Indsamlinger hvor meget giver i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
37 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Mutti2

Det er selvfølgelig ikke for at dømme nogen eller på nogen måder få nogen til at have dårlig samvittighed at jeg laver et indlæg som dette

Men hvad er normalt at give?

Jeg kunne kun skrabe 20 kr sammen, så det var det de fik herfra i dag.

Knus Pernille, som faktisk normalt ikke plejer at give

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Michael healer

kommer vel også an på hvilken indsamling det er ?

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Det er forskelligt...hvad jeg lige har i pungen...og hellere lidt end intet... 20kr for dig svarer måske til 200kr for en familie med en mor og en far..

Knus..

Anmeld

11. april 2010

TbCp

Vi har sådan en bøtte med småpenge i, så der tager jeg som regel bare en lille håndfuld fra.... så det kan være alt mellem 5 og 50kr

Anmeld

11. april 2010

otlitrom

De har ikke været her endnu, men jeg har 30kr liggende klar.. Det er lige hvad vi har i mønter.. Vil også sige at det kommer an på, hvem der samler ind... Det er ikke alle jeg har lige megt tiltro til..

Har flere gange selv været ude og samle ind, men det blev det så ikke til idag.

Anmeld

11. april 2010

Vidunderligeunger

det kommer an på hvor de er fra.. børn, dyr og kræft giver jeg gerne til. og det er mellem 50 og 100 kroner.. de kommer ikke så tit, så når de endelig gider 2. sal - skal de have hvad der er i min pung... 

Vi gav 100 kr hver måned til folkekirkens nødhjælp, men fandt ud af efter et år, at over halvdelen går til administration o.l. - det gider jeg ik støtte...  

Anmeld

11. april 2010

Faith

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er selvfølgelig ikke for at dømme nogen eller på nogen måder få nogen til at have dårlig samvittighed at jeg laver et indlæg som dette

Men hvad er normalt at give?

Jeg kunne kun skrabe 20 kr sammen, så det var det de fik herfra i dag.

Knus Pernille, som faktisk normalt ikke plejer at give

Vi gav lidt over 100 kr fordi min mands søn døde af kræft som 7 årig og så fordi jeg arbejder på en kræftafdeling. Så det er en sag vi brænder rigtig meget for. Vi ville rigtig gerne ha givet mere, men det var hvad vores økonomi formåede lige nu. Synes det er underordnet hvor meget man giver, bare man giver en lille smule. Mange bække små gør som bekendt en stor å.

Anmeld

11. april 2010

Mira0911

De har ikke været her, de stopper vidst kl. 11.30...

Anmeld

11. april 2010

Karo

Det er meget forskelligt alt efter hvad de samler ind til. Idag fik de 25 kr.

Anmeld

11. april 2010

Michael healer

Der har lige været en dame her hos os og jeg gav 22 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.