Rosa skriver:
Jeg har færdes i det alternative miljø det meste af mit liv med healere, nummerologer, synske og kinesiologer i familien, og jeg er blevet spået i hænder, fået tydet aura og iris og lagt horoskop, nummeroloskop, haft kontakt til "åndeverdenen" og blevet healet i det uendelig og intet af det har nogensinde holdt så NEJ! Jeg tror ikke på det... Se i stedet Operation X om de falske åndemagere og se hvor let det er at snyde folk!
Jeg tror til gengæld at menneskets hjerne og sanser kan spille dem et godt og grundigt puds og at man sommetider husker ting temmelig anderledes end de egentlig skete...
Der findes plattenslagere inde for alle brancher og dermed også inde for dette område
Desuden så kan det at der bliver opdigtet en person som i operation X, sagtens være noget en clairvoyant opfanger, da personen jo vil være fokuseret på at tænke på sin opdigtet historie, så vedkommende ikke falder i vandet, og disse tanker vil jo kunne opfanges, når den clairvoyate tuner ind på personen
Hvis du vil se et mere spændende program om clairvoyanter, så det "jagten på den 6. sans", hvor de blev stillet over for en masse test og der syntes jeg der mange klare beviser på, at mange af dem der var med i det program virkelig havde evner, og kunne det de udgav sig for at kunne.
Når du bliver spået, er det jo muligheder, som der er her og nu du vil få af vide, men du har jo din frie vilje og kan selv vælge om du ønsker at gøre brug af de muligheder, som du vil få af vide, af en clairvoyant m.m., så fordi at disse ting ikke har holdt, er ikke det samme som at sige, at disse mennesker ikke kan det de siger de kan.
Men du bestemmer selvfølge helt selv, hvad du vil tro på 
Anmeld