Sports bh....hvilken en har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Honningblomst

Gellan skriver:

Fordi jeg kan åbenbart aldrig finde en BH der passer. På færøerne er her kun en butik, hvor jeg kan købe bh, og de sælger kun mega kvalitetsmærker så som primadonna, L'aventure og Marie Jo. Jeg kan ikke købe en sød fin billig bh f.x. H&M eller triumph, fordi enten babs elelr nutte falder hele tiden ud De er meget store i forhold til min smalle ryg - åbenbart.

Jeg kan helt klart anbefale Intense Her er den nyeste kollektion, men min er fra 2008/2009, så den er ikke i den samme gruppe.

http://siri.fo/index.php?option=com_expose&album=11

knus

Ok..det kan jeg slet ikke nikke genkendende til..jeg er 70F/75E og jeg synes slet ikke det er et problem at finde en bh...men måske jeg bare er heldig at der er butikker hernede der har de billige mærker også og i de str.

Tak for linket, må ind og kikke..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Gellan

Eva skriver:

Ok..det kan jeg slet ikke nikke genkendende til..jeg er 70F/75E og jeg synes slet ikke det er et problem at finde en bh...men måske jeg bare er heldig at der er butikker hernede der har de billige mærker også og i de str.

Tak for linket, må ind og kikke..

Knus..

Ja, det vrimler ikke ligefrem med lingeributikker her :/ Måske har det også noget at gøre med formen, og hvor fyldige de er etc?

Så lidt det er fra den butik, hvor jeg køber alle mine bh, men kollektionen er den samme andre steder, også i dk

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Gellan skriver:

Ja, det vrimler ikke ligefrem med lingeributikker her :/ Måske har det også noget at gøre med formen, og hvor fyldige de er etc?

Så lidt det er fra den butik, hvor jeg køber alle mine bh, men kollektionen er den samme andre steder, også i dk

Ok...Tak..

Og øv at du ikke kan finde nogle gode eller så stort et udvalg...øvøv..

Min lillesøster brugte 65, det var lidt svært...men nu er hun blevet tykkere, så hjælper det..

Anmeld

14. april 2010

SpunkenJo

Kan klart anbefale Nike.

De har mange forskellige modeller, og har også en rigtig go en til større bryster.

Jeg ÆLSKER mine sportsbh'er fra Nike, og køber hele tiden nye, for jeg bruger dem både på arbejde og når jeg træner.

Knus Jo
- som også syns at 250-400 kr er en ok pris for en go sports bh.

p.s.: De mister heller ikke formen eller spændstigheden. Nogen af dem jeg har, er over 7 år gamle...... Og bliver stadig brugt flittigt.
- Ikke engang farven er falmet.

Anmeld

14. april 2010

Jordbærpigen

Eva skriver:

Ok..kunne være jeg skulle prøve...har ellers læst alt jeg kunne på nettet og fundet den der har vundet i test...synes bare den er blevet lidt slap i det...

Generelt plejer man også at sige, at en sports bh der anvendes et par gange om ugen, helst skal skiftes ca. hvert halve år, da den bliver meget slap af at blive vasket så meget Ellers vil jeg anbefale at købe en som er liiige et nr. mindre, så den sidder tættere

Anmeld

14. april 2010

fit_fys

Eva skriver:

Jeg synes simpelthen mine babser de hopper for meget når jeg løber og tænker om min sports bh ikke er god nok, eller om det bare ikke kan undgåes at de bevæger sig...frygter bare at få hængebabser af det...

Hvilken en sports bh har I? og holder den dem fast til kroppen...

Knus Eva..

Jeg kan klart anbefale O'glam! det bedste på markedet efter min mening. De er lidt dyre, mellem 350 og 500 kr, men er klart pengene værd! de er designet i samarbejde med en brystkirurg tror jeg det er, der er forskellige slags, formet efter forskellige slags bryster, og stoffet er vævet på en bestemt måde. Har haft min i 3-4 år og den virker stadig som den gjorde da jeg købte den... De kan varmt anbefales!

Knus Tine - som er meget entusiastisk når det kommer til sportsbh'er

Anmeld

15. april 2010

Mette Løve

Hej

Jeg bruger denne sportsbh fra Shock Absorber. Den er virkelig god til ridning. Også selvom jeg nu bruger H skål.

Prøv at se de andre sportsbh'er fra http://wondersport.dk. De har dem i 60 C til 100 I - så det med størrelsen burde ikke være et problem.

Hilsen Mette

Anmeld

15. april 2010

Svenne

anistu skriver:

Hejsa...

Der er ikke noget mere irriterende end babser der hopper.

Jeg har flere vidunderlige sports bher fra Casall. Kan købes i Intersport og her er der ikke noget, der hopper trods det at jeg har store babser.

Jep, jeg bruger også kun dem fra Casall.. De er rigtig gode!

Anmeld

15. april 2010

Mimbi

Eva skriver:

Jeg har også en fra change...den her:

http://www.change.com/da/collection/sport/

Synes bare de hopper for meget....men endnu værre med den fra triumph, den holder intet..

Hej

Jeg har også sådan en fra Change som jeg er utrolig glad for tror slett ikke de "hopper" når jeg er ude og løbe

Men kan det være at den måske er for stor? Tænker bare, fordi mine babser hænger meget, men det gør de slet ikke nær jeg har min sport bh på

knus

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Mimbi skriver:

Hej

Jeg har også sådan en fra Change som jeg er utrolig glad for tror slett ikke de "hopper" når jeg er ude og løbe

Men kan det være at den måske er for stor? Tænker bare, fordi mine babser hænger meget, men det gør de slet ikke nær jeg har min sport bh på

knus

Det skulle den ikke være og den sidder meget stramt, men måske den alligevel har givet sig noget med tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.