Hjælp og gode tips søges vedr. hentning af to børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

XXSS

Mia Maia skriver:

Vores venner har en der minder om den viste på billedet, men det nederste er ikke et sæde, men en plads til liften. Den er rigtig smart og nem at klappe sammen. Den fylder ikke så meget...

Jeg ved ikke hvad den hedder, men prøv at søg på nettet...

De bruger den i hvert fald meget, deres ældste var nemlig kun 1 1/2 da de fik nr.2 ....

Ja lige præcis, det bliver også det samme for os der bliver lige præcis 1½ år imellem. Så derfor undersøger vi lige hvad der er af muligheder, for at gøre det nemmere for mig... Jeg må helt klart undersøge den vogn  Jeg skal lige have undersøgt de sæder i vognen.

Tak Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

MissMor

Hej!

Hvis du har en barnevogn, er et trillebrorbræt en god ide. Jeg har været rigtigt glad for det, da jeg skulle hente den store i institution med den mindste i barnevogn. Og det tog ham 2 ture at finde ud af... så det vil jeg varmt anbefale. Det findes også til klapvogne har jeg set!

Anmeld

18. april 2010

slettet_7530

MissMor skriver:

Hej!

Hvis du har en barnevogn, er et trillebrorbræt en god ide. Jeg har været rigtigt glad for det, da jeg skulle hente den store i institution med den mindste i barnevogn. Og det tog ham 2 ture at finde ud af... så det vil jeg varmt anbefale. Det findes også til klapvogne har jeg set!

Jeg skulle lige til at skrive et ståbrædt

Anmeld

18. april 2010

<3

Det er den store der skal i søskendesædet og den lille i barnevognen

Ellers så køb et ståbræt til den store så er der også noget ved at være stor! Den eneste andet alternativ det er jo så en tvillingeklapvogn som begge kan blive kørt rundt i men spørgsmålet er hvor meget du egentlig vil få brug for det - du kender dine børn bedst

Anmeld

18. april 2010

LinLin

Jeg ville også foreslå en Phil&teds, som en anden har sat et billede på af

Tror i øvrigt nok at "ekstra-sædet", som på billedet er det nederste, skal flyttes op ovenpå, så liften med den lille kan stå på det "alm"/det der er øverst på billedet - mener det er det der kan lægges ned...

Var det overhovedet forståeligt!?!

Anmeld

18. april 2010

LinLin

Fandt lige et billede der illustrerer:

Anmeld

18. april 2010

XXSS

Mor til David skriver:

Jeg ville også foreslå en Phil&teds, som en anden har sat et billede på af

Tror i øvrigt nok at "ekstra-sædet", som på billedet er det nederste, skal flyttes op ovenpå, så liften med den lille kan stå på det "alm"/det der er øverst på billedet - mener det er det der kan lægges ned...

Var det overhovedet forståeligt!?!

hehe  Betyder det at begge sæder kan bruges til at sidde i - altså når nr. 2 bliver lidt større? eller er der kun et sæde og en plads til lift?

Jeg må lige ind og lurer på det navn, nu har jeg da et navn

Tak

Anmeld

18. april 2010

LinLin

Tanja78 skriver:

hehe  Betyder det at begge sæder kan bruges til at sidde i - altså når nr. 2 bliver lidt større? eller er der kun et sæde og en plads til lift?

Jeg må lige ind og lurer på det navn, nu har jeg da et navn

Tak

Der er to sæder Se billedet jeg har sat ind

Den er ret smart synes jeg!

Anmeld

18. april 2010

XXSS

Kirle skriver:

Det er den store der skal i søskendesædet og den lille i barnevognen

Ellers så køb et ståbræt til den store så er der også noget ved at være stor! Den eneste andet alternativ det er jo så en tvillingeklapvogn som begge kan blive kørt rundt i men spørgsmålet er hvor meget du egentlig vil få brug for det - du kender dine børn bedst

Det er jo det, men som situationen ser ud lige nu - har jeg en gåtur på 35 min. hver vej (håber på at få en anden inst. plads lidt tættere på). Så det skal være sådan at både Olivia (kommende storesøster) og jeg ikke bliver så trætte i benene, ved ikke om 35 min. er for lang tid for hende at stå op - kunne godt forestille mig, at hun ville blive lidt træt, da jeg i forvejen synes, at hun er træt når hun bliver hentet og har været ude den halve dag..

Jeg håber selvfølgelig snart at vi får en inst. noget tættere på - det vil gøre det hele lidt nemmere, ellers ville jeg klart bare vælge nogle af de lette alternativer, men bliver nødt til at tage nogle forbehold.

Anmeld

18. april 2010

XXSS

Mor til David skriver:

Fandt lige et billede der illustrerer:

Den ser super smart og praktisk ud, den skal jeg lige have tjekket helt ud.  Tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.