Den er lidt svær..
For i bruger saftsusme mange penge:-)
For det første: Jeres bilforsikring ligger jo imellemklassen, dvs IKKE til den billige side
OG så har i næsten det dyreste internet f.eks...der kunne i spare næsten 200 kr pr mdr på at gå lidt ned i hastighed.
Vi er også 4, men vi bruger IKKE 6000 kr om måneden på bleer og mad og lign...vi bruger MAX 4000, ofte kun 3000 kr og får allevel dejlige bøffer næsten 1 gang om uge:-)Luksus toiletpapir osv:-)
1200 kr på togkort sparer vi også, men har til gengæld 2 biler i stedet for et...men med 1200 kr om måneden til tog vil jeg sgu hellere give 1500 kr og have en lidt ældre bil :-) Så vi valgte 2 biler:-)
Bruger selv en del på tøj, mest til ungerne, men 2500 kr?? Der kan du i hvert flad sagtens skære ned, min 500 kr om måneden og sikkert også 1000 kr
Og jeres bolig...puha, det er meget bare i husleje i giver, klart det i gver mest til og så er spørgsmålet om det hjælper hvis i vil bygge nyt, for det tror jeg bestemt ikke det vil.
Vi har eget hus på 166 kvm, 306 kvm udbygninger med værksted, 1000 kvm grund og betaler altså kun 16000 i KVARTALET! Så jeg synes personligt i bor MEGET dyrt:-)
Anmeld