Kommer storken hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tina2 skriver:

Jeg har haft min stork stående udenfor døren begge gange fra den dag jeg har født... Da vi fik vores datter havde den et lyserødt silkebånd om halsen og da vores søn kom fik den et blåt på :-)

Hvor længe har du haft den stående foran dit hus?

Jeg tænker at jeg f'rst sætter den derud når baby ankommer, og vi er kommet hjem fra sygehuset, også måske en uge eller 2...? eller er det for længe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Tina2

Mathildesmor skriver:

Hvor længe har du haft den stående foran dit hus?

Jeg tænker at jeg f'rst sætter den derud når baby ankommer, og vi er kommet hjem fra sygehuset, også måske en uge eller 2...? eller er det for længe?

Næh, det er vist meget forskelligt hvad folk gør, men min stod der faktisk 3-4 uger:-)

Nogle synes måske det er aaaalt for længe, men jeg ville gerne have den stående i den tid:-)

Anmeld

12. april 2010

Har lige besøgt paradiset babysam idag  - storken kan godt fåes hos dem. Den lille koster 199.- også havde de en stor.... den tjekkede jeg ikke lige prisen på, da det primært er den lille jeg er interesseret i. Men de er super fine

Anmeld

12. april 2010

Loa

KaMa skriver:

Det er da også et meget godt pejlemærke for indbrudstyve: "Jubii, et hus med et næb, der vender udaf....- vi ryder bulen".

Hehe  God pointe.....

Anmeld

12. april 2010

Bare mig..

Hvad gør man egentlig, hvis man bor i lejlighed?
Vi har en taresse ud til vejen, men ingen have overhovedet, og vi bor i en lille opgang.. Kan man spænde den fast eller hvordan?

Jeg synes, det er en kanon sød tanke.. Og jeg bliver altid helt varm indeni, når jeg kan se, at der er en stork i forhaven eller hvor den nu står!

Marikka 35+4, der glæder sig ubeskriveligt til at kæresten kan sætte en lyserød stork, enten på den ene eller den anden måde!!

Anmeld

12. april 2010

Corn

Min veninde stillede stork op til mig, da jeg havde fået min første søn.

Den bar en blå sløjfe...

Anmeld

12. april 2010

marikka skriver:

Hvad gør man egentlig, hvis man bor i lejlighed?
Vi har en taresse ud til vejen, men ingen have overhovedet, og vi bor i en lille opgang.. Kan man spænde den fast eller hvordan?

Jeg synes, det er en kanon sød tanke.. Og jeg bliver altid helt varm indeni, når jeg kan se, at der er en stork i forhaven eller hvor den nu står!

Marikka 35+4, der glæder sig ubeskriveligt til at kæresten kan sætte en lyserød stork, enten på den ene eller den anden måde!!

Du kan evt. sætte den fast i en spand med noget sand... Sådan står den i babysam, og det ser faktisk meget sødt ud

Anmeld

12. april 2010

Bare mig..

Mathildesmor skriver:

Du kan evt. sætte den fast i en spand med noget sand... Sådan står den i babysam, og det ser faktisk meget sødt ud

Vi har sådan en lukket en.. Så man kan ikke se hvis den står i en spand.. Nu har jeg ikke lige set sådan en stork ordentligt, men kan man sætte den fast måske? Med noget ståltråd eller sådan noget på gelænderet? (staves)

Anmeld

12. april 2010

marikka skriver:

Vi har sådan en lukket en.. Så man kan ikke se hvis den står i en spand.. Nu har jeg ikke lige set sådan en stork ordentligt, men kan man sætte den fast måske? Med noget ståltråd eller sådan noget på gelænderet? (staves)

Det tror jeg sagtens at du kan.... Den er jo "flad" så ville fint kunne hægtes fast på et hegn, gelænder eller lign

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Jeg synes det kunne være så fint hvis familien tog hjem og stillede en stork foran ens hoveddør eller i haven, hvis man har sådan en, efter at baby er kommet. Så man ligesom bliver budt velkommen hjem fra hospitalet på den måde. Synes jeg kunne vlre en rigtig sød tradition. Men er også helt vild med traditioner og overraskelse. Min familie tænker desværre ikke så meget over sådan noget *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.