Hvad skal DU lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

Mira0911

noname skriver:

He he, ja, tror jeg laver noget torsk... æææælsker bare torsk

Hvor skønt...  Det smager også fantastisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Honningblomst

MoarJ skriver:

Jeg takker for tippet...

Glæder mig til at få en opdatering om en uge... god weekend, smukke...

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Glæder mig til at få en opdatering om en uge... god weekend, smukke...

Det skal du nok få... Og i lige måde...

Anmeld

10. april 2010

Maddox

Denne weekend har vi for en gang skyld overhovedet ingen planer, så vi skal bare hygge  Børnene og jeg er alene hjemme, da deres daddy har arbejdsweekend..

Vi skal ihvertfald ud og nyde det gode vejr, og så ser vi nok om der er nogen som har lyst til at give kaffe i eftermiddag (det er nemlig ikke det samme at drikke kaffe alene )

Anmeld

10. april 2010

Ranarupta

MoarJ skriver:

Hvad Du/I lave idag?

Her skal vi nyde solen, så skønt et vejr...  Vaske masser af tøj som bare skal ud og hænge... Så dejligt man kan hænge det udenfor nu...

Udover det, skal der slappes af, tror også lige jeg vil have gang i en hoved rengøring...

Iaften, skal jeg vidst nok være alene hjemme... Kan ikke rigtigt finde af kæresten...

Idag skal Nicolai og jeg hente en lille flettet vugge til Bønne. Vuggen har vi fundet på dba.dk og er billig. 
Jeg glæder mig til at kunne tage ham med mig rundt i huset i vuggen.  

(Det gik op for os, at vi ikke kan få tremmesengen ind igennem vores smalle soveværelsesdør og sengen kan ikke skilles ad nu. Det er min gamle - dvs. at den er omkring 30 år gammel - og med andre skruegevind, end dem man bruger nu. Så vi har mokket nye skruer i det gamle metal, og de er ikke lige sådan at få ud... )

Derudover skal vi til Dizzy-koncert i aften! Jeg glæder mig sindssygt, men frygter også hvor hårdt det bliver, da min krop og jeg bestemt ikke er gode venner...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg skal både holde fødselsdag og til fødselsdag på samme tid, da min kusine og mig fylder år begge to imorgen så holder vi sammen i dag for min familie på min fars side.

og ellers skal jeg passe min datter som ahr fået feber, hun har fået nogen panodil og så ligger hun og sover nu, så håber hun har det bedre når hun vågner.

Anmeld

10. april 2010

MariaJ

noname skriver:

Jeg skal hygge mig med kæresten i eftermiddag, i Legoland i arbejdsøjemed efter et gavekort og have lavet forret, inden vi skal ud til svigermekanikken og derefter til samskudsgilde.

NoName 24+3

Det lyder som en travl, men dejlig dag.

Anmeld

10. april 2010

Honningblomst

MoarJ skriver:

Det skal du nok få... Og i lige måde...

Tak...

Anmeld

10. april 2010

MariaJ

Eva skriver:

Ja, prøv det...bare sig til dig selv du skal ud en halv time dagligt...så kan du evt løbe to minutter og g to og så bare trappe op...det gør altså noget..

Det trick har jeg også tit brugt for at komme i gang med at løbe igen efter en lang pause . Jeg siger til mig selv at jeg bare skal være ude i en halv time, og så kan jeg løbe eller gå eller hvad det nu bliver til. Efterhånden bliver mere og mere af den halve time til løb, men det er nemmere at komme afsted hvis barrieren ikke er så høj.

Maria

Anmeld

10. april 2010

MariaJ

Astasmor skriver:

jeg skal både holde fødselsdag og til fødselsdag på samme tid, da min kusine og mig fylder år begge to imorgen så holder vi sammen i dag for min familie på min fars side.

og ellers skal jeg passe min datter som ahr fået feber, hun har fået nogen panodil og så ligger hun og sover nu, så håber hun har det bedre når hun vågner.

Tillykke med dagen i morgen  og god bedring med den lille.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.