Sports bh....hvilken en har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Honningblomst

Bayze skriver:

Nike har lavet en ny - jeg lover dig, det er et helt stativ der er tale om, det er virkelig kraftige sager. Prøvede den ikke på, for det er umuligt at vurdere med kæmpemave. Men jeg skal helt sikkert have et eksemplar når jeg skal i gang på hesteryg igen. En sportsbh skal altså bare få dem til at sidde HELT stille, ellers er de ikke gode nok. Den nye fra Nike hører til blandt de dyreste, 500 kr. men de fleste starter jo alligevel ved 350 eller sådan noget, og hvis så ellers kvaliteten er god, så er det jo meget godt givet ud. men altså  den nye der, jeg tror det første tegn på slid på den det bliver rust, det er nærmest en brynje...

Hov fandt den lige på nettet, så du kan se den afbilledet, ovenikøbet på bud. Tror det var i Sportsmaster jeg så den. Du skal næsten vurdere den i virkeligheden for at få fornemmelsen af materialet som er ret særligt...

http://www.loebeshop.dk/product/nike-revolutionary-control-bh_9971/

Super... tak smukke...den jeg har skulle være den bedste på markedet da jeg købte den...men altså, jeg tror de giver sig med tiden..

Må ud og prøve den du linker til...tak..

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Honningblomst

incognito skriver:

Jeg har lige været inde og kigge, og der står XXL4 - normalt bruger jeg en størrelse 85 H

Ok.. min hedder S3...

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Bayze skriver:

Nike har lavet en ny - jeg lover dig, det er et helt stativ der er tale om, det er virkelig kraftige sager. Prøvede den ikke på, for det er umuligt at vurdere med kæmpemave. Men jeg skal helt sikkert have et eksemplar når jeg skal i gang på hesteryg igen. En sportsbh skal altså bare få dem til at sidde HELT stille, ellers er de ikke gode nok. Den nye fra Nike hører til blandt de dyreste, 500 kr. men de fleste starter jo alligevel ved 350 eller sådan noget, og hvis så ellers kvaliteten er god, så er det jo meget godt givet ud. men altså  den nye der, jeg tror det første tegn på slid på den det bliver rust, det er nærmest en brynje...

Hov fandt den lige på nettet, så du kan se den afbilledet, ovenikøbet på bud. Tror det var i Sportsmaster jeg så den. Du skal næsten vurdere den i virkeligheden for at få fornemmelsen af materialet som er ret særligt...

http://www.loebeshop.dk/product/nike-revolutionary-control-bh_9971/

Øv...den er ikke i min str... øvøvøv...

Anmeld

14. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Super... tak smukke...den jeg har skulle være den bedste på markedet da jeg købte den...men altså, jeg tror de giver sig med tiden..

Må ud og prøve den du linker til...tak..

Knus.

Jeg synes de fleste er nul og en fis værd, på trods af at der er anerkendte mærker og teknologien er i orden. Jeg er også vildt kræsen med dem, de skal holde HELT på dem! Har ofte brugt en almindelig skål-bh og så en god sports-bh udenover, kan ikke snuppe når det hopper. Men altså denne her tror jeg kan gøre jobbet alene, så ja, tag lige ud og tjek den

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

Eva skriver:

Ok..kunne være jeg skulle prøve den...jeg har ikke store STORE bryster bare en F skål...men de skal dælme sidde fast..

de går op til en H skål... og ned til B... så mon ikke der er en der passer dig... mener jeg gav 169kr for den...

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Bayze skriver:

Jeg synes de fleste er nul og en fis værd, på trods af at der er anerkendte mærker og teknologien er i orden. Jeg er også vildt kræsen med dem, de skal holde HELT på dem! Har ofte brugt en almindelig skål-bh og så en god sports-bh udenover, kan ikke snuppe når det hopper. Men altså denne her tror jeg kan gøre jobbet alene, så ja, tag lige ud og tjek den

Sådan har jeg også haft gjort og tænker jeg må gøre det igen...de sad godt fast da jeg købte den, men tror de giver sig i stoffet...den der Nike er ikke i den str. jeg skal bruge...øv.

Anmeld

14. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Øv...den er ikke i min str... øvøvøv...

i den der løbeshop jeg linkede til eller i det hele taget?

Det kan ikke passe - den var der altså i meget store størrelser den dag jeg så den i butikken. Desuden synes jeg det er svært at gå ud far de almindelige skålstørrelser når det gælder sports-bh´er, det kan godt variere lidt mere hvad der sidder rigtigt. Synes stadig du skal tjekke den i butikken og så få hjælp til det med størrelsen hvis ellers du kan lide den "på stativet"

Anmeld

14. april 2010

Gellan

Eva skriver:

Hvorfor er det en mærkelig str.?

Ja, de bliver ikke ligefrem strutbryster af en sportsbh.. jeg må ud og prøve den slags du har...

Knus..

Fordi jeg kan åbenbart aldrig finde en BH der passer. På færøerne er her kun en butik, hvor jeg kan købe bh, og de sælger kun mega kvalitetsmærker så som primadonna, L'aventure og Marie Jo. Jeg kan ikke købe en sød fin billig bh f.x. H&M eller triumph, fordi enten babs elelr nutte falder hele tiden ud De er meget store i forhold til min smalle ryg - åbenbart.

Jeg kan helt klart anbefale Intense Her er den nyeste kollektion, men min er fra 2008/2009, så den er ikke i den samme gruppe.

http://siri.fo/index.php?option=com_expose&album=11

knus

Anmeld

14. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Sådan har jeg også haft gjort og tænker jeg må gøre det igen...de sad godt fast da jeg købte den, men tror de giver sig i stoffet...den der Nike er ikke i den str. jeg skal bruge...øv.

Nu har jeg jo set dem må du hsuke på:-)

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Bayze skriver:

i den der løbeshop jeg linkede til eller i det hele taget?

Det kan ikke passe - den var der altså i meget store størrelser den dag jeg så den i butikken. Desuden synes jeg det er svært at gå ud far de almindelige skålstørrelser når det gælder sports-bh´er, det kan godt variere lidt mere hvad der sidder rigtigt. Synes stadig du skal tjekke den i butikken og så få hjælp til det med størrelsen hvis ellers du kan lide den "på stativet"

Derinde var der i hvert fald ikke...og skal have en 70 rundt, ellers bliver det for stort...så 70F, men tager ud og ser på det.. Tak for hjælpen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.