Hvad har jeres hvalp/ hund lavet af ulykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.528 visninger
40 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Miamaja

Hvilke ulykker har jeres dejlige kaeledyr formaaet derhjemme?

Vores skonne Tio paa 5 maaneder er bare SAA nem og helt perfekt, meen vi har nu fundet ud af vores sprinkler system lige pludselig ikke virker til forhaven...

jeg var henne og kikke til sprinklersystemet som ligger paa siden af huset, og alle ledninger var godt gnavet i, saa det bliver en dyr fornojelse at faa lavet, men, man kan jo ikke blive sur saa laenge af gangen naar man er saa dejlig her...

http://www.youtube.com/watch?v=zsu1e8G6nHs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Laulund87

guuud hvor er han nuser vores hund tager altid en sko, eller to, med i kurven når vi ikke er hjemme..han sover bare med dem uden at ødelægge så det er til at leve med..hehe

Anmeld

12. april 2010

malou

Åh gud... lad være med at spørg.... griner. Det er sgu ikke småting der bliver tygget i stk her i det lille hus. SUK. Cosmo, min blå amstaff, fik pludselig en lyst i at skulle bide hul på hjørnerne af min dyne... sjovt nok kun min. Så der var ofte fjer i hele sengen.

Dollar har et flip med mine klip klappere om sommeren, så er de i tusinde stk når jeg kommer hjem og sidste nye yndlings tyggeri er Victor´s sutter... smiler. Det er sgu lidt træls men det er underligt nok kun når de begge er i samme rum.. eller bare sammen, hvis jeg lukker dem hver for sig... f.eks. den ene i huset og den anden i bryggers... så sker der ingenting..?? meget underligt. Men nu er vi ved at fikse en fin hundegård til dem.. en stor een i vores nye have så det bliver super fedt når heget kommer helt op.

Knus til dig

/Malou

Anmeld

12. april 2010

Laulund87

malou skriver:

Åh gud... lad være med at spørg.... griner. Det er sgu ikke småting der bliver tygget i stk her i det lille hus. SUK. Cosmo, min blå amstaff, fik pludselig en lyst i at skulle bide hul på hjørnerne af min dyne... sjovt nok kun min. Så der var ofte fjer i hele sengen.

Dollar har et flip med mine klip klappere om sommeren, så er de i tusinde stk når jeg kommer hjem og sidste nye yndlings tyggeri er Victor´s sutter... smiler. Det er sgu lidt træls men det er underligt nok kun når de begge er i samme rum.. eller bare sammen, hvis jeg lukker dem hver for sig... f.eks. den ene i huset og den anden i bryggers... så sker der ingenting..?? meget underligt. Men nu er vi ved at fikse en fin hundegård til dem.. en stor een i vores nye have så det bliver super fedt når heget kommer helt op.

Knus til dig

/Malou

de kan da vist lige blive enige om at lave ballade

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Vores har lavet en del...

Han har taget tøj, håndklæder, sko...

Kradset malingen af væggen i gangen...

Bidt hundekurve i stykker... Flænset massevis af toilet papir... Stået med for poterne på bordet og spist af maden...

Ødelagt karmen på en dør...

Anmeld

12. april 2010

TbCp

Århhhh han er en lækkerbidsken!!!!

Nu har vi ikke hund, men mine forældre har den sjoveste hund.
Da den var hvalp havde min mor en dag siddet og spist et æble, hun havde lagt æbleskroget fra sig på sofabordet. Deres hund kom gående forbi, lurede lidt og nuppede så æbleskroget sådan med siden til, med hjørnetænderne... og så sneg den sig videre... det så simpelthen SÅ sjovt ud.

Vi har også snakket om at den er 1/2 kænguru. Da den var mindre og vi gik tur med den, kom der en anden hund stillede den sig på bagbenene og hoppede fremad på den måde.... tossede dyr!

Anmeld

12. april 2010

Low

Jeg har 2 tæver og den ældste var/er en engel. Hun havde "kun" bidt i lidt små ting som jeg måske ikke havde fået samlet op. Ikke noget rigtig slemt synes jeg

Derimod min yngste tæve var en rigtig bisse, det kan hun nogle gange stadig være, hun er kun 1 ½ år gammel og hun har en masse krudt i røven Hun har bidt i næsten alt. Sofaen, sengen, gulvmåtten, min brors legetøj, min mobil og en masse sko.. men hun er blevet beder til at lade vær nu. Men hun har godt nok været en bisse

Anmeld

12. april 2010

iris-mor

Vores Sille har bla spist et køkkengulv,- det var nu grimt, men alligevel, så har hun ædt mine nye støvler, splittet en skål med vindruer, åbnet et skab og slæbt 5 l Matilde Kakaomælk ud, der gik heldigvis kun hul i en af dem og så har hun bidt ledningen til køleskabet over. Men nu er hun heldigvis "gammel" 5 år, og blevet halvfed og doven, det gør nogle af tingene lidt nemmere.

Men vi har en dag skulle passe svigerfamiliens umulige unge hanhund, i deres hus, fordi den var så utilrettet. Min mand og jeg mente selv det var gået sådan nogenlunde ok. Vi havde været nedenuder i huset til at starte med, der var den sprunget ud af et vindue, så min mand måtte efter, men uden held. Den kom heldigvis hjem ikke så lang tid efter. Nå så satte vi os ovenpå og så lidt film og slappede af til forældrene kom hjem. Da de så kom hjem, så vi så hvad den havde nået uden at vi havde opdaget det, der havde den ædt frikkadellerne fra panden, bidt en dunpude i stykker og splittet en skraldespand. Vi passede den vel 3-4 timer og var i huset hele tiden. Den var bare så streng, og står stadig bundet når den er ude. Vi var mange i familien der mente den skulle bortadopteres

Anmeld

12. april 2010

angelmom

Miamaja skriver:

Hvilke ulykker har jeres dejlige kaeledyr formaaet derhjemme?

Vores skonne Tio paa 5 maaneder er bare SAA nem og helt perfekt, meen vi har nu fundet ud af vores sprinkler system lige pludselig ikke virker til forhaven...

jeg var henne og kikke til sprinklersystemet som ligger paa siden af huset, og alle ledninger var godt gnavet i, saa det bliver en dyr fornojelse at faa lavet, men, man kan jo ikke blive sur saa laenge af gangen naar man er saa dejlig her...

http://www.youtube.com/watch?v=zsu1e8G6nHs

han har ædt alle mine personlige papir, så det så sjovet ud i soveværelset, også har han ædt hælen på min ynglings sko og som tilmed var tusse dyre pumps ( kan dog fixes igen)

gravede dybe forbudte huller i min fars have, og stukket af nogle gange fra min fars have af.. ( er blevet kåret et par gange som den ukronede udbryder konge)

Splittet min fars madress ad, og en af mine dyner med senge linned, og skidt og pisset over det hele, osse selvom at han har været ude og gå.. Men selvom at han er lige fyldt 5 år, så elsker han stadigtvæk mudder og ballade, og børn!!

Anmeld

12. april 2010

merichs

Spørgsmålet er nok nærmere: Hvad har han IKKE lavet

Da min Balder var hvalp var han meget glad for elektronik, hvilket resulterede i ødelagte fjernbetjeninger, ørebøffer til computeren, spil til xbox og værst af alt mit digitalkamera. Udover det har puder været meget interessante og jeg kom nogle gange hjem til fjer i hele stuen... Derudover er der røget lidt sko også...

Men heldigvis er han vokset fra det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.