Kend Kitty :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
34 svar
0 synes godt om
19. april 2010

otlitrom

Nu har I alle været så søde at lukke mig ind. Så synes jeg også I skal have en mulighed for at vide, hvem jeg er..

Jeg hedder Anna, er 25 og er forlovet med kæresten gennem 4½ år. De sidste 26 mdr. har vi været igang med projekt baby. Det har været en lang kamp, men kæresten formår altid at hive mig op igen, gang på gang. Han ønsker at være anonym herinde, indtil han "officielt" skal være far, og det respektere jeg. Dog ikke mere, end at der ligger billeder af ham/os i mit "låste" album.. I spørger bare efter koden..

D. 26. maj skal vi til samtale på Brædstrup Fertilitetsklinik, og regner med at IUI er vores vej, da jeg er tjekket godt igennem, og ikke fejler noget, plus mandens kvalitet skulle være god. Det vil bare ikke lykkes. Det har været en stor beslutning at gå igang, men nu føles det meget rart at vide, at vi kan få hjælp! Det er jo ikke noget at skamme sig over, vi har jo ikke selv valgt det!

Til dagligt læser jeg til sygeplejerske, og elsker det simpelthen! Jeg er midt i 5. semester, og jeg glæææder mig til at blive færdig. Håber dog det bliver afbrudt af en barsel!

Det var lidt om mig.. Og vores historie.. Det er ikke for at sige "se mig", mere så I ved, hvad det er for en kat, I har lukket ind

Tusind tak fordi I lukker mig -og metchen- ind. I er nogle varme kvinder, og sikke en velkomst vi har fået!

Jeg glæder mig til at sludre endnu mere med herinde

Knus Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

TbCp

Hej Anna

Velkommen til! Det fik jeg vist ikke sagt den anden dag da du "stak hovedet frem"

Nu ved jeg jo ikke hvor meget du har læst med herinde, men vil da lige benytte leligheden til at fortælle hvem jeg er.

Jeg hedder Tina, er gift med Carsten og sammen har vi Liva (the diva) som bliver 3 til august.
Vi bor i Odense, min mand har eget IT firma og jeg er uddannet pædagog men arbejder som privat dagplejer.

Jeg er vist "mest kendt" som en af de kronisk trætte herinde, da vores datter stadig ikke rigtig kan finde ud af det med nattesøvnen.... kun i korte perioder har det lykkedes os at få en hel nats søvn... så her dukker af og til et "GAAAABBBBB"-indlæg op fra mig

Ihvertfald stort velkommen til , er sikker på du aldrig vil smutte herfra igen når du først er kommet herind

Og til slut.... ønsker jeg jer en hel masse held og lykke med baby-"projektet" og jeg ønsker sådan for jer at det vil lykkedes meget snart!

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

Hej Anna,
Stort velkommen igen
Jeg er meget ked af at læse din historie! Personligt tror jeg, at I er nået til det punkt, som er allersværest i jeres projekt baby, eller det var det i hvert fald for mig den gang vi havde prøvet i ca. to år. Det er vel nok godt, at du har en kæreste, som forstår at hive dig op fra alle nedturene, for puhhh de er forfærdelige, og bliver desværre ikke lettere, som jeg er sikker på, at du ved.
Jeg kan ikke forestille mig, hvor frustrerende det må være ikke at have en grund til barnløsheden, jeg har jo vidst hvorfor det sidste år vi prøvede, og det at få en grund hjalp mig meget. Det må give mange spekulationer og frustrationer, eller er du afklaret med det?

Jeg har hørt meget godt om Brædstrup, og som du siger, det er bestemt ikke noget man skal være flov over. Jeg har det sådan, at når man kan få hjælpen og har brug for den, så vil det være dumt at takke nej. De kan så mange fantastiske ting idag, og selvom behandlingerne ikke er det sjoveste i verden, så er faktum at langt de fleste går derfra med en graviditet, så skal vi ikke regne med, at det også gælder for jer
Jeg glæder mig til at følge dig og høre, hvordan det går med det hele.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Hej Anna

Velkommen til! Det fik jeg vist ikke sagt den anden dag da du "stak hovedet frem"

Nu ved jeg jo ikke hvor meget du har læst med herinde, men vil da lige benytte leligheden til at fortælle hvem jeg er.

Jeg hedder Tina, er gift med Carsten og sammen har vi Liva (the diva) som bliver 3 til august.
Vi bor i Odense, min mand har eget IT firma og jeg er uddannet pædagog men arbejder som privat dagplejer.

Jeg er vist "mest kendt" som en af de kronisk trætte herinde, da vores datter stadig ikke rigtig kan finde ud af det med nattesøvnen.... kun i korte perioder har det lykkedes os at få en hel nats søvn... så her dukker af og til et "GAAAABBBBB"-indlæg op fra mig

Ihvertfald stort velkommen til , er sikker på du aldrig vil smutte herfra igen når du først er kommet herind

Og til slut.... ønsker jeg jer en hel masse held og lykke med baby-"projektet" og jeg ønsker sådan for jer at det vil lykkedes meget snart!

Dem jeg "kender" lidt til, er hovedsageligt dem der bevæger sig ud i de andre debatter.. Jeg har en gang imellem været herinde og kigge, men egentlig ikke så meget, for det synes jeg har været snyd.. Forumet er åbent, men I min verden har det altid været Jeres rum..

Og Liva, det er hende du giver substral, dét husker jeg

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

Jeg glemte vist også lige at præsentere mig.

Jeg hedder Camilla er 29 år, gift med Per og har fået Dicte d. 22 marts. Jeg er ved at tage en kandidatgrad indenfor medievidenskab på Århus Universitet, og har en bachelor indenfor litteraturhistorie. I min fritid er jeg ved at uddanne mig til hundetræner, og jeg har trænet en del hvalpehold og går konkurrencer med Molly min border collie, som jeg vist snakker lidt meget om. Så er jeg rytter og rider en del også, eller glæder mig til at komme igang med det igen

Det var lige ganske kort om mig

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

Majastina skriver:

Hej Anna,
Stort velkommen igen
Jeg er meget ked af at læse din historie! Personligt tror jeg, at I er nået til det punkt, som er allersværest i jeres projekt baby, eller det var det i hvert fald for mig den gang vi havde prøvet i ca. to år. Det er vel nok godt, at du har en kæreste, som forstår at hive dig op fra alle nedturene, for puhhh de er forfærdelige, og bliver desværre ikke lettere, som jeg er sikker på, at du ved.
Jeg kan ikke forestille mig, hvor frustrerende det må være ikke at have en grund til barnløsheden, jeg har jo vidst hvorfor det sidste år vi prøvede, og det at få en grund hjalp mig meget. Det må give mange spekulationer og frustrationer, eller er du afklaret med det?

Jeg har hørt meget godt om Brædstrup, og som du siger, det er bestemt ikke noget man skal være flov over. Jeg har det sådan, at når man kan få hjælpen og har brug for den, så vil det være dumt at takke nej. De kan så mange fantastiske ting idag, og selvom behandlingerne ikke er det sjoveste i verden, så er faktum at langt de fleste går derfra med en graviditet, så skal vi ikke regne med, at det også gælder for jer
Jeg glæder mig til at følge dig og høre, hvordan det går med det hele.

Stort knus fra Camilla

Ja, det er en splittet følelse, ikke at fejle noget. På en ene side er det en lettelse, for så burde det jo kunne lykkes. Men på den anden side dybt frustrerende, for hvorfor sker det så ikke?!

Du siger det meget klart og rigtigt: Hvis man kan få hjælp, hvorfor så takke nej? Præcis! Og derfor har vi taget skridtet videre. Det har været det største skridt i projektet, for det handler lige pludselig ikke blot om kærlighed, men også om sprøjter, læger, scanninger og tusind andre ting. Men hvad gør man ikke, for at stå med et mirakel, som I gør nu?

Jeg glæder mig til at det bliver vores tur. Havde jeg vidst hvornår det blev havde det nok været nemmere at vente!

Knus Anna

Anmeld

19. april 2010

Ida.

Velkommen til (det fik jeg vist ikke sagt i den anden tråd) det allerhyggeligste hjørne, der findes på internettet

Nu hvor Camilla har fået Dicte og Trine og Søren har lavet Rumpenissen, så mangler vi jo en at heppe på så du skal bare sige til, når du er i kulkælderen, så er vi klar med hep  og skuldre at tude på  og måske også en medfølende tåre herhjemme bag skærmen! At være ufrivilligt barnløs må være noget af det sværeste på rigtig mange områder; som kvinde, som mand, i parforholdet, ift omgivelserne...etc...

Og så lidt om mig. Jeg hedder Ida (surprise ) er 26 år (en måneds tid endnu ) gift med Pelle, som jeg har været sammen med i 6½ år. Sammen har vi pigerne Annika, som bliver 3 år til august, og Lina, som runder 1 år om en lille måned (gisp ) - der er 20 mdr mellem pigerne. Når jeg ikke har barsel, læser jeg cand.it. i IT, kommunikation og organisation på handelshøjskolen i Århus - hvis alt går vel har jeg 1 år tilbage af mine studier, som jeg starter på igen til september.

Endnu engang velkommen til

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Velkommen til (det fik jeg vist ikke sagt i den anden tråd) det allerhyggeligste hjørne, der findes på internettet

Nu hvor Camilla har fået Dicte og Trine og Søren har lavet Rumpenissen, så mangler vi jo en at heppe på så du skal bare sige til, når du er i kulkælderen, så er vi klar med hep  og skuldre at tude på  og måske også en medfølende tåre herhjemme bag skærmen! At være ufrivilligt barnløs må være noget af det sværeste på rigtig mange områder; som kvinde, som mand, i parforholdet, ift omgivelserne...etc...

Og så lidt om mig. Jeg hedder Ida (surprise ) er 26 år (en måneds tid endnu ) gift med Pelle, som jeg har været sammen med i 6½ år. Sammen har vi pigerne Annika, som bliver 3 år til august, og Lina, som runder 1 år om en lille måned (gisp ) - der er 20 mdr mellem pigerne. Når jeg ikke har barsel, læser jeg cand.it. i IT, kommunikation og organisation på handelshøjskolen i Århus - hvis alt går vel har jeg 1 år tilbage af mine studier, som jeg starter på igen til september.

Endnu engang velkommen til

Hej Ida!

Tak for velkomsten! Og ja, de unger bliver hurtigt store, ikk? Den kommentar synes jeg jeg møder jævnligt herinde nemlig

Det vil være løgn at sige det ikke er hårdt, tærer på forholdet, energien, modet og troen på det skal ske, nu hvor vi står 26 mdr. efter jeg tog den sidste p-pille. Men vi tager altid én runde til.. Det er så blevet til 26. Vores forhold er stærkere end da vi startede, og vi kender hinanden bedre end dengang. Måske ikke lige den måde vi ønskede at forholdet skulle "vokse" på, men vi må jo få det bedste ud af det.

Vi har lært at sætte pris på de små ting, og behøver ikke gods og guld - bare vi har hinanden. Det er ikke sagt i den mening, at folk der ikke skal kæmpe for at blive gravide, ikke har gode, tætte forhold. Men for os har det givet et specielt bånd.

Og jeg priser mig lykkelig for dette forum. For det hjælper at se succeshistorierne, få et klap på skulderen, eller et velment los i røv*n.

Jeg glæder mig til at dele med Jer - for ja, jeg tror også det her er det hyggeligste hjørne på nettet

Knus Anna

Anmeld

19. april 2010

Milka

får liva virkelig substral?

vil bare sige at det fandeme må være hårdt at ønske sig børn så brændende og så ikke kunne blive gravid, af årsager som man ikke aner hvad er. nu har jeg jo også fulgt tjuhl og har fået indblik i den hjertesmerte det giver ... men på den anden side kan der jo ske mange spændende ting når man begynder på behandling, det glæder jeg mig til at høre lidt mere om!

nå, men jeg hedder camilla og er (alene)mor til mine tvillinger lilja & luca. min historie er laaaang og den skal jeg ikke belemre dig med lige nu jeg var grafiker før jeg fik mine tøser og er nu privat dagplejer for dem

Anmeld

19. april 2010

Ranarupta

Hej Anna, 

Et stort velkommen til det dejligste forum i forummet

Jeg hedder Karina og er 31 år. Jeg har været sammen med min kæreste Nicolai i lidt over 7 år. Og præcis idag er der to måneder til min termin. 
Vi venter vores første barn - en dreng, som vi kalder Bønne.
Vi brugte selv 14 mdr. på at jeg blev gravid. 
Jeg arbejder som lønsagsbehandler i staten, men har været sygemeldt det meste af graviditeten pga. opkast og kvalme.

Jeg håber, at du bliver glad for Navlestrengen Det er jeg i hvert fald! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.