Kend Kitty :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Dictes mor

Ranarupta skriver:

Hej Anna, 

Et stort velkommen til det dejligste forum i forummet

Jeg hedder Karina og er 31 år. Jeg har været sammen med min kæreste Nicolai i lidt over 7 år. Og præcis idag er der to måneder til min termin. 
Vi venter vores første barn - en dreng, som vi kalder Bønne.
Vi brugte selv 14 mdr. på at jeg blev gravid. 
Jeg arbejder som lønsagsbehandler i staten, men har været sygemeldt det meste af graviditeten pga. opkast og kvalme.

Jeg håber, at du bliver glad for Navlestrengen Det er jeg i hvert fald! 

Hi hi Bønne, det er altså lidt sødt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Ranarupta

Majastina skriver:

Hi hi Bønne, det er altså lidt sødt!

Hehe ja...

Da jeg var til terminsscanning, lignede han sådan en kidney-bønne, så det skulle da være kælenavnet istedet for "den". (Og det var jo ikke rigtigt en baby på det tidspunkt...)

Er lidt nysgerrig og hvis du ikke vil svare, så er det selvfølgelig helt fint  Men hvordan kan det egentlig være, at du har det brugernavn, når du hedder Camilla? 

Anmeld

19. april 2010

Bondepigen

Hej Anna.

Velkommen til endnu engang.

Jeg hedder Tina 34 år, kæreste med Ove gennem 11 (snart 12) år. Sammen har vi Emma som er fra september 2008.

Ove skal i gang med at uddanne sig til webintegrator til aug., og jeg går hjemme (søger pension).

Vi forsøgte i 2½ år inden det lykkedes os, at blive gravide med Emma. Jeg er undersøgt på kryds og tværs, og der skulle ikke være noget i vejen for at jeg kunne blive gravid, og heller ikke med Ove. Vi havde planer om at starte i behandling i januar 2008, men det viste sig at jeg var blevet gravid helt naturligt i dec. 2007....