Veloverstået MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Bayze

KaMa skriver:

Så er jeg lige kommet hjem fra MD scanning. Jeg fik ca. 4 timers sporadisk søvn i nat. Var ret spændt og nervøs.

Det blev bekræftet at det ER en dreng og en pige

De er begge i topform og uden nogle "produktionsfejl". De er store og fine. Alvin har en lidt tykkere mave end Viola (hun har nok bare arvet sin mors hvepsetalje...host host).

Alt i alt en super god oplevelse. Der blev taget et "køjesengsbillede". Det er ikke så tydeligt, men det eneste som har været muligt at tage. Ved alle andre scanninger har det ikke været muligt at fange dem begge to på samme billede.

Nu er det bare at nyde resten af graviditeten og få dem ruget færdigt. Sikke en kæme sten, der røg af skulderen i dag.. Er så glad og lykkelig.

Hvor ER det dejigt at høre - stort tillykke!! Du sover nok godt i nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Vial

Mor til David skriver:

Det viste sig også at jeg var 13+5 da jeg var til nf... (beregnet hos lægen var jeg 13+1, men det var jo meget usikkert!), så jeg skal nok bare sent til det hele... Vil være 20+1 d. 23.  Tænk hvis der er noget galt! - så er jeg over halvvejs!!! Men det er der selvfølgelig ikke!!

Nej, selvfølgelig er der ikke noget galt. Det er heldigvis så uendelig sjældent, at de finder noget til MD scanninger.

Jeg kunne bare ikke få ind i min hjerne, at HELE to børn, skulle kunne være perfekte.. men det kunne de heldigvis

Anmeld

12. april 2010

LinLin

KaMa skriver:

Nej, selvfølgelig er der ikke noget galt. Det er heldigvis så uendelig sjældent, at de finder noget til MD scanninger.

Jeg kunne bare ikke få ind i min hjerne, at HELE to børn, skulle kunne være perfekte.. men det kunne de heldigvis

Har været til hjertescanning siden nf. Han ville ikke lige samarbejde til at starte med, så hun gennemscannede sådan lige hurtigt og det så fint ud - så det regner jeg da med det stadig gør om 1½ uge !

Anmeld

12. april 2010

Vial

Mor til David skriver:

Har været til hjertescanning siden nf. Han ville ikke lige samarbejde til at starte med, så hun gennemscannede sådan lige hurtigt og det så fint ud - så det regner jeg da med det stadig gør om 1½ uge !

Jamen, for pokker så er der jo ikke is på koen

Anmeld

12. april 2010

MM1987

Ihh hvor er det dejligt...

2 sunde, raske og store tvillinger i køjeseng...

Det bliver dejligt bare at kunne nyde resten af graviditeten og måske begynde på lidt redebygning...?

Anmeld

12. april 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Ihh hvor er det dejligt...

2 sunde, raske og store tvillinger i køjeseng...

Det bliver dejligt bare at kunne nyde resten af graviditeten og måske begynde på lidt redebygning...?

Ja, så kan jeg gå i gang for alvor med at bygge rede.

Har haft dankortet fremme et par gange i dag.. senest her på Nettet. Det er altså farligt, kan bare sidde her træt og doven i sofaen og hive lækre ting i land...

Krydser så meget fingre for dig, og glæder mig til nyt.

Anmeld

12. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

Ja, så kan jeg gå i gang for alvor med at bygge rede.

Har haft dankortet fremme et par gange i dag.. senest her på Nettet. Det er altså farligt, kan bare sidde her træt og doven i sofaen og hive lækre ting i land...

Krydser så meget fingre for dig, og glæder mig til nyt.

Ja og samtidig så SKØNT, det gør det også meget virkeligt.

Jeg har lige siddet med mit nyindkøbte (omdiskuterede) børnetøj og hold da op der ramte den dejligste realitet mig...

1000 tak - er dejlig rolig og troen er helt i top, men uden at være overanalyserende. 

Der er jo chance for tvillinger, så satser på at kunne trække på alle dine erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.