Hvad skal i denne Lørdag? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Sender lige lidt vestøv til dig. Håber der snart sker noget.

Maria

Jamen det gør der ikke, BAAAHHH

Ej, pjat, hvor latterligt barnlig har man lov at være!! Men, Maria, jeg gider bare ikke mere nu... 

Du skal da også have masser af veeeestøøøøv, det kan da snildt blive dig først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

MariaJ

Bayze skriver:

Jamen det gør der ikke, BAAAHHH

Ej, pjat, hvor latterligt barnlig har man lov at være!! Men, Maria, jeg gider bare ikke mere nu... 

Du skal da også have masser af veeeestøøøøv, det kan da snildt blive dig først

Jeg kan bare SÅ godt forstå at du ikke gider mere. Jeg gruer mig også for at gå langt over termin. Jeg har lige været sammen med en veninde, der fik sin søn tre uger over tid. Uf, siger jeg bare.

Nu må der også godt snart ske noget her. Har ellers ønsket fødslen lidt ud i fremtiden her de seneste dage, hvor det så tvivlsomt ud om min mand ville komme frem i tide. Nu er han heldigvis på plads, så nu kan baby bare komme an.

Maria

Anmeld

17. april 2010

line melias mor

her til eftermiddag skal jeg til min farmors fødselsdag senere skal  jeg til forsinket påskefrokost med alle pigerne bliver så hyggeligt. vi tager hver især mad med og skal bare hygge hele aftenen mens Melia bliver passet af sin far. kan i alle sammen have en dejlig lørdag

Anmeld

17. april 2010

Lone Jakobsen

jeg skal mødes med nogle af de andre herlige tøser herinde fra...det er liige om lidt. så jeg vil snart pakke Rasmus i barnevognen og tulle derned

Anmeld

17. april 2010

otlitrom

nutche skriver:

jeg skal mødes med nogle af de andre herlige tøser herinde fra...det er liige om lidt. så jeg vil snart pakke Rasmus i barnevognen og tulle derned

Så håber jeg I får en rigtig hyggelig dag!!

Anmeld

17. april 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Jeg kan bare SÅ godt forstå at du ikke gider mere. Jeg gruer mig også for at gå langt over termin. Jeg har lige været sammen med en veninde, der fik sin søn tre uger over tid. Uf, siger jeg bare.

Nu må der også godt snart ske noget her. Har ellers ønsket fødslen lidt ud i fremtiden her de seneste dage, hvor det så tvivlsomt ud om min mand ville komme frem i tide. Nu er han heldigvis på plads, så nu kan baby bare komme an.

Maria

Godt at du har manse på plads

Ja, det værste der kan ske det er klart at jeg går fulde to uger over og så skal gennem en af de der langtrukne igangsættelser så det ender med at blive langt inde i 43. uge.... BAAAHHH

Ha ha, helt modløs. Men jeg synes altså bare ikke der er tegn på noget som helst, og bliver overhalet af alle mulige indenom, det er SÅ snyd....

Anmeld

17. april 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Så håber jeg I får en rigtig hyggelig dag!!

takker i lige måde

Anmeld

17. april 2010

MaleneG

FrkLarsen skriver:

Hej Kvinder  

Hvad skal i på denne grå Lørdag? 

Jeg skal til Rødby, ned på min gamle efterskole til gammel elevdag hvor der skal grilles og mødes med gamle venner og veninder, hold kæft jeg glæder mig  

Kamilla 24+0

Årh .. Hils fra mig dernede

Anmeld

17. april 2010

forår

Jeg skal til Dizzy koncert, og glæder mig helt vildt meget...Jeg har ikke været ude siden min datter blev født for 5 månder siden...det bliver sååå stort...

hilsen Dea-som tæller ned til i aften...woop woop

Anmeld

17. april 2010

Miia90

Jeg har været en tur på kirkegården og besøge min moar, der er bare så fint der oppe mistede min moar 1nov-09 til kræften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.