Kommer storken hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Kløver

Loa skriver:

Hehe  God pointe.....

må indrømme jeg ikke kendte til det med hvilken vej næbbet vender, og tror dderfor ikke jeg vil tænke over dte når jeg sætter storken foran døren, tænker også nogle måske sætter den omvendt, nøb mod døren, baby på vej, når næbbet vender mod vejen r storken på vej væk, og har afleveret, håber det gav mening

men ja de er super søde, og vil rigtig gerne have en, når det bliver min tur

storken kan købes her :

http://www.dreamchild.dk/default.asp?numr=9237&vari=Stork%2050%20cm

den koster:

199 for den på 50 cm

299 for den på 90 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Kløver

marikka skriver:

Hvad gør man egentlig, hvis man bor i lejlighed?
Vi har en taresse ud til vejen, men ingen have overhovedet, og vi bor i en lille opgang.. Kan man spænde den fast eller hvordan?

Jeg synes, det er en kanon sød tanke.. Og jeg bliver altid helt varm indeni, når jeg kan se, at der er en stork i forhaven eller hvor den nu står!

Marikka 35+4, der glæder sig ubeskriveligt til at kæresten kan sætte en lyserød stork, enten på den ene eller den anden måde!!

du kan jo evt købe en lille billig krukke, behøver jo ikke være så stor, lidt plademos ovenpå jorden, og så storken i, og det fylder jo ikke så meget, så kan man jo sagtens have stående foran døren i opgangen(ude i siden self mod væggen)

ja jeg er også vild med det, er ikke noget vi før har brugt i vores familie, men siden ejg så det første gang har jeg ønsket, at der skal være en stork når det er min tur

jeg synes også det er sådan en sød ide, og kigger altid om jeg kan se om folk har fået en lille pige eller dreng

Anmeld

12. april 2010

Kløver

marikka skriver:

Okay Jeg må lige se på det.. - Eller min kæreste må

Tak!

så iøvrigt at der stod man også kan sætte den i en altankasse, nu hvor du tidligere skrev i har altan ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.