Kend Kitty :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Skouboe

Hej Kitty

Jeg hedder Pernille, er 31 - ihvertfald et par dage endnu. Jeg blev gift sidste sommer med Rune på 34 og sammen har vi Freja fra Januar 2009 og lillesøster ups på vej til August. På vores 1-års bryllupsdag til Juli, har vi været sammen i 10 år. Vi har desuden et par små-fede, kastrerede hankatte der ELSKER at være forstadskatte, efter at have været lejlighedskatte i 6 år.

Jeg er jyde fra Ringkøbing og Rune er fra Hørsholm, og vi boede sammen på Nørrebro i 7 år, indtil for 1½ år siden, hvor vi købte hus i Ølstykke, og den beslutning er vi SUPER glade for. 

Jeg er desværre ikke særligt god til at være gravid. Med Freja var jeg fuldtidssygemeldt pga. smerter fra uge 26 og denne gang har jeg været på halv tid siden uge 20 eller deromkring. 

Jeg arbejder som Projekt Assistent/Controller og Intern Projektleder hos et firma, der laver headsets og min mand er IT-projektleder / MS CRM konsulent, så vi er en anelse nørdede herhjemme til tider.

I min fritid syr jeg - det er vist ikke nogen overraskelse for nogen herinde. Jeg strikker også lidt indimellem, men det er ikke så tit.

Så en kort historie lang: Hej og velkommen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Nu har I alle været så søde at lukke mig ind. Så synes jeg også I skal have en mulighed for at vide, hvem jeg er..

Jeg hedder Anna, er 25 og er forlovet med kæresten gennem 4½ år. De sidste 26 mdr. har vi været igang med projekt baby. Det har været en lang kamp, men kæresten formår altid at hive mig op igen, gang på gang. Han ønsker at være anonym herinde, indtil han "officielt" skal være far, og det respektere jeg. Dog ikke mere, end at der ligger billeder af ham/os i mit "låste" album.. I spørger bare efter koden..