Indsamlinger hvor meget giver i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Kløver

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er selvfølgelig ikke for at dømme nogen eller på nogen måder få nogen til at have dårlig samvittighed at jeg laver et indlæg som dette

Men hvad er normalt at give?

Jeg kunne kun skrabe 20 kr sammen, så det var det de fik herfra i dag.

Knus Pernille, som faktisk normalt ikke plejer at give

Hmmm kommer meget an på hvad det er, vi plejer at købe en lodseddel fra soldaterhjemmet, og røde kors tror jeg vi gav en 20ér. Men kræftens bekæmpelse giver jeg lidt mere, i dag fik de en 50ér da det var det jeg lige havde. men nogle gange lidt mere.

ellers er jeg droslet ned, og holder mig til nogle enkelte, for man kan ik redde verden, og vælger derfor nogle faste jeg synes jeg vil støtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

L-Mortil3

Her har de ikke været (endnu?) - Vi er så dog lige kommet hjem, vi støtter ellers altid kræftensbekæmpelse, både pga mortens mor, som døde af kræft, men også fordi det er en forfærdelig sygdom, hvor forskningen ikke er nået milevidt...

Anmeld

11. april 2010

Becks

Jeg plejer og give, men idag har jeg ikke været hjemme, da jeg var på job..

Nåede ikke og møde nogle af dem oppe hos mine borgere..

Anmeld

11. april 2010

BabyStella!

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er selvfølgelig ikke for at dømme nogen eller på nogen måder få nogen til at have dårlig samvittighed at jeg laver et indlæg som dette

Men hvad er normalt at give?

Jeg kunne kun skrabe 20 kr sammen, så det var det de fik herfra i dag.

Knus Pernille, som faktisk normalt ikke plejer at give

Lidt har også ret Vi gav vidst en 30-40 kr. i dag i småpenge. Plejer selv og gå for Kræftens bekæmpelse, men har bare haft så meget og se til siden tøsen om, så er slet ikke kommet så langt og inden jeg vidste af det, bankede de på døren.

Så ska´ jeg ha´ dårlig samvittighed, så er det for at jeg ikke havde taget mig sammen til og få dem kontaktet og sige, jeg gerne ville gå for dem idag

Anmeld

11. april 2010

oo

0 kr gav vi - selvom vi var ret imponerede over at de overhovedet kom helt herud i skoven!

Anmeld

11. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Her har der ingen været...

Vi støtter hospitals klovnene og ellers ikke rigtig nogen.

Har en nær ven der kører lastbil, alt det han tjener i over sin normal løn deler han ud til; familier med kræft ramte børn - hospitals klovnene og julemærke hjem.

Anmeld

11. april 2010

Barbamama

Jeg var gavmild i dag. Hun fik en 50'er. Ellers plejer jeg at putte en 20'er i.

Jeg støtter altid Kræftens Bekæmpelse og har også selv samlet ind for dem. Generelt støtter jeg når de kommer og ringer på. Synes det er dejligt at folk frivilligt bruger nogle timer på at samle ind til andre

Anmeld

11. april 2010

lion

Lidt pinligt. Har en mor med kræft og har ikk givet noget. Men jeg kan jo ikk lige give dem mit dankort, det var hvad jeg havde, da jeg er hos min søster

Anmeld

11. april 2010

angelmom

Jeg noget så ikke at give dem vores smår mønter, da de skred før at jeg fik åbnet min hoveddør..

Der blev kun banket på en gang, og min hund begyndte at gø, så jeg fik lige samlet vores lille pose med mønsterne i og fik min hund skubbet ind i stuen så jeg kunne få lukket døren ud til entren og råbte et par gange " er på vej vendt lige " og fik da osse overdøvet min hunds gøen.. men næ nej da jeg så langt om længe fik hoveddøren op var de væk!!

Anmeld

11. april 2010

Fines mor

lion skriver:

Lidt pinligt. Har en mor med kræft og har ikk givet noget. Men jeg kan jo ikk lige give dem mit dankort, det var hvad jeg havde, da jeg er hos min søster

Har de ikke lagt et giro kort i postkassen? Alle de steder hvor vi har været, og der ikke har været nogle hjemme har vi lagt en folder og et giro kort;-)) Faktisk viser det sig, at rigtig mange benytter sig af girokort indbetaling når de ikke har været hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.