Hjælp og gode tips søges vedr. hentning af to børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

bagger26

Jeg har en datter her fra d. 16 marts og en søn på 2 år. Jeg går også til og fra dagpleje med ham. Vi har købt en søskendevogn fra carena double swing. Der hører standart 2 klapvognsdele til for 2500,-, og så har vi købt en lift til for 500 kr ekstra.. Vi har købt den i ønskebørn.. Kan kun sige gode ting om den, den kan komme gennem stort set alle døre osv. Vognen flyder ikke meget mere end en alm barnevogn når den er klappet sammen, vi kan i hvert fald goddt have plads til den i vores skoda fabia combi..

Den vil jeg i hvert fald godt anbefale..

http://www.carenababy.com/CARENA/Denmark/STROLLERS/TwinStrollers/Strollers/Products/37182.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

XXSS

bagger26 skriver:

Jeg har en datter her fra d. 16 marts og en søn på 2 år. Jeg går også til og fra dagpleje med ham. Vi har købt en søskendevogn fra carena double swing. Der hører standart 2 klapvognsdele til for 2500,-, og så har vi købt en lift til for 500 kr ekstra.. Vi har købt den i ønskebørn.. Kan kun sige gode ting om den, den kan komme gennem stort set alle døre osv. Vognen flyder ikke meget mere end en alm barnevogn når den er klappet sammen, vi kan i hvert fald goddt have plads til den i vores skoda fabia combi..

Den vil jeg i hvert fald godt anbefale..

http://www.carenababy.com/CARENA/Denmark/STROLLERS/TwinStrollers/Strollers/Products/37182.htm

Super tak  Den googlede vi faktisk også i går aftes.. Vi skal lige ud og kigge sådan in real life tror jeg - men fedt at få en masse input når man er tom for ideer og ikke kender til så mange forskellige mærker.

Anmeld

19. april 2010

Mumto3

eliasogmor skriver:

hva med sådan en her..den kan da ikke fylde så meget....

Vi har sådan en vogn (bare i et andet mærke) og den er genial!!! Den fylder ingen ting, den kan lægges ned, så baby kan LIGGE fladt på ryggen, men den store sidder op i sin stol.

Så hvis du kan gå ned og hente, så kan du bare lægge baby i vognen og sætte den store i når du ahr hentet.

Vi købte vores da vi fik nr 2 og det viste sig senere også at kunne fragte 3 små børn, der er for trætte til at gå. (det kræver dog at den mindste er stor nok til at sidde i et sæde og ikke behøver at ligge fladt ned).

Anmeld

19. april 2010

Mumto3

hov, billedet kom ikke med i citatet. Det er den vogn der er på side 1

Anmeld

22. april 2010

<3

Tanja78 skriver:

Det er jo det, men som situationen ser ud lige nu - har jeg en gåtur på 35 min. hver vej (håber på at få en anden inst. plads lidt tættere på). Så det skal være sådan at både Olivia (kommende storesøster) og jeg ikke bliver så trætte i benene, ved ikke om 35 min. er for lang tid for hende at stå op - kunne godt forestille mig, at hun ville blive lidt træt, da jeg i forvejen synes, at hun er træt når hun bliver hentet og har været ude den halve dag..

Jeg håber selvfølgelig snart at vi får en inst. noget tættere på - det vil gøre det hele lidt nemmere, ellers ville jeg klart bare vælge nogle af de lette alternativer, men bliver nødt til at tage nogle forbehold.

Tja du kan jo også både have ståbræt og så et sæde til at sætte ovenpå barnevognen hvis hun er meget træt.

Ved jo ikke hvor gammel din ældste er men du må også tænke på hvor længe det skal være sådan

Anmeld

22. april 2010

XXSS

Kirle skriver:

Tja du kan jo også både have ståbræt og så et sæde til at sætte ovenpå barnevognen hvis hun er meget træt.

Ved jo ikke hvor gammel din ældste er men du må også tænke på hvor længe det skal være sådan

Hun er kun 15 mdr. og bliver så lige præcis et 1½ når lillebror eller søster kommer til verden. De kunne ikke love os en ny plads endnu, sagde at der godt kunne gå frem til hun er 2½ pga. Så det er års tid, det er også lang tid, så det skal helst fungere fra starten

Anmeld

22. april 2010

<3

Tanja78 skriver:

Hun er kun 15 mdr. og bliver så lige præcis et 1½ når lillebror eller søster kommer til verden. De kunne ikke love os en ny plads endnu, sagde at der godt kunne gå frem til hun er 2½ pga. Så det er års tid, det er også lang tid, så det skal helst fungere fra starten

Ja så tror jeg at jeg ville vælge en tvillinge, særlig hvis hun er lille af sin alder (sagde hende med den store bette en) for der er jo også en masse med hvor mange kilo den kan tage mm

Anmeld

22. april 2010

XXSS

Kirle skriver:

Ja så tror jeg at jeg ville vælge en tvillinge, særlig hvis hun er lille af sin alder (sagde hende med den store bette en) for der er jo også en masse med hvor mange kilo den kan tage mm

hehe . Det er hun faktisk, vi har stadig ikke rundet de 10 kg.. Men tror også søskende/tvillingemodellen er nemmest..

Anmeld

22. april 2010

<3

Tanja78 skriver:

hehe . Det er hun faktisk, vi har stadig ikke rundet de 10 kg.. Men tror også søskende/tvillingemodellen er nemmest..

haha ja det er da en bette en så Min søn på lige-om-lidt 2,5år er 105cm og vejer 17,5kg, så det bliver et ståbræt når det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.