Veloverstået MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Kruse90

tillykke med en veloverstået md scanning.
Og sikke et super fint billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh altså hvor dejligt Jeg glæder mig også rigtig meget til i morgen.

Super tillykke og hvor er det bare hyggeligt at vi følges ad. Glæder mig til at se mit Fnug i morgen.

Anmeld

12. april 2010

oo

ååårh tillykke! jeg er heldigvis overhovedet ikke på nogen måde misundelig over at du er nået til MD - nej, absolut ikke!

fedt køjesengsbillede...hvem har topkøjen?

Anmeld

12. april 2010

Vial

Tjuhl skriver:

ååårh tillykke! jeg er heldigvis overhovedet ikke på nogen måde misundelig over at du er nået til MD - nej, absolut ikke!

fedt køjesengsbillede...hvem har topkøjen?

Alvin har snuppet den øverste køje. Til gengæld har han iført sig moderkagen ud mod mit maveskin, så alle de spark, jeg troede var Alvin er fra Viola.

Viola bærer måske nag, hun sparker i hvert fald godt op ad mod brormand. Hendes moderkage ligger bag hende, så det er primært hende, jeg mærker.

Det var faktisk rigtig rart at få dem kortlagt, så at sige.  

Anmeld

12. april 2010

*A*

Et  KÆMPE stort tilykke med den veloverståede MD scanning skal lyde herfra 

Anmeld

12. april 2010

*A*

Anmeld

12. april 2010

Vial

Zafir skriver:

Åh altså hvor dejligt Jeg glæder mig også rigtig meget til i morgen.

Super tillykke og hvor er det bare hyggeligt at vi følges ad. Glæder mig til at se mit Fnug i morgen.

Det bliver så spændende med dig i morgen. Glæder mig til at høre, om de kan se, om det er en dreng eller en pige..

Det er nok meget godt, hvis du får Tom til at køre bilen. Jeg var så anspændt, at jeg mildest talt var en katastrofe i trafikken. Dvs. fik råbt og vinket som en anden sydeuropæer.. Min mor sank mere og mere ned i sædet. Hun synes i øvrigt, at hver gang jeg snakkede, så lød det som om, jeg skældte ud..  Stakkels stakkels gamle mor.

Til gengæld var alt glemt, da vi fik de gode beskeder. Vi krammede på livet løs, og bedstemoren fældede en enkel tårer. Det var en kæmpe stor dag

Anmeld

12. april 2010

Vial

*A* skriver:

Wauuv - endnu en tvillingegravid. Det er bare SÅ STORT!

Et tillykke herfra. Glæder mig til at følge dig her på siden.

Anmeld

12. april 2010

Faith

KaMa skriver:

Så er jeg lige kommet hjem fra MD scanning. Jeg fik ca. 4 timers sporadisk søvn i nat. Var ret spændt og nervøs.

Det blev bekræftet at det ER en dreng og en pige

De er begge i topform og uden nogle "produktionsfejl". De er store og fine. Alvin har en lidt tykkere mave end Viola (hun har nok bare arvet sin mors hvepsetalje...host host).

Alt i alt en super god oplevelse. Der blev taget et "køjesengsbillede". Det er ikke så tydeligt, men det eneste som har været muligt at tage. Ved alle andre scanninger har det ikke været muligt at fange dem begge to på samme billede.

Nu er det bare at nyde resten af graviditeten og få dem ruget færdigt. Sikke en kæme sten, der røg af skulderen i dag.. Er så glad og lykkelig.

Stort stort stort tillykke Hvor er det skønt!

Anmeld

12. april 2010

Vial

Ranarupta skriver:

Årh altså... Kært billede!

Og tillykke med det fine resultat!! Forstår godt, at det er en kæmpe lettelse! Så kan du forhåbentlig få noget søvn?

Fik du deres størrelser at vide?

Tak

Jeg fik ikke oplyst deres størrelse i gram. Det er alt for usikkert så tidligt, fortalte scanningsdamen. Heldigvis fik jeg at vide, at deres størrelse passer til til deres alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.