Dags Dato: Findes der spøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Michael healer

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg tror på spøgelser og har også oplevet mange mærkelige ting bla i vors gamle lejlighed ( havde været en slags vandrehjem i gamle dage ) der synes jg tit jeg kunne se en skygge af en mand,men tænkte det nok var noget jeg bildte mig ind. min lillebror på dengang 3 år kom tit og sagde der en mand inde i stuen. eller når han legede,sagde han at han legede med manden. min mor og andre søskene synes også de kunne mærke noget. skal lige siges at min lilllebror ikke vidste vi havde oplevet ting .hans legetøj begydte at spille, selvom der ikk var baterier i. 

en dag lavede vi et rituial,for at spøgelset skulle forsvinde og den nat gik alt legetj igang og vores hund begyndte at gø.

Er lidt nysgerrig, på om ritualet så virkede, holdt det så op ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Michael healer

Kamelia skriver:

Så ikke programmet, heldigvis, hader sådan noget, bliver altid så spooked!!!

Jeg har ingen vej udenom, er nød til at tro på spøgelser da de åbenbart tror på mig og er meget glade for at opsøge mig, hvilket jeg bestemt ikke er vild med!!

Der er vist een der svarer at det at tro på spøgelser er som at tro på gud! Ja jeg tror altså heller ikke på gud, men ved at der findes spøgelser/ånder what ever, når de nu ynder at stå i vejen, stirre på mig, gå rundt i mit hus, flytte på ting og larme om natten. Tror altså ikke på at det er min hjerne der spiller mig et pus!

Heldigvis er der mindre aktivitet her i vores hus end der var i min gamle lejlighed og i mine forældres hus........

Kamelia.......der er træt af ånder

Hvorfor er du ked af at ånder opsøger dig, de vil sikkert bare fortælle dig noget eller hjælpe dig , så hvorfor spørger du dem ikke bare, hvad de vil ?

Anmeld

21. april 2010

Michael healer

mayapigen skriver:

Det er lidt pinligt, men jeg har altid været bange for at sove i mørke, hvis jeg ikke ligger inderst! Hvis jeg af en eller anden grund skulle sove alene, så sover jeg med lyset tændt...

Jeg er 24 år og er bange for mørke Så ja jeg er også bange for om der er spøgelser.. Ikke for de gør mig noget, men for at få et chok.

Du er da ikke den eneste, jeg kan heller ikke lide mørke, men ved ikke helt, hvorfor det hænger sådan sammen, men kan huske at jeg som dreng heller ikke kunne lide det, så det er noget der ligger lanmgt tilbage  , måske fordi jeg som dreng har set en uhyggelig film, eller har oplevet noget andet ubehageligt i mørke, ved du hvorfor du ikek kan lide mørke ?

Anmeld

21. april 2010

Michael healer

hannetheis skriver:

jeg tror på spøgelser og har selv set det.

jeg har en ven som for mogle år siden tog ud på en forladt gård i en skov sammen med sin kæreste. de havde video camera med og filmede alt hvad de så. de fortalte at de havde hørt noget rasle og fik på et tidspunkt fornemmelsen af at der var noget som fløj forbi dem. da jeg så så den optagelse de ahvde lavet kan jeg høre raslelydene og ser en skygge svæve fordi der hvor de står og det var helt sikkert ikke et dyr, da der på gården ikke var mulighed for dyr at komme ind. det havde de tjekket enden det blev mørkt.

så jeg tror på at der findes spøgelser og at der er mere mellem himmel og jord.

Ja film med sådan beviser, er en fed ting, kunne jeg godt selv tænke mig at se sådan en film

Anmeld

21. april 2010

Michael healer

mortilfreja skriver:

Øv glemte at se det..

Nogen der ved om det bliver genudsendt???

Du kan se det på nettet www.sputnik.dk

Anmeld

21. april 2010

Kamelia

Michael healer skriver:

Hvorfor er du ked af at ånder opsøger dig, de vil sikkert bare fortælle dig noget eller hjælpe dig , så hvorfor spørger du dem ikke bare, hvad de vil ?

Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om det, det skræmmer mig og når først jeg bare lukker lidt op, sker der alt for meget.

Det har været ok de gange det var familie, nærmest hyggeligt. Men jeg bryder mig virkelig ikke om at se eller høre andre om natten! Plus de har skræmt mine børn flere gange og så bliver jeg sgu sur!

Men jeg er ved at være god til at "fryse" dem ud eller beordre dem væk!

Kamelia

Anmeld

22. april 2010

mor-til-vanessa

Michael healer skriver:

Er lidt nysgerrig, på om ritualet så virkede, holdt det så op ?

ja det gjorde det. det var noget med en bibel med et kors paa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.