Kommer storken hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Bare mig..

Mathildesmor skriver:

Det tror jeg sagtens at du kan.... Den er jo "flad" så ville fint kunne hægtes fast på et hegn, gelænder eller lign

Okay Jeg må lige se på det.. - Eller min kæreste må

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ansemusen skriver:

Jeg synes det kunne være så fint hvis familien tog hjem og stillede en stork foran ens hoveddør eller i haven, hvis man har sådan en, efter at baby er kommet. Så man ligesom bliver budt velkommen hjem fra hospitalet på den måde. Synes jeg kunne vlre en rigtig sød tradition. Men er også helt vild med traditioner og overraskelse. Min familie tænker desværre ikke så meget over sådan noget *griner*

Jeg er fuldstændig enig med dig, det er da så sød en tanke! Desværre er min familie som din, så derfor tager jeg sagen i egen hånd nu!

Anmeld

12. april 2010

LotteN

Inde jeg fødte dengang snakked jeg meget om storken skulle komme. (hvilket min kæreste ikke synes) men alligevel var han så sød at han gik i butikken på sygehuset og købte en og satte en stofble med en rød sløjfe på - og jeg var da bare glad for den - fin det var den nemlig

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Mathildesmor skriver:

Jeg er fuldstændig enig med dig, det er da så sød en tanke! Desværre er min familie som din, så derfor tager jeg sagen i egen hånd nu!

Ikke at min familie ikke er omsorgsfulde osv. Det er i tværtimod MEGET! Tror bare ikke lige de tænker over sådan noget som at stille en stork foran vores hoveddør. Men ville være hyggeligt

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen skriver:

Ikke at min familie ikke er omsorgsfulde osv. Det er i tværtimod MEGET! Tror bare ikke lige de tænker over sådan noget som at stille en stork foran vores hoveddør. Men ville være hyggeligt

He he, nej sådan opfattede jeg det skam heller ikke

Min familie tænker bare heller ikke på, at jeg synes det er hyggeligt at have en stork stående i vores forhave... men på den anden side, har jeg heller ikke nævnt noget for dem om det, så det er selvforskyldt her. Men nu er jeg fast besluttet på at jeg vil have en stork - om jeg så selv skal købe den, og sætte den derude, så synes jeg stadig det er sødt og hyggeligt

Anmeld

12. april 2010

LotteN skriver:

Inde jeg fødte dengang snakked jeg meget om storken skulle komme. (hvilket min kæreste ikke synes) men alligevel var han så sød at han gik i butikken på sygehuset og købte en og satte en stofble med en rød sløjfe på - og jeg var da bare glad for den - fin det var den nemlig

Ej, hvor lyder det også bare super sødt!

Kan godt forstå at du blev glad!

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Mathildesmor skriver:

He he, nej sådan opfattede jeg det skam heller ikke

Min familie tænker bare heller ikke på, at jeg synes det er hyggeligt at have en stork stående i vores forhave... men på den anden side, har jeg heller ikke nævnt noget for dem om det, så det er selvforskyldt her. Men nu er jeg fast besluttet på at jeg vil have en stork - om jeg så selv skal købe den, og sætte den derude, så synes jeg stadig det er sødt og hyggeligt

Det er det bestemt også! Jeg vil dog nok ikke gøre det selv. Vi har jo ingen have men bor i lejlighed. SÅ synes det er sådan lidt mærkeligt selv at sætte den i opgangen.

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen skriver:

Det er det bestemt også! Jeg vil dog nok ikke gøre det selv. Vi har jo ingen have men bor i lejlighed. SÅ synes det er sådan lidt mærkeligt selv at sætte den i opgangen.

Hvorfor dog det?

Dine naboer kan da ikke se om det er dig selv, eller din familie der har sat storken

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Mathildesmor skriver:

Hvorfor dog det?

Dine naboer kan da ikke se om det er dig selv, eller din familie der har sat storken

Næh, men betyder ikke så meget for mig selve det at det er en stork. Mener mere at jeg synes det ville være en hygelig tradition hvis familien gjorde sådan normalt når man havde født. Ligesom jeg ville ønske at det amerikanske baby shower ville finde indpas i Danmark. Synes det er SÅ hyggeligt

Anmeld

12. april 2010

Mimic

hjemme hos os kom storken og den havde en baby i stofbleen, en lille fin dukke med hjemme strikket tøj, i vores familie er det en tradition at barnet får dukken når det er stort nok. desuden er det traditionen at bedsteforældrene sætter storken op den dag barnet bliver født... tror faktisk mest et er en sønderjydsk tradition

et billede af vores stork :
Linda
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.