Sports bh....hvilken en har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

incognito

Eva skriver:

Jeg har også en fra change...den her:

http://www.change.com/da/collection/sport/

Synes bare de hopper for meget....men endnu værre med den fra triumph, den holder intet..

Åh, hvor irriterende da. Men det er lige præcis den jeg har. Men det skifter jo fra person til person - fik du den på og sagt god for den af ekspeditricerne?

Jeg fik nemlig købt en ny for ikke så lang tid siden, og der skulle jeg have en anden størrelse end den forrige... men så sad frontpartiet også bare RIGTIG godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Honningblomst

incognito skriver:

Åh, hvor irriterende da. Men det er lige præcis den jeg har. Men det skifter jo fra person til person - fik du den på og sagt god for den af ekspeditricerne?

Jeg fik nemlig købt en ny for ikke så lang tid siden, og der skulle jeg have en anden størrelse end den forrige... men så sad frontpartiet også bare RIGTIG godt.

Ja, jeg gjorde....og den er virkelig stram rundt om, synes bare ikke dne holder nok...ved ikke om det bare er mig der er lidt hys... hvilken str. har du i den og hvilken bh str. bruger du normalt?

Anmeld

14. april 2010

Lullaby

Ok..det kan jeg slet ikke...så hopper de da i hvert fald.. jeg skal have en der nærmest går op til halsen

Det er nok fordi det er en ammebh, de er som regel meget støttende

Anmeld

14. april 2010

Gellan

Eva skriver:

Jeg synes simpelthen mine babser de hopper for meget når jeg løber og tænker om min sports bh ikke er god nok, eller om det bare ikke kan undgåes at de bevæger sig...frygter bare at få hængebabser af det...

Hvilken en sports bh har I? og holder den dem fast til kroppen...

Knus Eva..

Hej

jeg har en lidt mærkelig størrelse (70E), og har derfor svært ved at finde en sports-bh som sidder OG kan holde babs og nutte lidt i ro under løbeturen Jeg bruger en af mærket Intense som hører til mærket Marie Jo. Det er rigtig god kvalitet, men lidt dyrt. Min kostede 800 kr, tror jeg Bh'en sidder således, at babs og nutte sidder faste mod kroppen, hvilket for dem til at se mere "brede" end fyldige ud - men kæresten synes at jeg er mega sexet i sports-bh, kan bare ikke forstå hvorfor

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Det er nok fordi det er en ammebh, de er som regel meget støttende

Måske jeg bare skal tage to på.. hader bare de ikke sidder fast...øv..

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Gellan skriver:

Hej

jeg har en lidt mærkelig størrelse (70E), og har derfor svært ved at finde en sports-bh som sidder OG kan holde babs og nutte lidt i ro under løbeturen Jeg bruger en af mærket Intense som hører til mærket Marie Jo. Det er rigtig god kvalitet, men lidt dyrt. Min kostede 800 kr, tror jeg Bh'en sidder således, at babs og nutte sidder faste mod kroppen, hvilket for dem til at se mere "brede" end fyldige ud - men kæresten synes at jeg er mega sexet i sports-bh, kan bare ikke forstå hvorfor

Hvorfor er det en mærkelig str.?

Ja, de bliver ikke ligefrem strutbryster af en sportsbh.. jeg må ud og prøve den slags du har...

Knus..

Anmeld

14. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Jeg synes simpelthen mine babser de hopper for meget når jeg løber og tænker om min sports bh ikke er god nok, eller om det bare ikke kan undgåes at de bevæger sig...frygter bare at få hængebabser af det...

Hvilken en sports bh har I? og holder den dem fast til kroppen...

Knus Eva..

Nike har lavet en ny - jeg lover dig, det er et helt stativ der er tale om, det er virkelig kraftige sager. Prøvede den ikke på, for det er umuligt at vurdere med kæmpemave. Men jeg skal helt sikkert have et eksemplar når jeg skal i gang på hesteryg igen. En sportsbh skal altså bare få dem til at sidde HELT stille, ellers er de ikke gode nok. Den nye fra Nike hører til blandt de dyreste, 500 kr. men de fleste starter jo alligevel ved 350 eller sådan noget, og hvis så ellers kvaliteten er god, så er det jo meget godt givet ud. men altså  den nye der, jeg tror det første tegn på slid på den det bliver rust, det er nærmest en brynje...

Hov fandt den lige på nettet, så du kan se den afbilledet, ovenikøbet på bud. Tror det var i Sportsmaster jeg så den. Du skal næsten vurdere den i virkeligheden for at få fornemmelsen af materialet som er ret særligt...

http://www.loebeshop.dk/product/nike-revolutionary-control-bh_9971/

Anmeld

14. april 2010

Lullaby

Måske jeg bare skal tage to på.. hader bare de ikke sidder fast...øv..

Jeg synes faktisk også at det gør ondt når de ikke gør  

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Jeg synes faktisk også at det gør ondt når de ikke gør  

Ok...ja det er da i hvert fald træls så..

Anmeld

14. april 2010

incognito

Eva skriver:

Ja, jeg gjorde....og den er virkelig stram rundt om, synes bare ikke dne holder nok...ved ikke om det bare er mig der er lidt hys... hvilken str. har du i den og hvilken bh str. bruger du normalt?

Jeg har lige været inde og kigge, og der står XXL4 - normalt bruger jeg en størrelse 85 H

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.