Hjælp og gode tips søges vedr. hentning af to børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

LinLin

Så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Klik på billedet, for at lukke vinduet

Vi har 1 år og 5 mdr. mellem Luka og Lina. Vi har haft købt denne søskende klapvogn fra Babyjogger ( http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11213). Vi er bare så glade for den og har brugt den så meget. Man kan købe nogen plader til ryggen i klapvognen som gør, at en lille baby godt må ligge i den. Vi købte desuden en kørerpose som blev brugt som lift. Det har altid fungeret rigtig meget. Så fylder den ikke særlig meget når den er klappet sammen og kan snilt være i et bagagerum

Anmeld

18. april 2010

ekzunz

Tanja78 skriver:

helt i orden. Så må jeg jo bare gøre mig forståelig. Jeg er alene når jeg skal hente ungerne hver dag.

Så jeg får brug for et stk. enten barnevogn, klapvogn eller hvad der nu findes af gode sager til fragtning af to stk. unger på en gang. Det skal være en vogn, der kan være i vores bil også - så den må altså ikke være for stor.

Jeg går til og fra inst., men har familie i jylland så den skal jo helst kunne fragtes med i bilen.

I dag har vi kun en odder barnevogn, der kan jeg jo ikke have to unger i..

Jeg håber det var mere forståeligt

Ahhh - nu forstår selv jeg det - så må det være meget tydeligt forklaret....

Jeg har ikke så mange råd, bortset fra at jeg ikke vil anbefale dig et søskendesæde. Jeg havde et til vores Emmaljunga og det sad overhovedet ikke godt fast. Jeg brugte sådan en "edderkop-elastik" for at sætte det bedre fast, men jeg har altså oplevet at måtte gribe Lukas inden han faldt på asfalten... De kan selvfølgelig være blevet bedre inden for de sidste 4 år, men dengang var de virkelig dårlige....

Det er ski da noget af en gå-tur du skal ud på....

Anmeld

18. april 2010

Bondepigen

Tanja78 skriver:

Den ser super smart og praktisk ud, den skal jeg lige have tjekket helt ud.  Tusinde tak

Det kan godt være det bare er mig, men jeg ville aldrig turde købe noget, hvor den ene sidder ovenpå den anden på den måde der... Tænk hvis den braser sammen...det har man jo før hørt om, at barnevogne/klapvogne gør...

Anmeld

18. april 2010

XXSS

bondepigen skriver:

Det kan godt være det bare er mig, men jeg ville aldrig turde købe noget, hvor den ene sidder ovenpå den anden på den måde der... Tænk hvis den braser sammen...det har man jo før hørt om, at barnevogne/klapvogne gør...

Vi skal også ud og kigge - kan se at de er pænt dyre. Så vi overvejer en hvor de sidder ved siden af hinanden, men hvor de seperat kan ligge ned hver især, men den så fin ud

Anmeld

18. april 2010

XXSS

Znuzke skriver:

Ahhh - nu forstår selv jeg det - så må det være meget tydeligt forklaret....

Jeg har ikke så mange råd, bortset fra at jeg ikke vil anbefale dig et søskendesæde. Jeg havde et til vores Emmaljunga og det sad overhovedet ikke godt fast. Jeg brugte sådan en "edderkop-elastik" for at sætte det bedre fast, men jeg har altså oplevet at måtte gribe Lukas inden han faldt på asfalten... De kan selvfølgelig være blevet bedre inden for de sidste 4 år, men dengang var de virkelig dårlige....

Det er ski da noget af en gå-tur du skal ud på....

Ja håber også bare snart de finder et nyt sted til os  især nu når den lille ny også kommer. vi rykker dem også - så de må bare komme i sving. Men ved jo desværre ikke hvornår det bliver. Regner hellere ikke med at købe sådan et sæde, jeg kan ikke lige se hende den lille sidder der i så lang tid uden at blive utålmodig

Anmeld

18. april 2010

Bondepigen

Tanja78 skriver:

Vi skal også ud og kigge - kan se at de er pænt dyre. Så vi overvejer en hvor de sidder ved siden af hinanden, men hvor de seperat kan ligge ned hver især, men den så fin ud

Ja, synes osse bare lige jeg ville sige, hvad jeg mente om den... Ikke at den ikke er smart... men, du ved...

Anmeld

18. april 2010

Christinahr

Min den store var 24 mdr da den lille kom til. Faren afleverede den store i vuggestue, men jeg hentede hende hver dag - sammen med den lille. Jeg brugte oftest bare klapvognen. Den lille lå længst oppe mod kalechen, mens den store sad med benen ude og så langt mod styret som muligt, er det til at forstå?

Da det ikke gik mere købte vi en efterløber til at sidde på klapvognen, prøv at se på babysams hjemmeside. Ellers løb den store på løbecyklen, gik eller sad på ryggen i en vikletai.

Vi blev enige om at det var lidt spild af penge at købe en vogn begge kunne være i, for vi ville langt det meste af tiden kun transportere et barn og de vogne der fåes der kan laves så de har plads til både et barn og to børn er ikke billige.

Anmeld

18. april 2010

Mette+Mathias

bondepigen skriver:

Så vidt jeg ved, er Oddervogne faktisk de eneste som er godkendt til søskendesæder, de andre kan vist ikke bære dem, uden at blive ødelagte.

Men, hvis det er en 35 min. gåtur hver dag, så ville jeg også investere i tvillingvogn, - den store - som jo stadig er lille - kan også blive træt, og så er det altså synd, at de skal sidde og hænge halvsovende på et søskendesæde.

Anmeld

18. april 2010

Bondepigen

Mette+Mathias skriver:

Så vidt jeg ved, er Oddervogne faktisk de eneste som er godkendt til søskendesæder, de andre kan vist ikke bære dem, uden at blive ødelagte.

Men, hvis det er en 35 min. gåtur hver dag, så ville jeg også investere i tvillingvogn, - den store - som jo stadig er lille - kan også blive træt, og så er det altså synd, at de skal sidde og hænge halvsovende på et søskendesæde.

Nu var det godt nok ikke lige søskende sædet jeg tænkte på... mere den der dobbeltdækker klapvogn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.