller et velment los i røv*n.
Jeg glæder mig til at dele med Jer - for ja, jeg tror også det her er det hyggeligste hjørne på nettet 
Knus Anna