Bayze skriver:
Pas på med at tro på at du har vinket endeligt farvel til købemonsteret bare fordi du er færdig med baby-shopperiet. Monsteret er bare kortvarigt tilfredsstillet og nu skal du se, når butikkerne åbner igen, så vil det kræve at du påbegynder shopping til dig selv!
Jeg har købt alt muligt tøj til mig selv, som jeg ikke aner om vil passe efter fødslen, købt mængder af nyt udstyr til min hest i min iver efter snart at komme på ryggen af den igen. I forgårs blev det til et mega fedt men hundedyrt ur (altså det KAN da undværes!!) og nu er jagten gået ind på de helt rigtige solbriller selvom jeg har nogle helt rigtige og fede nogle fra sidste år. Indimellem indkøbene tager vi på gode restauranter eller går i dyre specialvarebutikker og køber guf med hjem. Så den er altså HELT gal her! Og jeg tror jeg har sagt det før, men jeg er bange for at den eneste vej ud af shopperæset her er enten et ophold på en afvænningsklinik eller at baby kommer, for så får jeg forhåbentlig for travlt til at fortsætte shoppevanviddet 
Det værste er at min mand stopper mig ikke, jeg vil snarere sige at han opildner mig! Han har fundet ud af at det gør mig så glad og kan bringe næsten ethvert hormonelleaudbrud ud af kurs - "Skat trænger du egetnlig ikke til et rigtig lækkert ur?". Åh gud, jeg er et slet menneske....
Ej, hvor lyder det bare bekendt. Jeg har altså heller ikke helt tæmmet købemonsteret endnu, men dog sat en stopper for babyindkøbene (tror jeg nok...). Jeg har også købt masser af tøj til mig selv (som jeg ikke ved om kommer til at passe), og har stadigvæk et kamera og nogle sommersko på agendaen. Så ja, shop-aholic, that's me....
Jeg bor et lillebitte sted til daglig, så kan simpelthen slet ikke administrere både at være i en by med rigtige butikker og samtidig at have enormt meget tid. Heldigvis er jeg beskæftiget med besøg hele næste uge, så satser på at det kan holde mig lidt væk fra byen. Til gengæld ser jeg så allerede nu hundredelapperne flyve til cafebesøg, restauranter o.lign., og fra på fredag kommer manden tilbage, og der skal vi jo også finde på noget at gøre sammen mens vi venter på baby.
Men du har jo termin lige om lidt, så måske får du snart hænderne fulde.

Maria
Anmeld