Hvad skal i denne Lørdag? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. april 2010

FrkLarsen

Hej Kvinder  

Hvad skal i på denne grå Lørdag? 

Jeg skal til Rødby, ned på min gamle efterskole til gammel elevdag hvor der skal grilles og mødes med gamle venner og veninder, hold kæft jeg glæder mig  

Kamilla 24+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

MorTilSnartFire <3

Vi skal til min søsteres 30 års fødselsdag her ved middagstid og derefter skal vi bare hjem og hygge

Knus Sabrina - mor til Charlie på 7 uger

Anmeld

17. april 2010

wamse

Jeg skal noget så skønt som et gøre rentej har bare slet ikke haft tid i løbet af ugen, så vil altså have styr på hjemmet. Så skal min datter prøve at være alene sammen med hendes far i dag, hvor han henter hende et par timer......

Anmeld

17. april 2010

NinaNymannMadsen

vi skal ha gjort lidt rent inden jeg holder fødselsdag for resten af familien klokken 2 og så ligger jeg selv syg.

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Jeg skal være alene hjemme med datteren stort set hele weekenden...

Håber vi kan få tiden til at gå med et eller andet...

Anmeld

17. april 2010

TbCp

Jeg starter lige med at køre en tur til Kolding her ved 10-tiden.... skal hente en stor ny dagplejevogn + div. legetøj jeg har købt af en.

I aften skal jeg holde madklub Det er altid vildt hyggeligt så det glæder jeg mig rigtig meget til.

(næste lørdag skal jeg til 15-års jubilæum på min efterskole.... for hulen jeg glæder mig!!!)

Anmeld

17. april 2010

TbCp

wamse skriver:

Jeg skal noget så skønt som et gøre rentej har bare slet ikke haft tid i løbet af ugen, så vil altså have styr på hjemmet. Så skal min datter prøve at være alene sammen med hendes far i dag, hvor han henter hende et par timer......

Uh det bliver da lidt spændende hvordan det kommer til at gå.... hvordan har du det med det?

Håber det bliver nogle gode timer for din datter.... det fortjener hun!

Anmeld

17. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Absolut intet Vi har snakket om at tage på legepladsen hvis det ikke er for koldt.

Anmeld

17. april 2010

wamse

TbCp skriver:

Uh det bliver da lidt spændende hvordan det kommer til at gå.... hvordan har du det med det?

Håber det bliver nogle gode timer for din datter.... det fortjener hun!

det her er nok 25. ende gang vi forsøger at etablere noget kontakt mellem dem, men hvor det ender med han lavet noget l...

Han er lige udskrevet fra psyk igen, så denne indlæggelse varede næsten ½ år. Men nu har han startet endnu et forhold med en pige der inde fra. Nu er hun så 25, gift og med 2 små børn, og det bruger han mere energi på end på Lærke.

Jeg ønsker rigtig meget for hende at hun har kontakten med ham, men ikke for enhver pris. Det er kun 3 dage siden han mødte fuld op her hos os, og han mener ikke det gør hende noget. Men jeg har nu valgt at søge noget hjælp gennem statsforvaltningen.

Anmeld

17. april 2010

TbCp

wamse skriver:

det her er nok 25. ende gang vi forsøger at etablere noget kontakt mellem dem, men hvor det ender med han lavet noget l...

Han er lige udskrevet fra psyk igen, så denne indlæggelse varede næsten ½ år. Men nu har han startet endnu et forhold med en pige der inde fra. Nu er hun så 25, gift og med 2 små børn, og det bruger han mere energi på end på Lærke.

Jeg ønsker rigtig meget for hende at hun har kontakten med ham, men ikke for enhver pris. Det er kun 3 dage siden han mødte fuld op her hos os, og han mener ikke det gør hende noget. Men jeg har nu valgt at søge noget hjælp gennem statsforvaltningen.

Åhhh hvor er det hårdt altså

Har så ondt af din datter.... og det er dælme da heller ikke sjovt for dig, som mor, at skulle være vidne til.

Kan godt forstå du gerne vil have at de har kontakt, og det er sikkert skide svært at vide hvornår man skal stoppe med at forsøge, for din datter savner vel også sin far.... trods alt.

Åha dumme dumme mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.