wamse skriver:
Jeg er helt klart nået dertil hvor nok er nok. Han bor desværre 2 opgange fra os, det betyder at han altid er meget tæt på. men jeg håber på noget afklaring ved hjælp af statsforvaltningen. Hvis man bare kunne se ud i fremtiden og se om man havde gjort det rigtige overfor sit barn......
Ja! Jamen puha, forstår sgu godt at du tænker sådan! Men sådan tænker ALLE forældre vel indimellem, er det ikke forældres lod? Men du har jo gjort det bedste du overhovedet kunne og det som du med de forudsætninger du har haft på tidspunktet vurderede var det bedste. Og altså, hvordan skal man sige det, du har jo ikke kontrol over hele verden, du kan jo ikke beskytte Lærke mod ALT, ej heller kan du lave om på at Lærke har en far der ganske enkelt ikke magter forældrerollen for slet ikke at tale om at tage vare på sig selv. Det kan da godt være at hun har fået sig nogle knubs, men ved du hvad, det havde hun nok også fået selvom du havde valgt at gå en anden vej, der er jo INGEN nemme løsninger i denne her sag, vel. Det havde nok fået nogle konsekvenser for hende uanset hvordan du havde valgt. Men ved du hvad, vi får jo alle knubs, men jeg forstår godt det er hårdt når det drejer sig om ens eget barn og man er magtesløs. Men det vigtigste er da at hun har en fantastisk og omsorgsfuld og stabil mor som elsker hende og hjælper hende over de bump hun møder på vejen. Så skal du se, så bliver hun en sund, stærk og glad pige selvom hun har mødt modgang i livet
Kan du sove godt, jeg vil selv i putkassen nu. Men jeg glæder mig til at høre om hvordan det kommer til at gå med det videre forløb nu her....
Tina
Anmeld