Sports bh....hvilken en har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.302 visninger
41 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Honningblomst

Jeg synes simpelthen mine babser de hopper for meget når jeg løber og tænker om min sports bh ikke er god nok, eller om det bare ikke kan undgåes at de bevæger sig...frygter bare at få hængebabser af det...

Hvilken en sports bh har I? og holder den dem fast til kroppen...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Lullaby

Jeg synes simpelthen mine babser de hopper for meget når jeg løber og tænker om min sports bh ikke er god nok, eller om det bare ikke kan undgåes at de bevæger sig...frygter bare at få hængebabser af det...

Knus Eva..

Jeg har faktisk bare en alm bh på. Den er bare meget støttende.

Anmeld

14. april 2010

incognito

Jeg har en sports BH fra Change. Jeg har meget store bryster, så jeg kan desværre ikke bare købe en sports BH i en eller anden sportsbutik. Men den er rigtig dejlig, og de "hopper" ikke særlig voldsomt i den - den er selvfølgelig dyr, men den kan anbefales

Anmeld

14. april 2010

Betteisen

Hejsa...

Der er ikke noget mere irriterende end babser der hopper.

Jeg har flere vidunderlige sports bher fra Casall. Kan købes i Intersport og her er der ikke noget, der hopper trods det at jeg har store babser.

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

puha, det er godt nok læææææænge siden jeg har brugt den , men jeg har en fra Nike! Synes den er rigtig god og har altid været tilstrækkeligt til at holde tøserne på plads

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

anistu skriver:

Hejsa...

Der er ikke noget mere irriterende end babser der hopper.

Jeg har flere vidunderlige sports bher fra Casall. Kan købes i Intersport og her er der ikke noget, der hopper trods det at jeg har store babser.

Ok..kunne være jeg skulle prøve...har ellers læst alt jeg kunne på nettet og fundet den der har vundet i test...synes bare den er blevet lidt slap i det...

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

Eva skriver:

Knus Eva..

JEG HAR KØBT EN I HUNKEMØLLER SOM BARE ER SUPER... OG DEN VAR IKKE DYR... HAR STORE PAKKER...

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

incognito skriver:

Jeg har en sports BH fra Change. Jeg har meget store bryster, så jeg kan desværre ikke bare købe en sports BH i en eller anden sportsbutik. Men den er rigtig dejlig, og de "hopper" ikke særlig voldsomt i den - den er selvfølgelig dyr, men den kan anbefales

Jeg har også en fra change...den her:

http://www.change.com/da/collection/sport/

Synes bare de hopper for meget....men endnu værre med den fra triumph, den holder intet..

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

JEG HAR KØBT EN I HUNKEMØLLER SOM BARE ER SUPER... OG DEN VAR IKKE DYR... HAR STORE PAKKER...

Ok..kunne være jeg skulle prøve den...jeg har ikke store STORE bryster bare en F skål...men de skal dælme sidde fast..

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Jeg har faktisk bare en alm bh på. Den er bare meget støttende.

Ok..det kan jeg slet ikke...så hopper de da i hvert fald.. jeg skal have en der nærmest går op til halsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.