Kend Kitty :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Skouboe

Hej Kitty

Jeg hedder Pernille, er 31 - ihvertfald et par dage endnu. Jeg blev gift sidste sommer med Rune på 34 og sammen har vi Freja fra Januar 2009 og lillesøster ups på vej til August. På vores 1-års bryllupsdag til Juli, har vi været sammen i 10 år. Vi har desuden et par små-fede, kastrerede hankatte der ELSKER at være forstadskatte, efter at have været lejlighedskatte i 6 år.

Jeg er jyde fra Ringkøbing og Rune er fra Hørsholm, og vi boede sammen på Nørrebro i 7 år, indtil for 1½ år siden, hvor vi købte hus i Ølstykke, og den beslutning er vi SUPER glade for. 

Jeg er desværre ikke særligt god til at være gravid. Med Freja var jeg fuldtidssygemeldt pga. smerter fra uge 26 og denne gang har jeg været på halv tid siden uge 20 eller deromkring. 

Jeg arbejder som Projekt Assistent/Controller og Intern Projektleder hos et firma, der laver headsets og min mand er IT-projektleder / MS CRM konsulent, så vi er en anelse nørdede herhjemme til tider.

I min fritid syr jeg - det er vist ikke nogen overraskelse for nogen herinde. Jeg strikker også lidt indimellem, men det er ikke så tit.

Så en kort historie lang: Hej og velkommen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Nu har I alle været så søde at lukke mig ind. Så synes jeg også I skal have en mulighed for at vide, hvem jeg er..

Jeg hedder Anna, er 25 og er forlovet med kæresten gennem 4½ år. De sidste 26 mdr. har vi været igang med projekt baby. Det har været en lang kamp, men kæresten formår altid at hive mig op igen, gang på gang. Han ønsker at være anonym herinde, indtil han "officielt" skal være far, og det respektere jeg. Dog ikke mere, end at der ligger billeder af ham/os i mit "låste" album.. I spørger bare efter koden..

D. 26. maj skal vi til samtale på Brædstrup Fertilitetsklinik, og regner med at IUI er vores vej, da jeg er tjekket godt igennem, og ikke fejler noget, plus mandens kvalitet skulle være god. Det vil bare ikke lykkes. Det har været en stor beslutning at gå igang, men nu føles det meget rart at vide, at vi kan få hjælp! Det er jo ikke noget at skamme sig over, vi har jo ikke selv valgt det!

Til dagligt læser jeg til sygeplejerske, og elsker det simpelthen! Jeg er midt i 5. semester, og jeg glæææder mig til at blive færdig. Håber dog det bliver afbrudt af en barsel!

Det var lidt om mig.. Og vores historie.. Det er ikke for at sige "se mig", mere så I ved, hvad det er for en kat, I har lukket ind

Tusind tak fordi I lukker mig -og metchen- ind. I er nogle varme kvinder, og sikke en velkomst vi har fået!

Jeg glæder mig til at sludre endnu mere med herinde

Knus Anna

Hej Anna

velkommen til!

nej, det er bestemt ikke noget at skamme sig over! det er kun fedt at i kan få hjælp til at opfylde jeres drøm om et barn! :0) 

det må være så ubeskriveligt frustrerende og hårdt ikke bare lige at kunne få børn! og jeg synes det er flot at du er åben omkring det...

jeg glæder mig til at høre mere fra dig herinde;0)

det kunne være jeg også skulle skrive et par ord om mig...

jeg er 26 år (snart 27), forlovet og bor sammen med Martin på 33år, vi har været sammen i snart tre år og har Nikoline på 16 mdr:0)

pt. går jeg sygemeldt, jeg blev sygemeldt ½ år før min barsel, så fik vi Nikoline og nu har jeg snart gået sygemeldt ½ år efter min barsel også... alt sammen pga min lænderyg, hvor jeg har haft nogle diskus prolapser som nu er opereret væk... det er en længere historie, jeg blev nemli også opereret for 4 år siden...

ellers er jeg uddannet som Laborant, og jeg glæder mig til at komme igang med det igen!!! :0)

knus

Anmeld

20. april 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Jeg er allerede meget glad for at have bevæget mig herind. I er jo så søde til at byde velkommen i gruppen, og allerede komme med positive bemærkninger om at det er lykkes for andre, så det også nok skal ske for os

Bønne er et fint navn, men det er vel mest som kælenavn, til den lille gut kommer ud ?

Hehe, jo. 

Jeg er næææsten sikker på, at han er en Albert, men vi skal lige være helt sikre på, at han nu også er sådan én

Og hvor er det godt at høre, at det er rart at være her! Altså det synes vi andre jo også, men når folk "udefra" også synes det, ja...

Anmeld

20. april 2010

sarahb

Hej kitty og velkommen til..

Skønt at du er blevet draget af vores lille gruppe herinde, du er mere end velkommen

her er lidt om mig selv;
jeg hedder Sarah og har vores søn isaac på 1.5 år med omer som jeg har været sammen med i 8 år nu. Jeg arbejder som butikschef i en butik i Kbh med sko, tasker, smykker, undertøj jaaa alt hvad vi kvinder elsker
min store passion er mode og det plejer jeg godt til trods for man er blevet mor.

Glæder mig til at følge dig
det skal selvfølgelig nok lykkedes jer at blive forældre, lige pludselig er den der. Og vi er her altid i op og nedture..

Velkommen til!!

Anmeld

20. april 2010

Dictes mor

Ranarupta skriver:

Hehe ja...

Da jeg var til terminsscanning, lignede han sådan en kidney-bønne, så det skulle da være kælenavnet istedet for "den". (Og det var jo ikke rigtigt en baby på det tidspunkt...)

Er lidt nysgerrig og hvis du ikke vil svare, så er det selvfølgelig helt fint  Men hvordan kan det egentlig være, at du har det brugernavn, når du hedder Camilla? 

Det må du gerne spørge om. Det er fordi jeg altid har været vild med navnet, som er svensk/norsk og jeg kommer fra en norsk familie, og jeg har altid ønsket, at hvis jeg fik en pige, så skulle hun hedde majastina, men vi er jo to om at bestemme navne herhjemme og Per nedlagde veto mod navnet, så den drøm kommer nok ikke til at gå i opfyldelse, desværre.

Anmeld

20. april 2010

anna-jonas

Hej Anna!

Og velkommen til, endnu engang.

Jeg hedder Mette, er 40 år gammel, bor i Malling (syd for Århus) med min mand, Jan og vores 2 piger, Anna på 3 år og Ida på 1 år. Jeg har desuden en søn, Jonas på 14 år fra et tidligere forhold. Han bor her også.

Jeg er sygeplejerske, men har ikke rigtigt arbejdet de sidste 4 år. p.g.a mine svære graviditeter og en enkelt meget svær depression. Jeg skal starte jobprøvning op, så snart vi har fundet en plads til Ida. Som skal i specialinstitution p.g.a den hjerneskade hun har pådraget sig, da hun blev 3 mdr. vaccineret.

Knus MEtte

Anmeld

20. april 2010

JustAnotherName

Hehe, jo. 

Jeg er næææsten sikker på, at han er en Albert, men vi skal lige være helt sikre på, at han nu også er sådan én

Og hvor er det godt at høre, at det er rart at være her! Altså det synes vi andre jo også, men når folk "udefra" også synes det, ja...

Albert er simpelthen også bare et sødt navn - lyder som en lille bandit

Min kanin hed det, så synes ikke at jeg også kunne kalde mit barn det.
Men jeg fik jo så også to piger. Og nu er kaninen i mellemtiden død.

Jeg kan godt lide det navn

Anmeld

20. april 2010

lion

Hej Kitty.

Jeg vil lige skrive inden jeg læser resten af indlægget og glemmer hvad jeg vil skrive.

Endnu engang velkommen til, det er altid rart med nye "ansigter" herinde.

Jeg håber at klinkken kan hjælpe jer, med at blive gravide eller at I er lige så heldige som Trine at den bliver hjemmelavet.

Mit navn er Helene og jeg er 27år, jeg bor sammen med min kæreste Jacob gennem 3 år.

Jeg har Cassandra på 20mdr og Julius på næsten 2 mdr. Vi bor i København(Tingbjerg) i en lille lejlighed, snart en større en.

Jeg er på barsel lige nu, men ellers arbejder jeg som 1 ass. i en Netto og har gjort det i 6 år, 7 til nov. Jeg er uddannel modelsyer, men bruger det ikk lige nu, men tror snart jeg gør det.

Helene

Anmeld

20. april 2010

otlitrom

Tusind tak for alle hilsnerne og fortællingerne om Jer selv, og Jeres familer! Rart, at vide lidt mere om Jer, så jeg bedre kan følge lidt med

Jeg kunne godt svare hver enkelt, men det orker jeg ikke lige.

Er vist rendt ind i en mur af træthed!

Anmeld

20. april 2010

Vinker

kitty skriver:

Nu har I alle været så søde at lukke mig ind. Så synes jeg også I skal have en mulighed for at vide, hvem jeg er..

Jeg hedder Anna, er 25 og er forlovet med kæresten gennem 4½ år. De sidste 26 mdr. har vi været igang med projekt baby. Det har været en lang kamp, men kæresten formår altid at hive mig op igen, gang på gang. Han ønsker at være anonym herinde, indtil han "officielt" skal være far, og det respektere jeg. Dog ikke mere, end at der ligger billeder af ham/os i mit "låste" album.. I spørger bare efter koden..

D. 26. maj skal vi til samtale på Brædstrup Fertilitetsklinik, og regner med at IUI er vores vej, da jeg er tjekket godt igennem, og ikke fejler noget, plus mandens kvalitet skulle være god. Det vil bare ikke lykkes. Det har været en stor beslutning at gå igang, men nu føles det meget rart at vide, at vi kan få hjælp! Det er jo ikke noget at skamme sig over, vi har jo ikke selv valgt det!

Til dagligt læser jeg til sygeplejerske, og elsker det simpelthen! Jeg er midt i 5. semester, og jeg glæææder mig til at blive færdig. Håber dog det bliver afbrudt af en barsel!

Det var lidt om mig.. Og vores historie.. Det er ikke for at sige "se mig", mere så I ved, hvad det er for en kat, I har lukket ind

Tusind tak fordi I lukker mig -og metchen- ind. I er nogle varme kvinder, og sikke en velkomst vi har fået!

Jeg glæder mig til at sludre endnu mere med herinde

Knus Anna

Hej Anna

Super hyggeligt at du vil præsentere dig pænt for os der holder til her i NS-gruppen. Og så får vi andre jo også liiiige den bonus at få genopfrisket hvad hinanden egentlig er uddannet som eller hvad de ellers fordriver tiden med når ikke det drejer sig om baby.dk og de kære børn.

Her kommer lige lidt om hvem jeg er:

Mit navn er Rikke og jeg er 27 år. Jeg bor i Esbjerg sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 8 år. Sammen har vi Niklas Emil fra september 2008.

Jeg er uddannet salgsassistent med speciale i tekstil og beklædning (dvs i tøjbranchen) Jeg har erfaring med at sælge tøj både til de unge piger og drenge, damer og herre og sidst men ikke mindst også til børnene. Desværre går jeg arbejdsløs (på 5. mdr. nu) for tiden - Blev fyret 1 måned efter jeg kom til bage fra barsel - Velkommen tilbage!!

Min fritid bruger jeg oftest sammen med min lille familie og venner. Jeg elsker at være social og er nok lidt af en spasmager :)

Håber du vil blive glad for at hygge med os her i NS-gruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.