Hej Anna.
Jeg vil da også lige (kort bliver det ikke) fortælle hvem jeg er 
Mit navn er Katrine, og jeg er 28 år. Jeg bor i hus sammen med
Kenneth på 33, som jeg har været sammen med i 5 år.
Planen var egentlig, at vi ville gifte os nu her til maj, men vi vil ikke "nøjes" med et rådhusbryllup, så de planer er sat på stand-by, mens vi i stedet forsøger at spare op til et stort flot kirkebryllup om 3 år....
Sammen har vi to små dejlige piger.
Bianca på 2½ år som er en sjov og glad lille krudtugle, som hver eneste dag gør nye ting og påfund, og siger nye ord. Og så er hun en sød og kærlig og meget omsorgsfuld og følsom pige også - og en fantastisk storesøster til
Celina som om et par dage runder 11 måneder. hun er en glad og tilpas lille gubbi, som har travlt med at iagttage og lære, og suge alle nye indtryk til sig. De er bare dejlige hver især og sammen, de to 
Og så har vi William, vores 11-årige gamle hund (en cavalier king charles spaniel)
Min barsel er netop sluttet.
Jeg havde søgt ind på SOSU-uddannelsen, men røg bagerst i køen pga. manglende erfaring indenfor ældre-området, og fik desværre afslag.
Så nu er jeg arbejdsløs - eller det vil sige, jeg holder ferie i april måned ud.
Så jeg skal igang med at søge på livet løs efter noget arbejde ....evt. som afløser indenfor ældreomsorgen, så jeg kan kvalificere mig bedre til næste gang der er opstart på studiet.
Kenneth arbejder i døgnvagter som handicaphjælper (privat) hos en 34 årig mand, som er kørestolsbruger og respiratorbruger.
Det blev langt. Men det har det tit en mærkelig tendens til at gøre, når først jeg går igang på tasterne 
Kærlig hilsen Katrine.
OG så kommer der lige et PS 
Min kusine havde forsøgt i flere år (5 år, tror jeg nok) på at blive gravid, og fik også 3 forsøg på fertilitetsklinik. I venteperioden mellem det 2 og 3 (som var sidste) forsøg, skete det mindst ventede - At de blev gravide på egen hånd!
Et par år senere fik de endnu et barn. Og knap 1½ år efter nr. 2 barn, blev deres 3. barn født ....alle tre er "Home-Made" 
Så det KAN altså sagtens ske LIGE PLUDSELIGT. Måske når man ikke længere er så fukuseret på at skulle kunne selv, så kan man.
Kroppen er en wierd størrelse, som godt kan reagere lidt utilregneligt på diverse hormoner og følelser og ting som man ikke altid selv er herre over (ens tanker kan helt sikkert også påvirke mere end man tror og har til hensigt ...så det kan hæmme een, tror jeg)
Jeg håber rigtig rigtig meget for Jer, at det snart vil lykkes.
Hvad enten I ender med at klare det selv, eller om der skal lidt hjælp til