Vores Sille
har bla spist et køkkengulv,- det var nu grimt, men alligevel, så har hun ædt mine nye støvler, splittet en skål med vindruer, åbnet et skab og slæbt 5 l Matilde Kakaomælk ud, der gik heldigvis kun hul i en af dem og så har hun bidt ledningen til køleskabet over. Men nu er hun heldigvis "gammel" 5 år, og blevet halvfed og doven, det gør nogle af tingene lidt nemmere
.
Men vi har en dag skulle passe svigerfamiliens umulige unge hanhund
, i deres hus, fordi den var så utilrettet. Min mand og jeg mente selv det var gået sådan nogenlunde ok. Vi havde været nedenuder i huset til at starte med, der var den sprunget ud af et vindue, så min mand måtte efter, men uden held. Den kom heldigvis hjem ikke så lang tid efter. Nå så satte vi os ovenpå og så lidt film og slappede af til forældrene kom hjem. Da de så kom hjem, så vi så hvad den havde nået uden at vi havde opdaget det, der havde den ædt frikkadellerne fra panden, bidt en dunpude i stykker og splittet en skraldespand. Vi passede den vel 3-4 timer og var i huset hele tiden. Den var bare så streng, og står stadig bundet når den er ude. Vi var mange i familien der mente den skulle bortadopteres
Anmeld