Indsamlinger hvor meget giver i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

otlitrom

der har ikke været nogen hos os. Men vi boer på 2. sal, så de gder nok ikke tage trapperne. Det er kun jehova der gider det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

LotteN

de har helleri kke været her endnu. men støtter dem glædeligt hvis du kommer forbi. MIstede selv min morfar for et halvt års tiden siden pga kræften!

Anmeld

11. april 2010

millesofie

Vi havde meldt os til at samle ind, men der var ingen ledige ruter!!!

men da de så kom her til formiddag havde jeg allerede glemt alt om den indsamling igen og måtte storme hele huset rundt efter penge endte med at finde 22 kr det var jo ikke meget men det var da i det minste lidt

Anmeld

11. april 2010

LouiseNielsen

De har også lige været her.... Og de fik 40 kr med på vejen! Ikke alverden, men lidt er beder end ingenting......

Anmeld

11. april 2010

wildcats

kommer lidt an på om de kommer(bor på landet) og hvad pungen rummer af mønter, i dag var der ingen 'guld'mønter så det blev til 50 kr seddel

Anmeld

11. april 2010

ekzunz

MoarJ skriver:

De har ikke været her, de stopper vidst kl. 11.30...

Nej - man samler ind ml. kl. 11 og kl. 14

Anmeld

11. april 2010

ekzunz

Det er rigtigt meget forskelligt hvad folk giver.

Vi er lige kommet hjem efter at have væet afsted - hele familien - og samle ind Vejret er jo pragtfuldt, og det er jo skønt for os som samler ind, men det betyder jo også at der er mange som ikke er hjemme eller er i marken og lign. - vi havde en landrute med mange gårde.

En enkelt dame gav en skideballe og var totalt sur, men langt de fleste gav ml. 5 og 100+ kr. En enkelt lille dreng gav sine lommepenge "jeg har jo ikke noget bedre at bruge dem til" sagde han....

Når de kommer her giver vi somregel ml. 20-40 kr.

Anmeld

11. april 2010

Fines mor

Min datter og jeg har lige brugt 2 timer på indsamlingen her i vores lille by, og jeg vil gætte på vi samlede ca. 600 kr. ind på vores tur rundt.

Mange gav ca. 50 kr, men også mange gav 100 kr. Men der var også mange som kun lige havde lidt småpenge. Alt er velkommen;-)

Jeg vil gerne slå et slag for, at man måske allerede nu melder sig som indsamler næste år. Det bliver 3 april 2011 ;-))

Det er svært at skaffe frivillige i hele landet.

Anmeld

11. april 2010

LiiL

her fik de ikke en rød reje ..  det var nu mest fordi de kom og vækkede mig, så stod der i døren med et tæppe der knap kunne nå om mig, to umulige hunde og kunne ikke finde ud af hvem fandet den idiot var der vækkede mig og hvad hun ville hos mig...  havde glemt alt om at det var idag.. meeen igen dårlig samvittighed her for lige kræftensbekæmpelse støtter jeg meget igennem hele året..  og hey de fik da sikkert et godt grin med på vejen

Anmeld

11. april 2010

Jordbærpigen

Jeg ville gerne have givet i dag, men havde simpelthen ikke nogen småpenge. Men jeg plejer at give 50 kr. pr måned via sms til kræftens bekæmpelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.