Dags Dato: Findes der spøgelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har færdes i det alternative miljø det meste af mit liv med healere, nummerologer, synske og kinesiologer i familien, og jeg er blevet spået i hænder, fået tydet aura og iris og lagt horoskop, nummeroloskop, haft kontakt til "åndeverdenen" og blevet healet i det uendelig og intet af det har nogensinde holdt så NEJ! Jeg tror ikke på det... Se i stedet Operation X om de falske åndemagere og se hvor let det er at snyde folk! Jeg tror til gengæld at menneskets hjerne og sanser kan spille dem et godt og grundigt puds og at man sommetider husker ting temmelig anderledes end de egentlig skete...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Michael healer

Rosa skriver:

Jeg har færdes i det alternative miljø det meste af mit liv med healere, nummerologer, synske og kinesiologer i familien, og jeg er blevet spået i hænder, fået tydet aura og iris og lagt horoskop, nummeroloskop, haft kontakt til "åndeverdenen" og blevet healet i det uendelig og intet af det har nogensinde holdt så NEJ! Jeg tror ikke på det... Se i stedet Operation X om de falske åndemagere og se hvor let det er at snyde folk! Jeg tror til gengæld at menneskets hjerne og sanser kan spille dem et godt og grundigt puds og at man sommetider husker ting temmelig anderledes end de egentlig skete...

Der findes plattenslagere inde for alle brancher og dermed også inde for dette område

Desuden så kan det at der bliver opdigtet en person som i operation X, sagtens være noget en clairvoyant opfanger, da personen jo vil være fokuseret på at tænke på sin opdigtet historie, så vedkommende ikke falder i vandet, og disse tanker vil jo kunne opfanges, når den clairvoyate tuner ind på personen

Hvis du vil se et mere spændende program om clairvoyanter, så det "jagten på den 6. sans", hvor de blev stillet over for en masse test og der syntes jeg der mange klare beviser på, at mange af dem der var med i det program virkelig havde evner, og kunne det de udgav sig for at kunne.

Når du bliver spået, er det jo muligheder, som der er her og nu du vil få af vide, men du har jo din frie vilje og kan selv vælge om du ønsker at gøre brug af de muligheder, som du vil få af vide, af en clairvoyant m.m., så fordi at disse ting ikke har holdt, er ikke det samme som at sige, at disse mennesker ikke kan det de siger de kan.

Men du bestemmer selvfølge helt selv, hvad du vil tro på

Anmeld

15. april 2010

BabyStella!

Low skriver:

Klokken 22.50 på tv2 i dag, kommer der Dags Dato som i denne omgang handler om spøgelser. De vil finde ud af om der findes spøgelser.

Tror i på spøgelser eller har i evt. oplevet noget som måske ikke kan forklares?

Hmmm? Har nu altid haft det sådan, at jeg skal se det, før jeg tror det. Men jo, der må være mere mellem himmel og jord, end vi aner. Hvordan vil du ellers forklare gåsehud i nakken? :p

Desuden tror jeg at min afdøde svigermor nogle gange kigger forbi - tøsen sidder nogle gange og stirrer ud i den blå luft, og pludselig smiler hun bare Mon ikke det er Farmor som siger hej?

Anmeld

15. april 2010

angelmom

ja jeg kan sgu se dem..!

min søn kom hjem en dag og spurgte mig så " moar er det ikke rigtigt at der findes spørgelser?! fordi de siger over i børnehaven at der ikke findes spørgelser"

Jeg kunne så ikke lige stå og lyve overfor min søn og sige at der ikke fante spørgelser men måtte fortælle ham at det ikke var direkte spøgelser men ånder, altså sjæle som ikke kunne komme videre op i himlen og vente på at blive genfødt!!

Men at jeg ligesom kunne se dem, da jeg har den der synske sans/6 sans..

Min hund har gjort mig opmærksom på et par gange at der var gæster på besøg..

Anmeld

15. april 2010

MorTilGustav

Pyha, jeg fik set programmet og måtte indrømme at jeg måtte have en lille lampe tændt for at kunne falde i søvn  Det var dælme klamt med den lydoptagelse!
Har altid været vildt fascineret af overnaturlige fænomener og det med ånder og spøgelser er det eneste er virkelig kan skræmme mig - selv efter mange års gyser-kiggeri
Ved ikke hvad jeg skal tro.. Tror måske mest bare at vi stadig har en masse at lære om naturen! Måske "optager" naturen begivenheder og gentager dem uden at der er deciderede ånder og "tidligere mennesker" der "bevidst" går igen... Hvis det gir nogen mening..?

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Ja, det gør jeg. Min mormor er tit hos mig i hvert fald.

Anmeld

15. april 2010

hc=k

Jeg tror ikke en skid på det, jeg har aldrig set beviser for at der skulle findes spøgelser så bestemt noj. Jeg tror at det med spøgelser er lidt i stil med at tro på gud og sådan noget, Hvilket jeg sjovt nok heller ikke gør.

Anmeld

15. april 2010

B&J

Har desværret ikke set programmel lyder godt men desværre tror jeg ikke på spøgelser eller ånder osv... men har altid godt kunne tænke mig af komme til en åndemaner for af se hvad de kan og om de kan give mig svar på nogle ting... men træls af bruge en masse penge hvis det bare er en stor gang pis... for de skal virkelig kunne overbevise mig og ikke bare pjat

Anmeld

15. april 2010

FrkLarsen

Jeg tror også på spøgelser, har selv set 2 af slagsen, min morfar og min 'guide igennem livet'. 

Har snakket med en clairvoyant efterfølgende og fik konstateret at det var min morfar og min guide  

Anmeld

18. april 2010

Michael healer

Nu har jeg set programmet

Spændende program, og ret spændende at man ser en 17 årig dygtig fyr, lave platforms clairvoyance, hvor var han en meget moden fyr af sin alder

Ja lydoptagelserne til sidst, var da et stort bevis på at der var åndelig aktivitet der til sidst, men synd der ikke var et billed af denne ånd, det kunne have været endnu mere spændende at have set ånden på video

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.