Dags Dato: Findes der spøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

mor-til-vanessa

ja jeg tror på spøgelser og har også oplevet mange mærkelige ting bla i vors gamle lejlighed ( havde været en slags vandrehjem i gamle dage ) der synes jg tit jeg kunne se en skygge af en mand,men tænkte det nok var noget jeg bildte mig ind. min lillebror på dengang 3 år kom tit og sagde der en mand inde i stuen. eller når han legede,sagde han at han legede med manden. min mor og andre søskene synes også de kunne mærke noget. skal lige siges at min lilllebror ikke vidste vi havde oplevet ting .hans legetøj begydte at spille, selvom der ikk var baterier i. 

en dag lavede vi et rituial,for at spøgelset skulle forsvinde og den nat gik alt legetj igang og vores hund begyndte at gø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Kamelia

Så ikke programmet, heldigvis, hader sådan noget, bliver altid så spooked!!!

Jeg har ingen vej udenom, er nød til at tro på spøgelser da de åbenbart tror på mig og er meget glade for at opsøge mig, hvilket jeg bestemt ikke er vild med!!

Der er vist een der svarer at det at tro på spøgelser er som at tro på gud! Ja jeg tror altså heller ikke på gud, men ved at der findes spøgelser/ånder what ever, når de nu ynder at stå i vejen, stirre på mig, gå rundt i mit hus, flytte på ting og larme om natten. Tror altså ikke på at det er min hjerne der spiller mig et pus!

Heldigvis er der mindre aktivitet her i vores hus end der var i min gamle lejlighed og i mine forældres hus........

Kamelia.......der er træt af ånder

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

Low skriver:

Klokken 22.50 på tv2 i dag, kommer der Dags Dato som i denne omgang handler om spøgelser. De vil finde ud af om der findes spøgelser.

Tror i på spøgelser eller har i evt. oplevet noget som måske ikke kan forklares?

Det er lidt pinligt, men jeg har altid været bange for at sove i mørke, hvis jeg ikke ligger inderst! Hvis jeg af en eller anden grund skulle sove alene, så sover jeg med lyset tændt...

Jeg er 24 år og er bange for mørke Så ja jeg er også bange for om der er spøgelser.. Ikke for de gør mig noget, men for at få et chok.

Anmeld

18. april 2010

LivasMor

mayapigen skriver:

Det er lidt pinligt, men jeg har altid været bange for at sove i mørke, hvis jeg ikke ligger inderst! Hvis jeg af en eller anden grund skulle sove alene, så sover jeg med lyset tændt...

Jeg er 24 år og er bange for mørke Så ja jeg er også bange for om der er spøgelser.. Ikke for de gør mig noget, men for at få et chok.

Jeg tror du er langt fra den eneste, først efter jeg er blevet mor kan jeg sove uden lys - kun fordi jeg har bildt mig selv ind at jeg er for voksen til at være bange for mørke, - og går jeg hjem i mørke foregår det i stresset speed-tempo, hvor benene dårligt kan følge med - jeg kan nærmest mærke hænder der griber efter mig, fordi jeg er så hysterisk bange for at gå alene

Jeg tror egentlig ikke på spøgelser, men også jeg har svært ved at forklare nogle af de ting jeg har oplevet.

En dag da jeg var omkring 12, gik jeg sammen med 2 af mine veninder hjem en sommeraften, det var endnu ikke blevet rigtig mørkt, kun skumring - klokken var omkring 10. Vi går op af stien i mit gamle barndomskvarter (snoldelev, er opvokset på landet) og ved legepladsen står der en lys skikkelse, en lille pige, med en lang natkjole, 2 fletninger og en bog eller lignende under armen. Længere væk står en høj mørk skikkelse og gemmer sig bag en hæk. Vi stivner alle 3 og bekræfter hinanden i at vi ser det samme, og løber derefter skrigende fra stedet - hehe

Dagen efter er der sommerfest på sportspladsen i byen, og der overhører min mor og jeg, en samtale, hvor graveren fra den lokale kirkegård fortæller, at de aftenen før, gravede liget op af en lille pige på omkring 10 år, som manglede halvdelen af kraniet - hun var begravet uden for gravsted - hvilket indikerer en forbrydelse og hun var begravet med noget der lignede en bog af en art

Anmeld

18. april 2010

mortilfreja

Øv glemte at se det..

Nogen der ved om det bliver genudsendt???

Anmeld

18. april 2010

Liljesilas

LivasMor skriver:

Jeg tror du er langt fra den eneste, først efter jeg er blevet mor kan jeg sove uden lys - kun fordi jeg har bildt mig selv ind at jeg er for voksen til at være bange for mørke, - og går jeg hjem i mørke foregår det i stresset speed-tempo, hvor benene dårligt kan følge med - jeg kan nærmest mærke hænder der griber efter mig, fordi jeg er så hysterisk bange for at gå alene

Jeg tror egentlig ikke på spøgelser, men også jeg har svært ved at forklare nogle af de ting jeg har oplevet.

En dag da jeg var omkring 12, gik jeg sammen med 2 af mine veninder hjem en sommeraften, det var endnu ikke blevet rigtig mørkt, kun skumring - klokken var omkring 10. Vi går op af stien i mit gamle barndomskvarter (snoldelev, er opvokset på landet) og ved legepladsen står der en lys skikkelse, en lille pige, med en lang natkjole, 2 fletninger og en bog eller lignende under armen. Længere væk står en høj mørk skikkelse og gemmer sig bag en hæk. Vi stivner alle 3 og bekræfter hinanden i at vi ser det samme, og løber derefter skrigende fra stedet - hehe

Dagen efter er der sommerfest på sportspladsen i byen, og der overhører min mor og jeg, en samtale, hvor graveren fra den lokale kirkegård fortæller, at de aftenen før, gravede liget op af en lille pige på omkring 10 år, som manglede halvdelen af kraniet - hun var begravet uden for gravsted - hvilket indikerer en forbrydelse og hun var begravet med noget der lignede en bog af en art

Uuu der stod alle hårne op, da jeg læste det.. Jeg har aldrig selv oplevet noget vildt, men tror på det.

Jeg er virkelig glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der har det på den måde. Jeg tror jeg laver samme nummer som dig, når jeg fr min dreng. Så bliver jeg mor, og det betyder jeg ikke vil være bange mere

Anmeld

18. april 2010

hannetheis

jeg tror på spøgelser og har selv set det.

jeg har en ven som for mogle år siden tog ud på en forladt gård i en skov sammen med sin kæreste. de havde video camera med og filmede alt hvad de så. de fortalte at de havde hørt noget rasle og fik på et tidspunkt fornemmelsen af at der var noget som fløj forbi dem. da jeg så så den optagelse de ahvde lavet kan jeg høre raslelydene og ser en skygge svæve fordi der hvor de står og det var helt sikkert ikke et dyr, da der på gården ikke var mulighed for dyr at komme ind. det havde de tjekket enden det blev mørkt.

så jeg tror på at der findes spøgelser og at der er mere mellem himmel og jord.

Anmeld

18. april 2010

Mira0911

Jeg er bange for mørke når jeg cykler og har altid været det... Tror ikke på spøgelser...

I må da kende serien "Er du bange for mørke?" Den fulgte jeg med i, hver evig eneste afsnit...

Anmeld

18. april 2010

Michael healer

MoarJ skriver:

Jeg er bange for mørke når jeg cykler og har altid været det... Tror ikke på spøgelser...

I må da kende serien "Er du bange for mørke?" Den fulgte jeg med i, hver evig eneste afsnit...

nej kender ikke den serie, hilken kanal køre/kørte den på ?

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Michael healer skriver:

nej kender ikke den serie, hilken kanal køre/kørte den på ?

Den kørte på tv2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.