Hvad har jeres hvalp/ hund lavet af ulykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

MTS

Vores Islandske fårhund har vist også prøvet ødelægge det meste. Sko, tøj, ledninger og bøger. Men det var når han var rigtigt lille.

Nu er han 11 måneder og nu ødelægger han "kun" vores entre. Der er næsten ikke mere tapet tilbage hvor han kan nå det og alle dørkarmene bliver der gnavet i når vi ikke lige ser.

Men vi har så endelig fået ham renlig. Efter at ha brugt 7000-8000 kr ved dyrelægen for undersøgelser hvorfor han drak alt alt for meget vand og tissede alt for mange gange om dagen, og de stadig ikke vist hvad der var galt. Ja så fandt vi ud af at han bare hade fået en vane af at tisse i køkkenet, og da han tissede så tit kunne han sagtens drikke en masse vand.

Men vi er nu meget glade for ham alligevel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

kiroo

puha.. nu har vi ham desværre ikke mere, men han var slem, han åd sine lorte, tyggede i trappen, karmen, byggesbordet, min reol alt hvad han kunne komme i nærheden af, så åbnet han dørerne ind til kontoret og keshia´s værelse hvor han tyggede i ledninger og åd alle hendes kasser til legetøj, alt papir og pap måtte ikke være i huset. men ellersvarhan en dejlig dreng..
og så stak ham og han bror af når de kunne...

de nye ejer siger han har damp. han er heldigvis på en bondegård..

han er stadigvæk savnet.. Kobe..

Anmeld

13. april 2010

Trolde_mor

Jamen altså.. må sige jeg har den nemmeste hund (bortset fra når vi skal gå tur så trækker han..)

Men han har en gang ødelagt en strømforsygning til den bærbare, heldigvis var der ikke støm i. Men det viste sig at være en eks. der havde drillet / leget med ham, med den

Så han har faktisk aldrig lavet noget. Han er en super skøn lille guttemand

Skal dog siges at han til gengæld, tisser op af fars scooter, altid springer ind i en bil og vil køre med (uanset om han skal eller ej), han vil med samtlige tog på stationen og derfor står og tér sig.... og at han desværre hopper op når der kommer besøg

Så ikke gentleman på andre punkter

Anmeld

13. april 2010

smokin

trusser - dem elsker vores tæve og hun kan finde 1 par trusser i en hel vasketøjskurv SELVOM de ligger nederst. Så kommer det hele da bare ud på gulvet. Vores trappe har lidt overlast på de sidste 4 trin da tænderne kløede allermest. og der røg 12 par stiletter på en dag, da vi glemte at lukke skydedøren på vores klædeskab i gangen 

Anmeld

13. april 2010

MariaJ

Vores hvalp er rimelig artig, men har spist hjørnet på et skuffemøbel (heldigvis samme hjørne hun gnaver i hver gang) og vogter som en høg over alt spiseligt i huset. Det er stort set ikke lykkedes hende at tage noget, men en dag nåede hun alligevel at rulle tungen ud og stikke den ned i min tekop før jeg nåede at drikke af den.

Hun har haft bidt sin snor over, og har desværre en forkærlighed for at stikke af, men ellers er hun en dejlig hundebasse.

Anmeld

13. april 2010

Loa

LivasMor skriver:

Ledninger var hit da Loui var hvalp og det er sq ikke sjovt når ens lille hvalp skriger over stød i bisserne, så det kostede spidsen af en rumraket i ledningsskjulere og hule paneler (til at gemme ledninger i)

Godt han er vokset op og er blevet en dejlig velopdragen basse

Årh hvor er han skøn

Sådan en skønhed kan man simpelthen ikke være vred på......

Har selv en sort mops, og han har det evige sørgelige udtryk i ansigtet, så er dælme svært at skælde ham ud

Anmeld

13. april 2010

_-Kathrine-_

Vores cocker spaniel, Mille, som er 9 mdr nu har heldigvis ikke (7-9-13) gnavet noget i stykker... til gengæld eeeeeelser hun vores brugte strømper...hun spiser dem ikke, men kan bare godt li´at ligge og snuse til dem... hmmm....! Og så graver hun rigtig mange huller i haven... Hvilket min kæreste ikke er så tilfreds med! :-)

Anmeld

13. april 2010

Nanna1985

Hmm han har lavet MEGET dumt..!!

Ødelagt mine nye støvler til 500 kr, jakker, strømper, bamser, puslebrikker..!! Han har ødelagt alle væggene i hele min gang  Der var virkelig STORE huller og alt gipset var væk..!! 3 store huller inde i stue væggen..!!

Han bliver 2 år her D. 17 Juli og han er jordens bedste hund nu og det hjalp MEGET, da vi startede til træning med ham.. Han har intet ødelagt siden og er den bedste familie hund

Her er Kenzo Mors dejlige dreng

Anmeld

13. april 2010

Pia.

For pokker hvor skal jeg starte... mine hunde igennem tiden har ædt ALT... vi har mistet sko, døre, vægge, paneler, legetøj, tøj, blomster - ja stort set alt...

Ud af de 4 hunde er Nanna faktisk den eneste som ikke har ædt særlig meget. Hun var en meget dygtig pige fra start af, og lynhurtigt renlig... Nanna er den store lyse labrador... ååå hvor jeg savner at nusse og holde om den store pige...

Balder der imod han åd alt det første år, lige meget hvad det var, han hev også jakker ned og åd dem ... Balder er den store grosser sweizer sennen...

Matti og Tilde som er de sidste to på billederne er jo næsten lige gamle og lige frække, de har også ædt vægge, paneler og legetøj i lange baner...

Knus Pia, som trods alt elsker sine dyr meget højt og jo overlver hver gang...

Anmeld

13. april 2010

Soap

Nanna1985 skriver:

Hmm han har lavet MEGET dumt..!!

Ødelagt mine nye støvler til 500 kr, jakker, strømper, bamser, puslebrikker..!! Han har ødelagt alle væggene i hele min gang  Der var virkelig STORE huller og alt gipset var væk..!! 3 store huller inde i stue væggen..!!

Han bliver 2 år her D. 17 Juli og han er jordens bedste hund nu og det hjalp MEGET, da vi startede til træning med ham.. Han har intet ødelagt siden og er den bedste familie hund

Her er Kenzo Mors dejlige dreng

Hold nu helt konfekt, han ser da også fræk ud 

Top kær 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.