Indsamlinger hvor meget giver i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Astrid P

100 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Loa

Kræftens Bekæmpelse var her tidligere idag og jeg gav 100 kr. Dem vil jeg helt klart gerne støtte. Min mand gav 500 kr. via sit eget firma.

Anmeld

11. april 2010

eirene

Jeg plejer også at samle ind men i år er det min datters fødselsdag, så jeg må vente til næste år. Men havde lagt 100 kr frem. Har også alt for mange tilfælde af kræft tæt på. Bl.a. min storebror som døde af kræft i hjernen. Det var der jeg startede med at samle ind.

Anmeld

11. april 2010

iris-mor

Vi er medlem af kræftens bekæmpelse og giver derved 600,- pr år, ud over det plejer jeg at give en seddel og lidt småt når de samler ind.

Jeg har selv samlet ind mange gang, dog kun sjældent efter jeg har fået de små børn, men der gav folk i snit vel 35. Jeg var ude for en dame der kom med 1000,- det var flot.

Og lige en sjov anekdote fra dagligdagen:

Min datter havde med børnehaven lavet legetøjspenge som de så kunne købe et lille stykke kage for i deres hjemmelavede cafe. Da det blev hendes tur valgte hun kagen, og da barnet der skulle ekspediere ville have pengene blev hun tøvende. Pædagogen spurgte om hun heller ville have en anden af kagerne, men nej, hun ville skam gerne have kagen, men pengene ville hun helst ikke af med for dem kunne hun gå ned i kirken og aflevere til de fattige børn. Det var bare så sødt, og mor og datter tog turen ned til kirken dagen efter

Anmeld

11. april 2010

Putomanen

Jeg har også været ude og samle ind i dag, og det er meget forskelligt hvor meget, folk giver. Jeg er af den holdning, at alt hjælper. Og det er jo meget forskelligt, hvor meget folk har råd til at give. Så jeg bliver glad for alle donationer.

Jeg havde desværre også en sur person på min rute, som var meget vred over, at jeg var blevet lukket ind i opgangen, og han påstod, at jeg slet ikke måtte være der.

Men generelt er folk rigtig søde. Det har de i hvertfald været i de 4 år, hvor jeg har været ude og samle ind til Kræftens Bekæmpelse.

Anmeld

11. april 2010

Muffinmus

som regel 20 kr...Men det er ikke altid de kommer her ude på landet og der har endnu ikke været nogen her i hvert fald.

Men til særlige indsamlinger betaler jeg måske 100 kr over mobilen.

Anmeld

11. april 2010

heaven

vi tømte pungen for småpenge - blev vel til 60-70 kr tror jeg..

Giver altid til kræftens, har 4 fam.medlemmer hvor de 3 er døde og det er alle på min side...  min mor er den eneste der har klaret det. synes det er så skræmmende en sygdom, og vil gerne støtte forskning mm.....

Jannie

Anmeld

11. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

I dag gav jeg 250 kr. Det gør jeg gerne til kræftens bekæmpelse. Ellers er det 10-50 kr - hvad der nu ligger i pungen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.