Hvad skal DU lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

Maria.

Vi har været en fantastisk tur i Zoologisk have - 3 timer blev det til!!

Det var jo fantastisk vejr

Resten af dagen skal vi bare hygge..

Kram Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Sommerfuglelarven

Vi skal holde min 25-års fødselsdag, så vi har været i fuld gang med at gøre klar til gæsterne. Nu er maden i ovnen, jeg er klar og venter bare på at Per er færdig med at bade og gæsterne kommer

Anmeld

10. april 2010

MariaJ

Bayze skriver:

Pas på med at tro på at du har vinket endeligt farvel til købemonsteret bare fordi du er færdig med baby-shopperiet. Monsteret er bare kortvarigt tilfredsstillet og nu skal du se, når butikkerne åbner igen, så vil det kræve at du påbegynder shopping til dig selv!

Jeg har købt alt muligt tøj til mig selv, som jeg ikke aner om vil passe efter fødslen, købt mængder af nyt udstyr til min hest i min iver efter snart at komme på ryggen af den igen. I forgårs blev det til et mega fedt men hundedyrt ur (altså det KAN da undværes!!) og nu er jagten gået ind på de helt rigtige solbriller selvom jeg har nogle helt rigtige og fede nogle fra sidste år. Indimellem indkøbene tager vi på gode restauranter eller går i dyre specialvarebutikker og køber guf med hjem. Så den er altså HELT gal her! Og jeg tror jeg har sagt det før, men jeg er bange for at den eneste vej ud af shopperæset her er enten et ophold på en afvænningsklinik eller at baby kommer, for så får jeg forhåbentlig for travlt til at fortsætte shoppevanviddet 

Det værste er at min mand stopper mig ikke, jeg vil snarere sige at han opildner mig! Han har fundet ud af at det gør mig så glad og kan bringe næsten ethvert hormonelleaudbrud ud af kurs - "Skat trænger du egetnlig ikke til et rigtig lækkert ur?". Åh gud, jeg er et slet menneske....

Ej, hvor lyder det bare bekendt. Jeg har altså heller ikke helt tæmmet købemonsteret endnu, men dog sat en stopper for babyindkøbene (tror jeg nok...). Jeg har også købt masser af tøj til mig selv (som jeg ikke ved om kommer til at passe), og har stadigvæk et kamera og nogle sommersko på agendaen. Så ja, shop-aholic, that's me....

Jeg bor et lillebitte sted til daglig, så kan simpelthen slet ikke administrere både at være i en by med rigtige butikker og samtidig at have enormt meget tid. Heldigvis er jeg beskæftiget med besøg hele næste uge, så satser på at det kan holde mig lidt væk fra byen. Til gengæld ser jeg så allerede nu hundredelapperne flyve til cafebesøg, restauranter o.lign., og fra på fredag kommer manden tilbage, og der skal vi jo også finde på noget at gøre sammen mens vi venter på baby.

Men du har jo termin lige om lidt, så måske får du snart hænderne fulde.

Maria

Anmeld

10. april 2010

Mor Til Julie<3

Her står den desværre bare i senqen hele daqen ...
Da jeq er blevet meqet syq ... Oq er alene hjemme ... Kæresten er nede ved sin mor oq vores datter er hjemme ved sin mormor oq morfar ... Har bare liqqet i senqen siden iqår formiddaqs ... Så ærqeliqt når det er sårn et dejliqt Fint vejr ...

Anmeld

10. april 2010

MariaJ

Bayze skriver:

Jeg har simpelthen været alt for aktiv denne uge, har suset alt for meget rundt når man tænker på at jeg har termin på mandag

Men NU gik luften af ballonen. Jeg har simpelthen sovet som en baby i nat og min krop har bare haft så godt af at få hvilet sig. Jeg er lige stået op nu her men har ellers tilbragt formiddag/middag i sengen sådan halvslumrende og indimellem er det lykkedes mig at guffe 4 scones. Nu sidder jeg så i sofaen og det ser ikke ud til jeg har tænkt mig at lette herfra sådan lige med det første. Så selvom det skønne vejr kalder på én, så var det lige det her jeg havde brug for og så har jeg også fået samlet lidt energi hvis nu fødslen skulle gå i gang nu her - kom nuuuuu!!

Fortsat skøn dag til alle jer andre

Det lyder som en fantastisk dag. Jeg ville sådan ønske jeg kunne sove længe stadig væk, men har desværre fået en søvnrytme som et spædbarn, så har været oppe siden kl 7 i dag på trods af at jeg ikke skulle noget særligt  .

Nyd det så længe du kan sove, og scones lyder herligt

Maria

Anmeld

10. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Pas på med at tro på at du har vinket endeligt farvel til købemonsteret bare fordi du er færdig med baby-shopperiet. Monsteret er bare kortvarigt tilfredsstillet og nu skal du se, når butikkerne åbner igen, så vil det kræve at du påbegynder shopping til dig selv!

Jeg har købt alt muligt tøj til mig selv, som jeg ikke aner om vil passe efter fødslen, købt mængder af nyt udstyr til min hest i min iver efter snart at komme på ryggen af den igen. I forgårs blev det til et mega fedt men hundedyrt ur (altså det KAN da undværes!!) og nu er jagten gået ind på de helt rigtige solbriller selvom jeg har nogle helt rigtige og fede nogle fra sidste år. Indimellem indkøbene tager vi på gode restauranter eller går i dyre specialvarebutikker og køber guf med hjem. Så den er altså HELT gal her! Og jeg tror jeg har sagt det før, men jeg er bange for at den eneste vej ud af shopperæset her er enten et ophold på en afvænningsklinik eller at baby kommer, for så får jeg forhåbentlig for travlt til at fortsætte shoppevanviddet 

Det værste er at min mand stopper mig ikke, jeg vil snarere sige at han opildner mig! Han har fundet ud af at det gør mig så glad og kan bringe næsten ethvert hormonelleaudbrud ud af kurs - "Skat trænger du egetnlig ikke til et rigtig lækkert ur?". Åh gud, jeg er et slet menneske....

Jeg kunne have skrevet det indlæg

Hvad siger du - skal vi ikke snart poppe de unger UD???

Anmeld

10. april 2010

otlitrom

Vi endte i LEGOLAND! Manden overraskede først med frokost i byen og så en tur i Legoland.. Det var mega hyggeligt, og vi fik kørt i rutsjebaner og gravet guld og alt det sjove.. Rigtig Dejlig forårsdag

Anmeld

10. april 2010

Bayze

Rosa skriver:

Jeg kunne have skrevet det indlæg

Hvad siger du - skal vi ikke snart poppe de unger UD???

Nå, er lige kommet hjem fra byen - vi har da været ude og spise på restaurant. I aften det enkle græske køkken - det var OGSÅ godt:-)

Jo, Rosa, jeg er med på at bebserne skal ud NU - af alle mulige grunde, men ikke mindst for AT STOPPE DET GRUSOMME SHOPPEMONSTER!!

Anmeld

10. april 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Ej, hvor lyder det bare bekendt. Jeg har altså heller ikke helt tæmmet købemonsteret endnu, men dog sat en stopper for babyindkøbene (tror jeg nok...). Jeg har også købt masser af tøj til mig selv (som jeg ikke ved om kommer til at passe), og har stadigvæk et kamera og nogle sommersko på agendaen. Så ja, shop-aholic, that's me....

Jeg bor et lillebitte sted til daglig, så kan simpelthen slet ikke administrere både at være i en by med rigtige butikker og samtidig at have enormt meget tid. Heldigvis er jeg beskæftiget med besøg hele næste uge, så satser på at det kan holde mig lidt væk fra byen. Til gengæld ser jeg så allerede nu hundredelapperne flyve til cafebesøg, restauranter o.lign., og fra på fredag kommer manden tilbage, og der skal vi jo også finde på noget at gøre sammen mens vi venter på baby.

Men du har jo termin lige om lidt, så måske får du snart hænderne fulde.

Maria

Hhmm potentielt 14 dage med daglig shoppevanvid tilbage endnu. Det kan nu godt nå at gøre et lille indhug på kontoen der kan mærkes

Men jeg kan godt høre at du følger fint med oppe i det norske

Vi er i øvrigt lige hjemvendt fra byen og restaurantbesøg

Anmeld

10. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I dag er jeg blevet hønemor til ind til videre 14 kyllinger. De er FOR nuttede!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.