Kend Kitty :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Dictes mor

Ranarupta skriver:

Hej Anna, 

Et stort velkommen til det dejligste forum i forummet

Jeg hedder Karina og er 31 år. Jeg har været sammen med min kæreste Nicolai i lidt over 7 år. Og præcis idag er der to måneder til min termin. 
Vi venter vores første barn - en dreng, som vi kalder Bønne.
Vi brugte selv 14 mdr. på at jeg blev gravid. 
Jeg arbejder som lønsagsbehandler i staten, men har været sygemeldt det meste af graviditeten pga. opkast og kvalme.

Jeg håber, at du bliver glad for Navlestrengen Det er jeg i hvert fald! 

Hi hi Bønne, det er altså lidt sødt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Ranarupta

Majastina skriver:

Hi hi Bønne, det er altså lidt sødt!

Hehe ja...

Da jeg var til terminsscanning, lignede han sådan en kidney-bønne, så det skulle da være kælenavnet istedet for "den". (Og det var jo ikke rigtigt en baby på det tidspunkt...)

Er lidt nysgerrig og hvis du ikke vil svare, så er det selvfølgelig helt fint  Men hvordan kan det egentlig være, at du har det brugernavn, når du hedder Camilla? 

Anmeld

19. april 2010

Bondepigen

Hej Anna.

Velkommen til endnu engang.

Jeg hedder Tina 34 år, kæreste med Ove gennem 11 (snart 12) år. Sammen har vi Emma som er fra september 2008.

Ove skal i gang med at uddanne sig til webintegrator til aug., og jeg går hjemme (søger pension).

Vi forsøgte i 2½ år inden det lykkedes os, at blive gravide med Emma. Jeg er undersøgt på kryds og tværs, og der skulle ikke være noget i vejen for at jeg kunne blive gravid, og heller ikke med Ove. Vi havde planer om at starte i behandling i januar 2008, men det viste sig at jeg var blevet gravid helt naturligt i dec. 2007....

Noget lignende skete jo for Trine (Tjuhl), mener endda det osse var efter forsøg i ca. 2½ år... Så det kunne være lidt spøjst (og vidunderligt), hvis I osse blev gravide snart. Det vil jeg i hvert fald ønske for jer!!!

Håber du kommer til at føle dig rigtig godt tilpas her i vores lille hyggelige hule!

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

Milka skriver:

får liva virkelig substral?

vil bare sige at det fandeme må være hårdt at ønske sig børn så brændende og så ikke kunne blive gravid, af årsager som man ikke aner hvad er. nu har jeg jo også fulgt tjuhl og har fået indblik i den hjertesmerte det giver ... men på den anden side kan der jo ske mange spændende ting når man begynder på behandling, det glæder jeg mig til at høre lidt mere om!

nå, men jeg hedder camilla og er (alene)mor til mine tvillinger lilja & luca. min historie er laaaang og den skal jeg ikke belemre dig med lige nu jeg var grafiker før jeg fik mine tøser og er nu privat dagplejer for dem

Så er det dig der tager helt fantastiske billeder, af nogle meget skønne tvillinger Det må være et stort arbejde at være alene med to, men man kan jo, hvad ma vil

Og Liva vokser meget hurtigt, så jeg har en idé om noget substral på havregrøden

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Hej Anna, 

Et stort velkommen til det dejligste forum i forummet

Jeg hedder Karina og er 31 år. Jeg har været sammen med min kæreste Nicolai i lidt over 7 år. Og præcis idag er der to måneder til min termin. 
Vi venter vores første barn - en dreng, som vi kalder Bønne.
Vi brugte selv 14 mdr. på at jeg blev gravid. 
Jeg arbejder som lønsagsbehandler i staten, men har været sygemeldt det meste af graviditeten pga. opkast og kvalme.

Jeg håber, at du bliver glad for Navlestrengen Det er jeg i hvert fald! 

Jeg er allerede meget glad for at have bevæget mig herind. I er jo så søde til at byde velkommen i gruppen, og allerede komme med positive bemærkninger om at det er lykkes for andre, så det også nok skal ske for os

Bønne er et fint navn, men det er vel mest som kælenavn, til den lille gut kommer ud ?

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

bondepigen skriver:

Hej Anna.

Velkommen til endnu engang.

Jeg hedder Tina 34 år, kæreste med Ove gennem 11 (snart 12) år. Sammen har vi Emma som er fra september 2008.

Ove skal i gang med at uddanne sig til webintegrator til aug., og jeg går hjemme (søger pension).

Vi forsøgte i 2½ år inden det lykkedes os, at blive gravide med Emma. Jeg er undersøgt på kryds og tværs, og der skulle ikke være noget i vejen for at jeg kunne blive gravid, og heller ikke med Ove. Vi havde planer om at starte i behandling i januar 2008, men det viste sig at jeg var blevet gravid helt naturligt i dec. 2007....

Noget lignende skete jo for Trine (Tjuhl), mener endda det osse var efter forsøg i ca. 2½ år... Så det kunne være lidt spøjst (og vidunderligt), hvis I osse blev gravide snart. Det vil jeg i hvert fald ønske for jer!!!

Håber du kommer til at føle dig rigtig godt tilpas her i vores lille hyggelige hule!

Endnu et par der har været heldige inden behandling! Fantastisk! Der kan ske mirakler den sidste måned, inden vi starter op.. Håbet lever

Og tak for endnu en velkomsthilsen fra dig! Jeg er sikker på, at jeg nok skal blive glad for det herinde!

Anmeld

19. april 2010

Bondepigen

Endnu et par der har været heldige inden behandling! Fantastisk! Der kan ske mirakler den sidste måned, inden vi starter op.. Håbet lever

Jep, never give up hope!!!

Og tak for endnu en velkomsthilsen fra dig! Jeg er sikker på, at jeg nok skal blive glad for det herinde!

Det tror jeg osse... Man kan næsten ikke andet...

Anmeld

19. april 2010

iln

Hej Anna.

Velkomen til. Har jeg vist ikke fået skrevet i dit andet indlæg - selvom jeg har læst det.

Jeg er nok ikke den mest aktive herinde, læser med op til flere gange om dagen, men besvarer faktisk kun indlæg, hvis jeg mener, jeg har noget at byde med. Jeg er ikke så god til det der small-talk noget... hvorfor ved jeg ikke. Det er et fantastisk forum (selvom jeg var meget lang tid om at komme herind, var lidt ked af at forlade det rigtige NS, men det kørte jo bare ikke. Kunne selv jeg jo se til sidst.)

Jeg hedder Ida, er 25 år, forlovet med Peter som jeg snart kan kalde min husbond. Den 12. juni siger vi ja til hinanden, så du kommer nok til at læse rigtig mange stressindlæg fra mig herinde - har vist allerede skrevet et par stykker. Sammen har vi Silas som snart runder de 8 mdr. Jeg nåedelige at blive færdig med min uddannelse som skolelærer inden Silas kom til verdenen. Jeg går pt. på barsel, men søger ihærdigt efter arbejde.

Er ked af at høre din historie men ved, at det nok skal lykkes for jer.  Trine er jo et levende bevis på, at alt kan ske.

Knus fra Ida

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

Hej Anna.

Jeg vil da også lige (kort bliver det ikke) fortælle hvem jeg er 

Mit navn er Katrine, og jeg er 28 år. Jeg bor i hus sammen med
Kenneth på 33, som jeg har været sammen med i 5 år.
Planen var egentlig, at vi ville gifte os nu her til maj, men vi vil ikke "nøjes" med et rådhusbryllup, så de planer er sat på stand-by, mens vi i stedet forsøger at spare op til et stort flot kirkebryllup om 3 år....

Sammen har vi to små dejlige piger.
Bianca på 2½ år som er en sjov og glad lille krudtugle, som hver eneste dag gør nye ting og påfund, og siger nye ord. Og så er hun en sød og kærlig og meget omsorgsfuld og følsom pige også - og en fantastisk storesøster til
Celina som om et par dage runder 11 måneder. hun er en glad og tilpas lille gubbi, som har travlt med at iagttage og lære, og suge alle nye indtryk til sig. De er bare dejlige hver især og sammen, de to

Og så har vi William, vores 11-årige gamle hund (en cavalier king charles spaniel)

Min barsel er netop sluttet.
Jeg havde søgt ind på SOSU-uddannelsen, men røg bagerst i køen pga. manglende erfaring indenfor ældre-området, og fik desværre afslag.
Så nu er jeg arbejdsløs - eller det vil sige, jeg holder ferie i april måned ud.
Så jeg skal igang med at søge på livet løs efter noget arbejde ....evt. som afløser indenfor ældreomsorgen, så jeg kan kvalificere mig bedre til næste gang der er opstart på studiet.

Kenneth arbejder i døgnvagter som handicaphjælper (privat) hos en 34 årig mand, som er kørestolsbruger og respiratorbruger.

Det blev langt. Men det har det tit en mærkelig tendens til at gøre, når først jeg går igang på tasterne 

Kærlig hilsen Katrine.

OG så kommer der lige et PS 
Min kusine havde forsøgt i flere år (5 år, tror jeg nok) på at blive gravid, og fik også 3 forsøg på fertilitetsklinik. I venteperioden mellem det 2 og 3 (som var sidste) forsøg, skete det mindst ventede - At de blev gravide på egen hånd!
Et par år senere fik de endnu et barn. Og knap 1½ år efter nr. 2 barn, blev deres 3. barn født ....alle tre er "Home-Made"

Så det KAN altså sagtens ske LIGE PLUDSELIGT. Måske når man ikke længere er så fukuseret på at skulle kunne selv, så kan man.
Kroppen er en wierd størrelse, som godt kan reagere lidt utilregneligt på diverse hormoner og følelser og ting som man ikke altid selv er herre over (ens tanker kan helt sikkert også påvirke mere end man tror og har til hensigt ...så det kan hæmme een, tror jeg)

Jeg håber rigtig rigtig meget for Jer, at det snart vil lykkes.
Hvad enten I ender med at klare det selv, eller om der skal lidt hjælp til 

Anmeld

20. april 2010

TbCp

kitty skriver:

Dem jeg "kender" lidt til, er hovedsageligt dem der bevæger sig ud i de andre debatter.. Jeg har en gang imellem været herinde og kigge, men egentlig ikke så meget, for det synes jeg har været snyd.. Forumet er åbent, men I min verden har det altid været Jeres rum..

Og Liva, det er hende du giver substral, dét husker jeg

Ja da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.