Veloverstået MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.999 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Vial

Så er jeg lige kommet hjem fra MD scanning. Jeg fik ca. 4 timers sporadisk søvn i nat. Var ret spændt og nervøs.

Det blev bekræftet at det ER en dreng og en pige

De er begge i topform og uden nogle "produktionsfejl". De er store og fine. Alvin har en lidt tykkere mave end Viola (hun har nok bare arvet sin mors hvepsetalje...host host).

Alt i alt en super god oplevelse. Der blev taget et "køjesengsbillede". Det er ikke så tydeligt, men det eneste som har været muligt at tage. Ved alle andre scanninger har det ikke været muligt at fange dem begge to på samme billede.

Nu er det bare at nyde resten af graviditeten og få dem ruget færdigt. Sikke en kæme sten, der røg af skulderen i dag.. Er så glad og lykkelig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Halbschön

Hvor er de fine

Og super dejligt at alt var som det skulle være

Knus

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Nor hvor er de bare fine  Stort tillykke med den veloverståede scanning og de to dejlige bebser!!

Anmeld

12. april 2010

Christina31

Rigtig dejligt, at scanningen gik godt.

Jeg skal til MD- Scanning om 5-6 uger, og jeg må indrømme, at jeg allerede er ret nervøs. Jeg prøver på, at skubbe tankerne lidt væk, men nogle dage bliver jeg virkelig ramt. Det bliver en stor lettelse, når den scanningen er overtået.

Anmeld

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke med en veloverstået MD-scanning!

Det er altid rart at blie bekræftet i, at vidunderet - eller vidunderne i dit tilfælde har det godt

Anmeld

12. april 2010

lululupo

ihhhhh hvor dejligt tillykke

Anmeld

12. april 2010

Pige2009

Nåååårrhh. De to skønne små bebser Dejligt at høre, det går planmæssigt.

K.h. Linda

Anmeld

12. april 2010

Ranarupta

Årh altså... Kært billede!

Og tillykke med det fine resultat!! Forstår godt, at det er en kæmpe lettelse! Så kan du forhåbentlig få noget søvn?

Fik du deres størrelser at vide?

Anmeld

12. april 2010

VNB

vil også lige ønske tillykke med den vel overståede MD scanning!  kan godt forstå at kroppen er fyldt med lettelse og velbehag efter at have set at de små har det godt.

en dreng OG en pige - hvor fantastisk altså  

Og hvor ser de søde ud som de ligger der i køjeseng hehe

Knus Vinni.

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke - jamen det er da helt helt fantastisk med dig og de to små harepus! Og køjesengsbillede - jamen man bliver da helt fjalet og tudeagtig

Kærlig hilsen

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.