Eva skriver:
Jeg synes simpelthen mine babser de hopper for meget når jeg løber og tænker om min sports bh ikke er god nok, eller om det bare ikke kan undgåes at de bevæger sig...frygter bare at få hængebabser af det...
Hvilken en sports bh har I? og holder den dem fast til kroppen...
Knus Eva..
Nike har lavet en ny - jeg lover dig, det er et helt stativ der er tale om, det er virkelig kraftige sager. Prøvede den ikke på, for det er umuligt at vurdere med kæmpemave. Men jeg skal helt sikkert have et eksemplar når jeg skal i gang på hesteryg igen. En sportsbh skal altså bare få dem til at sidde HELT stille, ellers er de ikke gode nok. Den nye fra Nike hører til blandt de dyreste, 500 kr. men de fleste starter jo alligevel ved 350 eller sådan noget, og hvis så ellers kvaliteten er god, så er det jo meget godt givet ud. men altså den nye der, jeg tror det første tegn på slid på den det bliver rust, det er nærmest en brynje...
Hov fandt den lige på nettet, så du kan se den afbilledet, ovenikøbet på bud. Tror det var i Sportsmaster jeg så den. Du skal næsten vurdere den i virkeligheden for at få fornemmelsen af materialet som er ret særligt...
http://www.loebeshop.dk/product/nike-revolutionary-control-bh_9971/
Anmeld