Veloverstået MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Det bliver så spændende med dig i morgen. Glæder mig til at høre, om de kan se, om det er en dreng eller en pige..

Det er nok meget godt, hvis du får Tom til at køre bilen. Jeg var så anspændt, at jeg mildest talt var en katastrofe i trafikken. Dvs. fik råbt og vinket som en anden sydeuropæer.. Min mor sank mere og mere ned i sædet. Hun synes i øvrigt, at hver gang jeg snakkede, så lød det som om, jeg skældte ud..  Stakkels stakkels gamle mor.

Til gengæld var alt glemt, da vi fik de gode beskeder. Vi krammede på livet løs, og bedstemoren fældede en enkel tårer. Det var en kæmpe stor dag

Erhm... Jeg tror ikke liiiige det er et hit, hvis Tom kører bilen i morgen... For han skal jo på arbejde i nat. Og får ikke sovet inden vi skal derind. Så han er IKKE trafik sikker. Men jeg er ikke nervøs endnu.

Og jeg fik jo lyttet hjertelyd idag Det er en værre bavian, jeg har i mavsen. Den drønede rundt. 3 forskellige steder, mens hun lyttede på min mave... hehe.

Men godt det hele var glemt, da I havde set dem begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Ranarupta

KaMa skriver:

Tak

Jeg fik ikke oplyst deres størrelse i gram. Det er alt for usikkert så tidligt, fortalte scanningsdamen. Heldigvis fik jeg at vide, at deres størrelse passer til til deres alder.

Jamen, det er jo helt sikkert også det vigtigste!! 

Anmeld

12. april 2010

Risen

Orh det var dejligt ! Så har du den milepæl ! Tillykke med de to basser !

Anmeld

12. april 2010

LinLin

Årh bare det var mig der havde overstået MD! - men det er først d. 23. ! (og du er så vidt jeg husker kun 5 dage længere henne end mig - hvor strengt! )

Men hvor dejligt alt så fint ud

Anmeld

12. april 2010

oo

KaMa skriver:

Alvin har snuppet den øverste køje. Til gengæld har han iført sig moderkagen ud mod mit maveskin, så alle de spark, jeg troede var Alvin er fra Viola.

Viola bærer måske nag, hun sparker i hvert fald godt op ad mod brormand. Hendes moderkage ligger bag hende, så det er primært hende, jeg mærker.

Det var faktisk rigtig rart at få dem kortlagt, så at sige.  

ja det kan jeg godt forstå og HALLO! jeg har sgu da aldrig tænkt over at de har hver sin moderkage

aj, Viola bærer ikke nag, hun gør bare det alle børn gør i underkøjen - sparker til lamellerne i overkøjen

Anmeld

12. april 2010

CamillaSoefelt

Stort tillykke med de to små fine pus, godt alt er som det skal være..

Anmeld

12. april 2010

Agnete

Tillykke med veloverstået MD-scanning  Dejligt at høre, at alt er fint med de to små

Kh Agnete

Anmeld

12. april 2010

Vial

Mor til David skriver:

Årh bare det var mig der havde overstået MD! - men det er først d. 23. ! (og du er så vidt jeg husker kun 5 dage længere henne end mig - hvor strengt! )

Men hvor dejligt alt så fint ud

Dét er godt nok snyd!!

Jeg er i dag 19+2, det er vist noget af det tidligste. Det er jo bare med at få de der milepæle overstået, så man kan trække vejret igen

Det er jo fuldstændig vildt, at man før i tiden bare konstaterede en graviditet, og så ventede 9 mdr og så, hvad der kom ud af det.. OMG!

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Ih skønne billeder...

Anmeld

12. april 2010

LinLin

KaMa skriver:

Dét er godt nok snyd!!

Jeg er i dag 19+2, det er vist noget af det tidligste. Det er jo bare med at få de der milepæle overstået, så man kan trække vejret igen

Det er jo fuldstændig vildt, at man før i tiden bare konstaterede en graviditet, og så ventede 9 mdr og så, hvad der kom ud af det.. OMG!

Det viste sig også at jeg var 13+5 da jeg var til nf... (beregnet hos lægen var jeg 13+1, men det var jo meget usikkert!), så jeg skal nok bare sent til det hele... Vil være 20+1 d. 23.  Tænk hvis der er noget galt! - så er jeg over halvvejs!!! Men det er der selvfølgelig ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.