Dags Dato: Findes der spøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Bare træls at det kun var det sidste indslag der var kød på... Men ja, det sidste var scary

Ja det var mega skummelt... den der stemme ting - fuuuuuuuuck....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

mariamiss6

Mutti2B skriver:

Det var da mega skummelt. Den familie der havde en poltergeist som talte gennem datteren.... Puha da, der var jeg ved at skide i bukserne. Og lydsporet der blev renset fra grotten, nøj, hvor var det mystisk! Hmm, gad vide om jeg kan sove i nat?

JA for fanden det var klamt med hende datteren der.... Puuuha....

fortæl hvad du selv har oplevet

Anmeld

14. april 2010

Mutti2B

mariamiss6 skriver:

arj fortæl

Det er nu ikke så sindsoprivende uhyggeligt (eller jo da det skete var jeg ved at skide snemænd).

For ca. 10 år siden havde jeg lige slukket natlampen og lagt hovedet på puden, da jeg mærker, at der er en, der aer mig på kinden. Jeg springer op og tænder lyset for jeg er jo 100% sikker på at der står en i min lejlighed, men jeg er helt alene. Den nat fik jeg ikke meget søvn. Næste aften sker det samme igen, men denne gang farer jeg ikke op, for jeg får en følelse af at det er en der passer på mig og jeg får en indre ro. Så jeg putter mig og smiler. Den nat havde jeg ikke noget problem med at sove.

Så ja, jeg tror på spøgelser eller ånder om man vil....

Anmeld

14. april 2010

mariamiss6

Mutti2B skriver:

Det er nu ikke så sindsoprivende uhyggeligt (eller jo da det skete var jeg ved at skide snemænd).

For ca. 10 år siden havde jeg lige slukket natlampen og lagt hovedet på puden, da jeg mærker, at der er en, der aer mig på kinden. Jeg springer op og tænder lyset for jeg er jo 100% sikker på at der står en i min lejlighed, men jeg er helt alene. Den nat fik jeg ikke meget søvn. Næste aften sker det samme igen, men denne gang farer jeg ikke op, for jeg får en følelse af at det er en der passer på mig og jeg får en indre ro. Så jeg putter mig og smiler. Den nat havde jeg ikke noget problem med at sove.

Så ja, jeg tror på spøgelser eller ånder om man vil....

Nårh det var da ret sødt egentlig

Anmeld

15. april 2010

Mutti2B

mariamiss6 skriver:

Nårh det var da ret sødt egentlig

He he, ja, men hvis jeg fik besøg af en poltergeist, så tror jeg nok lige at jeg ville dø af skræk   . Så denne her oplevelse er jo ingenting

Har en veninde der har haft besøg af hætteklædte mænd siddende i fodenden af hendes seng 2 gange. 1. gang på en rejse hvor hun vågner med en fornemmelse af, at der er en der stirrer på hende og hun kigger på hendes 2 rejsekammerater som også lå i sengen og de sover. Så kigger hun ned for enden af sengen og der sidder 3 hætteklædte mænd (som i KKK). Hun tror hun drømmer og gemmer sig under tæppet. Næste morgen er hun den første der vågner og hun prøver at overbevise sig selv om at det er en drøm, men så kigger hun på rejsekammeraterne og de ligger præcis som de lå da hun havde "drømt". Der går så et års tid og hun er kommet hjem igen. Det skal lige siges at hun havde kæresteproblemer da hun oplevede det 1. gang. Hun har nu endnu engang knas med kæresten og ganske rigtigt så sker det igen. Denne gang kun en hætteklædt mand i fodenden af sengen, men hun bliver ikke bange. Hun tænker som jeg jo også gjorde at det var en der bare ville passe på hende. Hvor scary er det ikke lige at se skumle mænd i sin seng vel at mærke uden at man har inviteret dem selv????

Anmeld

15. april 2010

Ranarupta

Jeg sov engang sammen med to af mine søstre i gæsteværelset i mine forældre piv-gamle hus. (Mine forældres hus er hovedhuset på en gammel bondegård)
Vi vågner samtidig - ikke af en lyd, men vi kigger alle tre hen i døråbningen, hvor vi kan se et tydeligt omrids af en høj slank mand med høj hat på.

Han bliver stående i nogle sekunder og vender sig så om og går... 

Vi blev ikke bange, men var nok mere ekstremt undrende.
Det kunne ikke være vores far, der lavede fis (sådan er han i øvrigt slet ikke), for han var ikke hjemme. Og vores mor er en lille rund kvinde...
Hun har prøvet at blive puffet kraftigt til et par gange ude i bryggerset... Tosse-ånd! 

Anmeld

15. april 2010

lucas<3

jeg tror ikke på spøgelser, jeg skal se de først før jeg tror på det...

Anmeld

15. april 2010

Michael healer

Jeg fik ikke set det i går, men vil se om ikke jeg kan få det set i dag

Jeg har derudover haft en del oplevelser med spøgelser, som i min verden er ånder, det vil sige sjæle fra afdøde mennesker

Lige for tiden er der en ånd, som har det med at klø mig i håret, når han lige vil gøre mig opmærksom på at han er der, han har også drillet mig nogle gange ved at stryre musen på pcen, så jeg ikke selv havde kontrol over den, og han overtog engang et online spil, hvor han spillede hele natten, lige indtil jeg slukkede for pcen næste morgen

For en del år siden havde vi også en ubehaglig oplevelse, hvor en skygge er inde i soveværelset midt om natten, og derefter bliver der banket hårdt på soveværelses døren, jeg turde ikke lige med det samme at åbne døren, men efter et sykke tid, gjorde jeg det, men der var selvfølgelig ikke nogle

ja det var nogle af de ting jeg har oplevet af denne slags

Anmeld

15. april 2010

Soap

Ej nogen der ved hvornår det blir genudsendt ? 

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

ja tror på spøgelser eller ånder..

da jeg boed hjemme ved mine forældre oplevede jeg mange tak, de bor i en lille by tæt på kirken og deres hus er over 100 år gammel.

havde en aften været over ved en veninde og skulle hjem og skulle jo forbi kirken for at komme hjem, og kikker seævf der op gør jeg altid, og der ser jeg en hvid skikkelse i klokketårnet der bare stod der og kikked ud, vente gurtig hovedet igen og kikked der op igen lige efter og der var skikkelsen væk. har også oplevet at se et par børne føder træde ind på mit gamle værelse som jeg delte med min søster, det var både mig og en veninde der så det, og samme aften skruede mit anlæg op af sig selv, og havde en følelse af der var en der kikked på mig.

har også oplevet at året efter min farmors mand døde der var der en eller anden der overvågede mig inde på mit nye værelse hvær nat, kunne slet ikke sover eller noget og flytted rundt på mit værelse for ånden stod et bestemt sted hele tiden. og er blevet holdt om også af et eller andet . ja kunne fortsætte i en evighed med hvad jeg ahr oplevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.