Hvad skal i denne Lørdag? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Misjelle

Vi er ved at lave Linus værelse... men har lige erfaret at vi har fået nogle forkerte dele med til det skab vi har købt, så der røg det meste af lørdagen nok

I aften kommer mine forældre og spiser ... og så skal der forhåbentlig slappes af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

LinLin

Lige nu sidder jeg i sofaen sammen med David, som ser Dora Tror vi vil køre en tur til Randers storcenter og købe gave til min kusine, der bliver 13 på fredag. Gider simpelthen ikke Århus om lørdagen!

I eftermiddag skal vi nok ud at lege, tegne/male eller måske spille computer sammen alt efter vejret

Anmeld

17. april 2010

otlitrom

Vi skal til fest med mandens arbejde. Jeg har kun mødt én af de andre, så jeg er lidt spændt. De andre er næsten allesammen singler, jeg bliver 1 af 3 kærester/koner... Dét bliver lidt spændende!! Ellers må jeg jo snakke fodbold, prutte ved bordet og tylle bajere = finde min indre havnearbejder frem

Lige nu indtager jeg min solide morgenmad, bestående af pistacienødder og mælk..

GOD WEEKEND ALLESAMMEN!

Anmeld

17. april 2010

trunte89

Jeg skal være sammen med min mor. Skal ha ryddet lidt op, og ellers skal vi bare hygge. Vi er normalt aldrig alene når vi ses, min datter er der stortset altid.

Men igår tog mand og barn til jylland og kommer først hjem i morgen, så det lækkert. ( Har kun været alene én gang før, og det var til nytår, så nyder det )

Anmeld

17. april 2010

oo

læse til eksamen

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Surmule over at min baby ikke gider komme ud...

Men det bliver jeg på den anden side nok også træt af. Så det må blive noget med noget afslapning, jeg er trææææt

Anmeld

17. april 2010

Bayze

wamse skriver:

det her er nok 25. ende gang vi forsøger at etablere noget kontakt mellem dem, men hvor det ender med han lavet noget l...

Han er lige udskrevet fra psyk igen, så denne indlæggelse varede næsten ½ år. Men nu har han startet endnu et forhold med en pige der inde fra. Nu er hun så 25, gift og med 2 små børn, og det bruger han mere energi på end på Lærke.

Jeg ønsker rigtig meget for hende at hun har kontakten med ham, men ikke for enhver pris. Det er kun 3 dage siden han mødte fuld op her hos os, og han mener ikke det gør hende noget. Men jeg har nu valgt at søge noget hjælp gennem statsforvaltningen.

Åhh, jeg føler altså med dig. Det er bare rigtig svært hvis der er psykisk sygdom og måske ovenikøbet misbrug med inde over. Det er rigtig  meget du er "oppe imod". Håber det lykkes i dag og du skal have en masse sympati og et stort kram for at blive ved at forsøge at få etableret en efter omstændighederne fornuftig kontakt mellem din datter og hendes far, selvom det må være  mega hårdt og opslidende og et stort dilemma at stå i, for som du siger, ikke for enhver pris....

til dig

Kh Tina

Anmeld

17. april 2010

MariaJ

SOVE. I første omgang i hvert fald. Jeg har været vågen siden klokken fem i morges, og stod op halv seks for at sende min veninde og hendes lille søn afsted med et tidligt tog. I mellemtiden er manden ankommet efter et par døgn med meget usikre flyforbindelser pga askeskyen. Han har kørt i bus hele natten og er også gået ud som et lys.

Maria 39+4

Anmeld

17. april 2010

MariaJ

Bayze skriver:

Surmule over at min baby ikke gider komme ud...

Men det bliver jeg på den anden side nok også træt af. Så det må blive noget med noget afslapning, jeg er trææææt

Sender lige lidt vestøv til dig. Håber der snart sker noget.

Maria

Anmeld

17. april 2010

Michael healer

Jeg skal afsted til modeltog messe her lige om lidt i Rolfhallen i nærhenden af Odense, ja jeg ved det, jeg er et stort legebarn, men tager da vores dreng på 6 år med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.