Hjælp og gode tips søges vedr. hentning af to børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
38 svar
0 synes godt om
18. april 2010

XXSS

Hejsa mødre

Mangler gode tips til, hvordan jeg til sommer bedst kan afhente to børn samtidigt, hvor den ene er lige omkring de 20 mdr og den nye jo er ganske ny på det tidspunkt nemlig et par måneder.

Jeg er på gåben og skal hente den store i inst. sammen med den lille, har i nogle erfaringer med, hvad der er bedst og nemmest og som også kan være i en alm. bil (audi a3)?

Skal have kejsersnit her til juli, så de første par måneder kan jeg ikke slæbe på for meget (bæresele).

Jeg tænker på om der findes nogle smarte klapvogne eller andet - alt kan bruges så bare skyd

På forhånd tak for hjælpen

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

ekzunz

Jeg tror simpelthen ikke jeg forstår...

Du er på barsel og skal hente den store i børnehave og selvfølgelig have lillebror/søster med?? Så du kører i Audi A3 til børnehaven og henter - og hvad er det så du skal have mere???

Jeg tog bare lillesøster med i autostolen da jeg hentede i børnehaven. Der er jo ikke sååå langt og noget må man jo bære.

Eller hvad er det du efterlyser...?

og det er altså ikke for at være flabet...

Anmeld

18. april 2010

XXSS

Znuzke skriver:

Jeg tror simpelthen ikke jeg forstår...

Du er på barsel og skal hente den store i børnehave og selvfølgelig have lillebror/søster med?? Så du kører i Audi A3 til børnehaven og henter - og hvad er det så du skal have mere???

Jeg tog bare lillesøster med i autostolen da jeg hentede i børnehaven. Der er jo ikke sååå langt og noget må man jo bære.

Eller hvad er det du efterlyser...?

og det er altså ikke for at være flabet...

helt i orden. Så må jeg jo bare gøre mig forståelig. Jeg er alene når jeg skal hente ungerne hver dag.

Så jeg får brug for et stk. enten barnevogn, klapvogn eller hvad der nu findes af gode sager til fragtning af to stk. unger på en gang. Det skal være en vogn, der kan være i vores bil også - så den må altså ikke være for stor.

Jeg går til og fra inst., men har familie i jylland så den skal jo helst kunne fragtes med i bilen.

I dag har vi kun en odder barnevogn, der kan jeg jo ikke have to unger i..

Jeg håber det var mere forståeligt

Anmeld

18. april 2010

Mette+Mathias

Tanja78 skriver:

helt i orden. Så må jeg jo bare gøre mig forståelig. Jeg er alene når jeg skal hente ungerne hver dag.

Så jeg får brug for et stk. enten barnevogn, klapvogn eller hvad der nu findes af gode sager til fragtning af to stk. unger på en gang. Det skal være en vogn, der kan være i vores bil også - så den må altså ikke være for stor.

Jeg går til og fra inst., men har familie i jylland så den skal jo helst kunne fragtes med i bilen.

I dag har vi kun en odder barnevogn, der kan jeg jo ikke have to unger i..

Jeg håber det var mere forståeligt

Kan du ikke bare købe et søskendesæde til oddervognen? Ellers må du jo have en tvillingevogn.

Anmeld

18. april 2010

eliasogmor

hva med sådan en her..den kan da ikke fylde så meget....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2010

XXSS

Mette+Mathias skriver:

Kan du ikke bare købe et søskendesæde til oddervognen? Ellers må du jo have en tvillingevogn.

Det har vi snakket lidt om, hvordan fungerer det, altså er der en sele med eller hvordan? Ikke at jeg som sådan vil gå fra hende når hun sidder i sædet. Tænker også bare lidt på når det bliver koldere i vejret.

Jeg vidste bare ikke lige om der måske var kommet noget smart på markedet som jeg ikke lige kender til  Har kigget lidt på en tvillingeklapvogn, men den fylder jo også en del og der skal helst kunne være plads til både en lift og til at barnet kan sidde normalt, ved ikke hvor store de er .

Anmeld

18. april 2010

XXSS

eliasogmor skriver:

hva med sådan en her..den kan da ikke fylde så meget....

Det kunne godt være en mulighed, kan der stå en lift på sædet, ved du det? Hvad hedder den?

Anmeld

18. april 2010

Mette+Mathias

Tanja78 skriver:

Det har vi snakket lidt om, hvordan fungerer det, altså er der en sele med eller hvordan? Ikke at jeg som sådan vil gå fra hende når hun sidder i sædet. Tænker også bare lidt på når det bliver koldere i vejret.

Jeg vidste bare ikke lige om der måske var kommet noget smart på markedet som jeg ikke lige kender til  Har kigget lidt på en tvillingeklapvogn, men den fylder jo også en del og der skal helst kunne være plads til både en lift og til at barnet kan sidde normalt, ved ikke hvor store de er .

Man kan vel give barnet en alm. barnevognssele på, hvis der ikke allerede er en på sædet? Når det bliver koldere, får hun jo bare flyverdragt osv. på.

Anmeld

18. april 2010

XXSS

Mette+Mathias skriver:

Man kan vel give barnet en alm. barnevognssele på, hvis der ikke allerede er en på sædet? Når det bliver koldere, får hun jo bare flyverdragt osv. på.

Det er da helt sikkert en mulighed, jeg må lige undersøge det

Anmeld

18. april 2010

MM1987

Vores venner har en der minder om den viste på billedet, men det nederste er ikke et sæde, men en plads til liften. Den er rigtig smart og nem at klappe sammen. Den fylder ikke så meget...

Jeg ved ikke hvad den hedder, men prøv at søg på nettet...

De bruger den i hvert fald meget, deres ældste var nemlig kun 1 1/2 da de fik nr.2 ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.