Hvad har jeres hvalp/ hund lavet af ulykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Lone Jakobsen

dejligt at læse om andre "bøllevovser"

vores hund har det med at tisse og skide overalt om natten, hvis hun ikke bliver lukket i bag gangen. hun elsker at hoppe rundt i sengene når der lige er blevet skiftet sengetøj. hun stak konstant af i starten, og det tog lang tid at regne ud hvordan hun kom ud. men hun har til gengæld kun spist nogle få stykker legetøj, og splittet en dørkam af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nøøj hvor er han cuuuute

Min hund har kun bidt lidt i et par sko, og lidt tapet.

Så synes vi er sluppet rigtig godt fra alt for meget ragnarok

Men ja, man kan ikke være vred på dem særlig længe ad gangen, når de er så skønne, hihi.

Anmeld

12. april 2010

heaven

åhhh GUD, siger jeg bare - vores har godt nok været en dyr dame...

utallige blomster og bøger

flænset vores lædersofaer totalt

flænset hjørnet mellem stue og køkken( Gipsvægs-hjørne)

flænset en ekstra madras i soveværelset

flænset 2 dørkarme

kradset vores dør til soveværelset godt og grundigt.

Af andre "spændende" udfordringer incl f.eks økonomi har der været:

Hun var urenlig til hun var 1 år med både stort og småt, og hver eneste dag!! Så vi tog til en dyrepsykolog og fik lagt en handleplan - det medførte så en udskrivning på angstnedsættende medicin i en laaang periode - dog var hun renlig et døgn efter.

Vi har måttet fjerne ALT: På spisebordet, sofabordet, i 3 vinduskarme, på reolen inden vi skulle ud af døren. Det blev vi trætte af, så hun blev stereliseret (ordbog tak, det kunne min hjerne så åbenbart ikke stave til..) så hun ikke var så hormonforstyrret omkring løbetid.

Nu har hun så fået taget billeder af bagpartiet, og hun har svær slidgigt så nu er det en operation hvor hun får lagt guld ind!!!!

Idag går det dog 99 procent godt med hendes psyke - indimellem kan vi finde et par bamser af Lasses der er taget, men ellers er det godt. Ingen piller eller noget mere....

Men hun har så en vane vi ikke kan vende hende af med - hun ligger på vores spisebord når vi ikke er hjemme.... uanset hvad vi gør, skal hun nok finde derop - op det kan vi jo ikke rette på når vi ikke er her... det er så noget vi har valgt at leve med - i forhold til før, så er det jo lykken....

Kom ikke og sig jeg ikke har gjort/gør alt for min hund!!!

Jannie - med skrivekrampe!!

Anmeld

12. april 2010

LivasMor

Ledninger var hit da Loui var hvalp og det er sq ikke sjovt når ens lille hvalp skriger over stød i bisserne, så det kostede spidsen af en rumraket i ledningsskjulere og hule paneler (til at gemme ledninger i)

Godt han er vokset op og er blevet en dejlig velopdragen basse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2010

Miamaja

merichs skriver:

Spørgsmålet er nok nærmere: Hvad har han IKKE lavet

Da min Balder var hvalp var han meget glad for elektronik, hvilket resulterede i ødelagte fjernbetjeninger, ørebøffer til computeren, spil til xbox og værst af alt mit digitalkamera. Udover det har puder været meget interessante og jeg kom nogle gange hjem til fjer i hele stuen... Derudover er der røget lidt sko også...

Men heldigvis er han vokset fra det nu

awww.. hvor er han nuttet. ham kan man heller ikke blive sur paa laenge af gangen, kan jeg godt se

Anmeld

12. april 2010

Miamaja

LivasMor skriver:

Ledninger var hit da Loui var hvalp og det er sq ikke sjovt når ens lille hvalp skriger over stød i bisserne, så det kostede spidsen af en rumraket i ledningsskjulere og hule paneler (til at gemme ledninger i)

Godt han er vokset op og er blevet en dejlig velopdragen basse

ja, uha- det gor sikkert avs.maerkeligt det ikke fik ham til at holde op. heldigvis kan han ikke faa stod i vores sprinkler anlaeg- anleagget afbrydes automatisk. men sikke noget

Anmeld

13. april 2010

Miamaja

heaven skriver:

åhhh GUD, siger jeg bare - vores har godt nok været en dyr dame...

utallige blomster og bøger

flænset vores lædersofaer totalt

flænset hjørnet mellem stue og køkken( Gipsvægs-hjørne)

flænset en ekstra madras i soveværelset

flænset 2 dørkarme

kradset vores dør til soveværelset godt og grundigt.

Af andre "spændende" udfordringer incl f.eks økonomi har der været:

Hun var urenlig til hun var 1 år med både stort og småt, og hver eneste dag!! Så vi tog til en dyrepsykolog og fik lagt en handleplan - det medførte så en udskrivning på angstnedsættende medicin i en laaang periode - dog var hun renlig et døgn efter.

Vi har måttet fjerne ALT: På spisebordet, sofabordet, i 3 vinduskarme, på reolen inden vi skulle ud af døren. Det blev vi trætte af, så hun blev stereliseret (ordbog tak, det kunne min hjerne så åbenbart ikke stave til..) så hun ikke var så hormonforstyrret omkring løbetid.

Nu har hun så fået taget billeder af bagpartiet, og hun har svær slidgigt så nu er det en operation hvor hun får lagt guld ind!!!!

Idag går det dog 99 procent godt med hendes psyke - indimellem kan vi finde et par bamser af Lasses der er taget, men ellers er det godt. Ingen piller eller noget mere....

Men hun har så en vane vi ikke kan vende hende af med - hun ligger på vores spisebord når vi ikke er hjemme.... uanset hvad vi gør, skal hun nok finde derop - op det kan vi jo ikke rette på når vi ikke er her... det er så noget vi har valgt at leve med - i forhold til før, så er det jo lykken....

Kom ikke og sig jeg ikke har gjort/gør alt for min hund!!!

Jannie - med skrivekrampe!!

hihi.Jeres maa naesten tage prisen for de vaerste ulykker i denne omgang... Hun lyder godt nok som noget af en opgave og jeg tager helt sikkert hatten af for dig, over I har magtet at beholde hende. For det lyder som noget af en mundfuld at maatte sluge

Man kan godt hore du er en af de faa hundeejere som virkelig tager det at have hund alvorligt, og ikke bare giver problemet videre ved at afskaffe hunden. det er super flot, synes jeg...og jeg er glad for at det er blevet bedre. maa man sporge om racen?

Anmeld

13. april 2010

Soap

Sif har en svaghed for sokker, dvs sure sokker  

Og så har hun bidt i gelænderet i gangen men det kan snildt pudses op igen 

Det er vist det , endnu om ikke andet 

Sif er iøvrigt en Boerboel og den lille på billedet 

Anmeld

13. april 2010

pigebaby19

Hej vores lille hønsehund Laban har engang bidt hul i gennem en dør.. Og spist nogen blomster og blade. Men det er han da vokset fra

Anmeld

13. april 2010

Trolde_mor

Jamen altså.. må sige jeg har den nemmeste hund (bortset fra når vi skal gå tur så trækker han..)

Men han har en gang ødelagt en strømforsygning til den bærbare, heldigvis var der ikke støm i. Men det viste sig at være en eks. der havde drillet / leget med ham, med den

Så han har faktisk aldrig lavet noget. Han er en super skøn lille guttemand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.